Leuke meiden gezocht omgeving Hoofddorp/Haarlem/Den Haag

28-03-2015 20:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben Danielle, 30, uit Hoofddorp.

Ik ben accountmanager snijbloemen en in mn vrije tijd geef ik workshops en maak ik bruids- rouwwerk met mn eigen bedrijfje.

Ik ben graag creatief bezig, ben gek op reizen; heb al veel van de wereld gezien, vind t leuk om te shoppen/uit eten/terrasje/stappen/bios etc.

Ik merk dat het steeds lastiger wordt om spontaan af te spreken om iets leuks te gaan doen en dat begin ik te missen. Vandaar mijn berichtje hier! Ik zou het leuk vinden om leuke meiden te vinden die in zijn voor leuke uitjes etc of gewoon gezellig een kopje thee.



Groetjes, Danielle
Alle reacties Link kopieren
Ik ben leuk maar geen meid.



Alle reacties Link kopieren
Hoi Danielle,



Leuke oproep en zeer herkenbaar. Lijkt me super leuk om nieuwe meiden te leren kennen om gezellig mee te eten, te borrelen of een filmpje te pakken. Ik ben 27, woon ook in Hoofddorp en ben gek op reizen, koken, boeken en films.



Stuur maar een berichtje als het je leuk lijkt om in contact te komen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Novelette,



Dat lijkt me gezellig.

Ik schijn geen priveberichten te kunnen versturen, misschien kun jij me er een sturen?



Groetjes, Danielle
Alle reacties Link kopieren
Hi Danielle,



Het lukt me niet om je een priveberichtje te sturen. Heb je onder 'mijn voorkeuren' aangegeven dat anderen jou berichtjes mogen sturen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Danielle,



Je berichtje spreekt mij door de herkenbaarheid erg aan. Ben 28 woon ook in Hoofddorp, hou van lezen, koken, schilderen, tekenen en nog veel meer.



Als je het leuk vind om in contact te komen kan je me een berichtje sturen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi VIN-IVE,

Prive berichtjes lopen bij mij altijd mis.....als je t leuk vindt kun je me mailen op This_is_dani@hotmail.com

Groetjes, Danielle
Alle reacties Link kopieren
Hoi Daniëlle,



Heb je een email gestuurd.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Daniëlle,



Leuke oproep! Ik ben ook op zoek naar leuke vriendschappen om leuke dingen mee te doen, zoals terrasje pakken, winkelen enz.

Ik ben 31 jaar en woon samen met mijn vriend in haarlem. Ik werk fulltime als verzorgende in een verzorgingshuis.



Mijn mail adres is: Linda_schippers@hotmail.com



Groetjes Linda
Alle reacties Link kopieren
Hoi Danielle en de andere ik ben gezellige van 25 jaar woonachtig in Den Haag ik ben ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen ergens drankje doen of kroegje of gezellig uitgaan jullie kunnen me mailen op latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat jullie te horen groetjes Imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven