Seks, masturbatie en afvallen.

17-04-2015 23:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt bijna te goed om waar te zijn: afvallen met seks.



Er bestaan dus dergelijke seksdiëten waarbij je een voedingsschema volgt en 3 tot 5 keer in de week seks hebt. Ze zeggen dat een goede vrijpartij van een uur wel tot de 300 calorieën kan verbranden. En dat betekent, als je 3 tot 5 keer in de week seks zou hebben, net zoals sport, dat je er toch aardig wat mee kan verbranden en dat het wel degelijk zal helpen..



Nu de grooooote vraag, haha.. Is het echt zo dat je tot 300 calorieën kan verbranden in een uur met vrijen? Vraag 2: Telt dit ook als je geen orgasmes krijgt? Vraag drie: Hoeveel zou je verbranden met alleen masturbatie? Ik ben natuurlijk geen kerel die alleen maar op mijn bureaustoel zit te fappen, want ik ben een vrouw en heb dan echte seks, maar dan met een toy. (Dus meer beweging, of zie ik dat verkeerd?)



The big question: Kan je afvallen door te masturberen? Zeg maar een dildo met zuignap op je badkamer tegels? Er vanuit gaande dat met gewoon vrijen elke week een aantal keer je wel af kan vallen?



Oja en ik let al op mijn eetpatroon maar extra beweging zou fijn zijn. En al helemaal fijn in de vorm van seks, haha. Ik denk dat meerdere mensen er zo over denken, haha.. Maar inderdaad ik heb ook een ander eetpatroon dus ik wil dit graag zien als vorm van calorieën verbranden. Is het echt te mooi om waar te zijn?



Groetjes Konijnenstaartje
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ik het mis, maar ik ben wel nieuwsgierig inderdaad. Wel denk ik dat de seks spannender zou zijn als ik kan toewerken naar een orgasme. En dat het veel toevoegt aan de sensuele spanning tussen twee mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds opzoek naar een alternatief.. De afgelopen keer dat ik een alternatief heb geprobeerd kreeg ik er blauwe plekken van, ging slissen en werkte het bloedverdunnend. Niet oke dus! Snel weer terug naar het oude vertrouwde..
Alle reacties Link kopieren
Het voordeel van orgasmeren vind ik toch wel dat iets een begin en een eind heeft, ik heb natuurlijk ook jaren gesekst zonder orgasme (dan maakte ik het zelf even af als hij in de badkamer was) en dat was toch een tikje kaal. Daar komt natuurlijk bij dat mannen schoftig genieten van het vrouwenorgasme, de voldane blik waarmee ze je daarna in hun armen trekken, goud waard

En toch heb ik altijd wel genoten van seks hoor, klaarkomen zat in mijn kop en ik had me erbij neergelegd dat een ander dat nooit zou bewerkstelligen en daar was ik wel oké mee.



Jeetje, dat klinkt best heftig, je ziek zijn. Het is natuurlijk fantastisch dat je überhaupt iets kan slikken wat dit tegengaat, de prijs is hoog maar de prijs van niet-slikken is hoger.
...
Alle reacties Link kopieren
Tja, het klinkt misschien wat bot, maar 2 seconden dat tabletje doorslikken en daar krijg ik wel een hele dag voor terug die ik normaal kan leven. Dus die twee seconden heb ik daar wel voor over ;) Functioneren gaat al lastiger als ik één tablet vergeet. Doe mij die goede dag maar!
Alle reacties Link kopieren
En het geen orgasmes krijgen neem ik dan wel voor lief ;) Ook al is het niet de enige bijwerking.. :0
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt toch niet bot? Dat is de beste kiezen van je opties. Ik zou hetzelfde doen en dan maar een andere hobby zoeken ofzo. Of die touwtjes van stal halen
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zielig hoor! Komt misschien wel zo over met het hele medicijn verhaal.. Maar ik leef zo prima en seks zonder orgasmes is ook seks! Hahahaha Dus ik kom niets tekort! Hahaha
[quote]Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 00:47:

Oh, op mijn elfde kwam ik al jaaaaren klaar hoor, ik kon prima ontdekjeplekje doen met mezelf. Best maf want door toedoen van een man gebeurde dat pas op mijn 40e ofzo.



Wat je niet kent mis je niet misschien hoewel ik me wel kan voorstellen dat je heel erg nieuwsgierig bent.[/quot



Jee, Rooss, hier herken ik mezelf in... Wat je verteld over jou orgasmes.

Mag ik vragen hoe het kwam dat het zo lang duurde met een man?
Alle reacties Link kopieren
Oja de touwtjes ;) Hehehehe goed idee !
Alle reacties Link kopieren
Tink, ik denk een combinatie van "death grip" en een kop die niet wilde meewerken. Ik ben echt bizar jong begonnen, ik was 5 of 6 denk ik en het had ook een eind al zal dat niet geleken hebben op een orgasme zoals ik dat nu beleef.

Als ik met een man vree kon ik niet in de positie liggen zoals ik altijd deed als ik klaarkwam dus hij kwam niet eens in de buurt!



Pas in mijn late 20's kwam ik voor het eerst op mijn rug (er zat een dikke buik in de weg dus ik kon niet op mijn buik) met een trilvriend. Die werd in een later stadium vervangen door mijn eigen vingers en in nog een veel later stadium door de tong van mijn toen-minnaar. Ik wist niet wat me overkwam, echt serieus niet. Mijn armen lagen in een stuip en de tranen over mijn wangen, mijn lijf kon het wel! En mijn kop ook, wat een overwinning.

Soms krijgt een man me klaar met zijn vingers maar meestal heb ik zijn tong nodig. Die gegeven orgasmes zijn trouwens niet vergelijkbaar met mijn eigen veroorzaakte orgasmes, veel en veel heftiger.



En jij, ook vroeg begonnen met klaarkomen maar geen seks-orgasme-problemen?
...
[quote]Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 01:10:

Tink, ik denk een combinatie van "death grip" en een kop die niet wilde meewerken. Ik ben echt bizar jong begonnen, ik was 5 of 6 denk ik en het had ook een eind al zal dat niet geleken hebben op een orgasme zoals ik dat nu beleef.

Als ik met een man vree kon ik niet in de positie liggen zoals ik altijd deed als ik klaarkwam dus hij kwam niet eens in de buurt!



Pas in mijn late 20's kwam ik voor het eerst op mijn rug (er zat een dikke buik in de weg dus ik kon niet op mijn buik) met een trilvriend. Die werd in een later stadium vervangen door mijn eigen vingers en in nog een veel later stadium door de tong van mijn toen-minnaar. Ik wist niet wat me overkwam, echt serieus niet. Mijn armen lagen in een stuip en de tranen over mijn wangen, mijn lijf kon het wel! En mijn kop ook, wat een overwinning.

Soms krijgt een man me klaar met zijn vingers maar meestal heb ik zijn tong nodig. Die gegeven orgasmes zijn trouwens niet vergelijkbaar met mijn eigen veroorzaakte orgasmes, veel en veel heftiger.



En jij, ook vroeg begonnen met klaarkomen maar geen seks-orgasme-problemen?[/quote



Ik was jong...een jaar of 8/9 denk ik,toen ik met masturberen begon.

Ik ben vanaf 15 bij mijn man...slikte 25 jaar lang de pil...nooit zin, maar deed wel aan seks.

Mijn man heeft me in 28 jaar niet meer dan 6 keer een orgasme bezorgd.

Ik verweet hem dat niet, ik mistte het wel een beetje, maar ach...ik deed het eerst zelf, daarna neukte hij mij...klaar is Kees. Over naar de orde van de dag.



Sinds een jaar ongeveer merkte ik een onrust in mezelf. Ik kon het niet omschrijven...herkende het ook niet!

Ik kreeg zin in seks!

Vanaf die tijd heb ik duidelijk aangegeven iets te willen veranderen. Het moest anders. We zijn toen pas écht gaan praten over seks...wat onze fantasieën zijn, wat we willen doen.



Het gaat nu heel goed. In tegenstelling tot jou kom ik door zijn mond niet klaar.

Maar ik kan nu meerdere orgasmes in één vrijpartij krijgen. Niet allemaal even heftig, maar toch!

En op verschillende manieren!

Ik heb sindsdien wel dingen gedaan die ik vroeger veroordeeld zou hebben: chatten over seks met een vreemde. Is voor mijn persoon niet normaal. Mijn man zegt vaak: je gaat met 7 mijlslaarzen met je ideeën!

Ik vind het soms moeilijk mijn eigen " nieuwe " gevoelens in bedwang te houden.

Voor mij is alles op dit moment een uitdaging.

Op mijn PB naar meneer streng nog geen antwoord gekregen.

Geloof je me als ik je zeg dat ik eerst aan mijn man heb gevraagd of hij het goed vind dat ik chat met die man? Klinkt als een echte burgertrut hè?

Ik wil gewoon niet mijn man kwetsen of onrustig maken, maar ik ben ècht in een soort van seksuele revolutie...
Alle reacties Link kopieren
Als je tegenstribbelt verbrandt je vast nog meer cal.
Ik breek even in, heb niet de hele discussie gelezen, weet dus ook niet of dit al gezegd is.



Klaarkomen lukte bij mij pas nadat ik kinderen had gekregen. Dat klinkt heel raar, maar het blijkt redelijk normaal te zijn dat na een bevalling de zenuwuiteinden in dat gebied gevoeliger zijn geworden. Daarvoor heb ik - zeker weten - nog nooit een orgasme gehad, wel die opbouw, maar niet de ontlading.



Het is geen remedie voor een beter seksleven hoor, kinderen krijgen maar het zou wel kunnen verklaren waarom ze het nu nog niet heeft meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, Mok, dat ik daar serieus nog nooit van gehoord heb? Wel van vrouwen die meer van seks konden genieten na hun bevallingen maar dat ze na hun bevalling klaar konden komen is nieuw voor me.



Vond jij het een gemis of wist je ook "gewoon" niet wat je miste?
...
Alle reacties Link kopieren
Tink, je bent jezelf aan het ontdekken en het is lastig om daar een rem op te zetten. Je wilt ultiem genieten van je herboren seksualiteit en alles ontdekken wat er te koop is.

Ik heb die periode ook gehad en ik had de mazzel dat ik een man had die me uit neuken stuurde Ik heb op mijn gemak van allerlei facetten mogen proeven en man zat op het puntje van zijn stoel als ik thuiskwam met de verhalen. Best een leuke, leerzame tijd.

Ik ben nu rustiger. Geniet nog net zoveel van seks maar nu "gewoon" met één man en dat is helemaal goed.



De valkuil is inderdaad dat je snel, hard en veel wilt, de 7 mijlslaarzen zoals je man dat noemt, het is verslavend, de aandacht, de nieuwigheid.

Je doet er dus goed aan (dat doe je al) om heel goed te blijven praten maar ook je verlangens uit te blijven spreken. Misschien kan het niet allemaal werkelijkheid worden, dat hoeft ook niet maar het uitspreken zorgt er wel voor dat hij op de hoogte blijft van jou en jouw wensen en dat voorkomt uit elkaar groeien. Het is echt balanceren op het randje.



Mijn huwelijk heeft het niet overleefd trouwens.

Niet zozeer hierdoor maar het heeft niet meegeholpen. Langzaam maar zeker kwam de verwijdering, gevoed door al het leuks out there. Het is geen risicoloze zoektocht zeg maar.

Maar wel een leuke en een leerzame!
...
Ik wist gewoon niet wat ik miste, ik dacht dat die opbouw inderdaad een orgasme was. Wist ik veel. Pas toen ik voor het eerst klaarkwam, dacht ik WAUW.
Ik kan ook klaarkomen vanaf m`n, sja, 4e ofzo. Ik had al heel snel door dat dat plekje lekker was, maar ik had geen seksuele gedachten daarbij.



Ik heb ook nooit moeite gehad met klaarkomen met een man. Ook kom ik klaar van penetreren. Het gaat heel makkelijk bij mij, echt bizar als ik dan vrouwen lees die het gewoon niet kunnen. Zo rot lijkt me dat. Voor mij is seks en klaarkomen heel erg belangrijk in mijn leven. Voor mij een reden om anti-depressiva bijvoorbeeld pas te gebruiken als ik echt geen alternatieven meer heb. Want: seks geeft zo`n levenvreugde, als ik dat niet meer heb zoals het nu is, zou dat zoveel negatieve impact hebben dat dit grote gevolgen zal hebben op hoe ik me voel.
@Rooss: je voelt me goed aan.

Ik heb inderdaad het gevoel op het randje te balanceren. Heel lastig, want ik herken mezelf vaak niet meer.

Ik heb een hele goede zelfbeheersing, daar ligt het niet aan, maar mijn gedachten gaan soms met me op de loop...

Moeilijk, maar ja: ik bespreek álles wat er in me omgaat met mijn partner...die vrijheid heb ik wel.

Ik dacht ook dat ik de vrijheid had met mijn chatvriendje over seks te chatten...niet dus!

Het was voor de eerste keer in mijn leven dat ik het gevoel kreeg niet" vrij" te zijn in mijn huwelijk.

Ik heb het aan één vriendenkoppel ter discussie gesteld....onze vriend zei meteen: je mag blij zijn dat je niet met mij getrouwd bent!! Ik had je de tent afgebroken!! Je kreeg van mij precies één dag om ermee te stoppen..

Mijn vriendin zei dat ik niet mijn nieuwe libido zo moest over- analyseren ...ik moest er gewoon van genieten.

Moeilijk om er dus in mijn omgeving over te kunnen praten...

Daarom ben ik op dit forum...



Bedankt voor je antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Daarom is kletsen op een forum ook zo fijn, we kennen elkaar niet, er is afstand, ik kijk niet naar Tinkerbell zoals je bent, ik lees een verhaal waar ik best een objectieve kijk op kan loslaten. De man van het vrendenstel gooit zichzelf onmiddellijk in de slachtofferrol met alle defensie van dien: "ik had je dit en ik had je dat, blablabla". Je bent er eerlijk over geweest richting je partner en je moet het sowieso met hem uitknokken, totaal onbelangrijk wat vriendenstel ervan vindt. Al snap ik heel goed dat je behoefte hebt om eea te ventileren.

We denken altijd dat de mensen om ons heen ons de wereld gunnen maar in werkelijkheid klopt dat niet geheel. Daarom kunnen emotieloze secreten van medeforummers soms best verhelderend zijn
...
quote:Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 12:57:

Daarom is kletsen op een forum ook zo fijn, we kennen elkaar niet, er is afstand, ik kijk niet naar Tinkerbell zoals je bent, ik lees een verhaal waar ik best een objectieve kijk op kan loslaten. De man van het vrendenstel gooit zichzelf onmiddellijk in de slachtofferrol met alle defensie van dien: "ik had je dit en ik had je dat, blablabla". Je bent er eerlijk over geweest richting je partner en je moet het sowieso met hem uitknokken, totaal onbelangrijk wat vriendenstel ervan vindt. Al snap ik heel goed dat je behoefte hebt om eea te ventileren.

We denken altijd dat de mensen om ons heen ons de wereld gunnen maar in werkelijkheid klopt dat niet geheel. Daarom kunnen emotieloze secreten van medeforummers soms best verhelderend zijn



Ja, ben me ervan bewust dat ik het tóch samen met mijn partner moet doen...

En ja...ik wil af en toe ventileren.... Bedankt " Front" lady!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven