saaie seks

17-04-2015 13:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou super veel van mijn partner .ik zou ook nooit bij hem weg willen alleen vind ik de seks de laatste tijd gewoon saai . Ik hou van onderdanig zijn . Lichte bdsm . Alleen staat hij hier niet voor open .is altijd bang me pijn te doen en als we seks hebben is het altijd hetzelfde . Had hier de eerste 2 jaar niet zoveel moeite mee maar merk dat ik het me nu begint te vervelen . Hoe kan ik dit het beste aanpakken ? zonder hem te kwetsen of onze relatie op het spel te zetten
En dit staat onder reizen omdat.....?
Alle reacties Link kopieren
Je topic staat bij reizen ipv bij seks. Mss even aan laten passen?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
je kunt sexueel ook gewoon niet bij elkaar passen. Dan doe je Of water bij de wijn, of je gunt elkaar een gelukkiger sexleven en gaat zonder elkaar verder.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij hiervoor lid geworden? Om ons dit te melden?
En je bent nog maar drie jaar samen of zo? Misschien zijn er buiten lichte bdsm andere spannende zaken te ontdekken samen? Speeltjes, vastbinden en teasen, rollenspellen, weetikveel?
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt wat hij wil saai, en hij vindt wat jij wilt blijkbaar eng.

Kwestie van samen op zoek gaan naar wat anders dus. En niet blijven drammen richting BDSM want dat is dus niet zijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind hij leuk/spannend/fijn? Communiceren, uitproberen. Niet alleen voor je eigen voorkeur gaan. Lekkere seks is een ontdekkingstocht, uitproberen, eerlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens wat anders uit proberen? Speeltjes, andere plekken, andere standjes?
Carpe Diem!
Misschien houdt hij gewoon van saaie seks. Daar is op zich ook niets mis mee, al die toeters en bellen maken het maar ingewikkeld en vermoeiend. Wel lastig als je er verschillende voorkeuren op nahoudt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon erover praten! En ook tijdens de seks. Als je iets anders wilt, gewoon tegen hem zeggen. Dat doe ik ook! Soms wenste ik dat hij mijn gedachten kon lezen, maar helaas XD Hij vindt het ook absoluut niet erg als ik hem een beetje stuur, en voor de volgende keer heeft hij het meestal ook onthouden en gaat het elke keer weer een beetje beter. Niet bang zijn dat je raar overkomt hoor! Als vrouw denken we daar soms te ingewikkeld over, terwijl mannen vaak veel simpeler tegen dit soort dingen aankijken.
quote:marana schreef op 17 april 2015 @ 13:44:

En je bent nog maar drie jaar samen of zo? Misschien zijn er buiten lichte bdsm andere spannende zaken te ontdekken samen? Speeltjes, vastbinden en teasen, rollenspellen, weetikveel?Vastbinden IS (lichte) BDSM...
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je die lichte BDSM eerst eens op hem toepassen. Kan hij eraan wennen, het leren waarderen en op jou toepassen.
quote:Sharon-Viva schreef op 17 april 2015 @ 18:28:

[...]



Vastbinden IS (lichte) BDSM...Ja maar je hoeft dan niet direct te slaan en te knijpen he. Hij is bang haar pijn te doen. Je kunt ook erg veel plezier hebben met vastbinden en dan strelen, kriebelen, vanillaseksen.
Alle reacties Link kopieren
Als bang zijn om je pijn te doen, een reden voor hem is om niet aan een lichte vorm van bdsm te doen.



Dan ligt een deel van de oplossing in het duidelijk maken wat jou wel een geen pijn doet. Hierin is communicatie erg belangrijk.



Waarschijnlijk heeft hij geen besef van hoeveel je aankunt en als hij dit wel krijgt. Dan is het voor hem niet eng meer, omdat hij weet dat je niet van suiker bent.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Is hij wel voor andere spannende dingen in bij de seks? Seks buiten bed, buiten de slaapkamer, buitenshuis... Andere standjes, orale/anale seks... Speeltjes, filmpjes, massage, weet ik veel... Als hij daar ook niet van is, heeft hij gewoon niet zo'n behoefte aan bijzondere dingen. Dan wordt het lastig voor je. Anders kun je misschien samen nieuwe spannende dingen ontdekken.



Sowieso is praten belangrijk, vraag duidelijk wat hij wel/niet wil.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven