Massage

18-04-2015 08:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week zat ik bij een bijeenkomst met beleidsmakers, handhavers, medici om te praten over massagesalons die buiten een goede massage ook een happy end blijken te leveren. Vragen die middag waren: mogen die massagesalons nu wel? Waar op handhaven? Wat is een seksuele handeling? Etc.



De hele middag dwaalden mijn gedachten af. Want (laten we een vrouwelijke klant nemen) dan komt de dame binnen met handdoek. Dan is een rugmassage geen seksuele handeling. En benen dan ook niet? Maar wat als je dijen heel gevoelig zijn en de normale handeling in ieder geval stimuleert? En als ik de dame in kwestie omdraai en haar borsten masseer. Juist als die helemaal niet gevoelig zijn, is het dan seksueel? De vraag wat is een handeling en hoe erg is die, is nogal discutabel. En bleek tijdens het gesprek dat het constant ging over mannelijke klanten. Blijkbaar zouden er geen vrouwelijke klanten zijn op zoek naar een happy end?



Fifty shades of grey. Vrouwen die steeds beter weten wat ze willen. Die gelukkig steeds meer hun eigen seksuele weg kiezen. Vrouwen hier op het forum die over gigolo's praten. Opeens vroeg ik me af of er geen sprake is van een nieuw gat in de markt. Een massagesalon voor vrouwen waar een happy end kan/mag. Want wat is illegaal? En zou het niet in een behoefte voorzien? Of juist helemaal niet?



Of is het er al en weet ik er niet van? Even voor alle duidelijkheid: ik ben tegen iedere vorm van gedwongen prostitutie en de volgende post wordt er ook niet een waarbij ik mezelf aanbied als masseur. Ik ben daar nou net niet zo goed in



Ik ben gewoon benieuwd naar jullie gedachten.

Happy end voor vrouwen. Gat in de markt?

Totaal aantal stemmen: 11

Ja (9%)
Nee (64%)
Misschien (27%)
Ligt er aan bij wie Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Borsten masseren?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Niet voor mij.
Alle reacties Link kopieren
met of zonder happy end, mevrouw?
Alle reacties Link kopieren
Mijn gedachten is dat het niet erg professioneel is om tijdens je werk zo af te dwalen en daar ook nog trots een topic over te openen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Fame schreef op 18 april 2015 @ 08:32:

Borsten masseren?Ja lekker geil. TO, ben jij soms een ventje van 14?
De gemeente Roermond heeft plannen voor uitbreiding van de populaire outlet stores met een body and mind experience outlet village.



Die salon van jou kan daar dan komen naast de tantra prostaat massage center, de voetfetish-bar en de oksel-snuffel-megastore
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 18 april 2015 @ 08:51:

[...]



Ja lekker geil. TO, ben jij soms een ventje van 14?Ik was ook nieuwsgierig dus even geloept. Al lid sinds 2006 en dit is zijn eerste post. Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Waar het hoofd vol van is.. enz.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tsjong en deze spannende en opwindende gedachtes had jij allemaal tijdens een saai overleg met beleidsmakers. Rode koontjes zeker?
Alle reacties Link kopieren
Mannen denken wel vaker, dat masseren op seks uitdraait. Ten onrechte. Massage is ontspannend, niet stimulerend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven