Eerste keer seks

17-04-2015 17:02 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb een aantal weken geleden seks gehad met mijn vriend en het deed zeer. Sinds die ene keer hebben we ook geen seks meer gehad.

Na de seks deed het plassen ontiegelijk veel pijn. Nog steeds heb ik er soms last van. Is dit normaal?

Ook heb ik last van bloed in mijn urine.. En veel meer afscheiding dan eerst, waar ik niet goed van wordt.:S



Ergens ben ik bang dat er iets verkeerds is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het veilig gedaan?
Even naar je huisarts, bloed in je urine komt niet door seks.
Lijkt meer op een blaasontsteking als je het mij vraagt. Maar goed ik ben geen arts.
Alle reacties Link kopieren
En een blaasontsteking kan je inderdaad oplopen door seks. Ga naar de huisarts.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het kan zijn dat je een blaasontstekig hebt opgelopen. Dat heb ik ook eens een keer gehad na (overigens veilige) seks. Sommige mensen schijnen daar gevoelig voor te zijn. Maar eigenlijk kan ik daar niks over zeggen. Ik ben geen dokter! Seks of niet, veilig of niet, go see a doctor want het bloedt en het doet pijn en dat is hoe dan ook niet okee!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 17 april 2015 @ 17:04:

Heb je het veilig gedaan?Zonder condoom, wel slik ik de pil.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reactie dames. Ik ga maar eens langs de huisarts.
Bloed in urine en meer afscheiding horen toch niet bij een blaasontsteking? Ik heb er tot nu toe nog nooit een gehad, dus serieuze vraag
Alle reacties Link kopieren
Ze kan daarnaast ook een schimmelinfectie opgelopen hebben. En een verwaarloosde blaasontsteking kan een nierbekkenontsteking worden, maar dat merk je vanzelf als het zover is.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:pommiaan schreef op 17 april 2015 @ 17:16: