vriendinnen gezocht omgeving gorinchem

08-03-2015 12:05 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,



Ik ben op zoek naar gezellige meiden in de omgeving van gorinchem.

Zelf ben ik 26 jaar. Houd ik van films kijken, lezen en leuke dingen ondernemen.

Lijkt het je leuk om af te spreken laat dan hier een bericht achter.
Het staat wat slimmer als je je plaatsnaam goed kunt schrijven, ik zou er Gorinchem van maken
Alle reacties Link kopieren
Dat zag ik ook al alleen zit nog te kijken waar ik dat moet veranderen. Type fouten kunnen gebeuren toch.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt mij niet om de topic titel te veranderen. Weet jij dit misschien?
Dat kan je niet zelf.
Vraag het even op het Centraal Moderator topic, zij kunnen dit voor je aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik las je berichtje en dacht laat ik eens reageren. Ik woon ook in de omgeving van gorinchem en hou van dezelfde dingen.

Ik ben 32, woon samen met mijn vriend en dochter van 5, heb heel leuk werk maar mis soms een vriendin om leuke dingen mee te doen.

Groetjes
Woehoe!
Alle reacties Link kopieren
@zjelle heb je misschien een email adres waarop ik kan contacten. Lijkt mij leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ahum... Ik dacht dat ik automatisch een melding zou krijgen bij een reactie maar niet dus. Oeps.. bij deze sorry voor m'n late reactie. Moet ik m'n mailadres hier neerzetten of kan dat via een andere manier? (Ik ben duidelijk nieuw hier haha)
Woehoe!
Alle reacties Link kopieren
Haha geeft niet. Je kunt een prive bericht sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me echte heel suf maar 't lukt me niet haha. Ik krijg een melding dat je geen prive-berichten wilt ontvangen. Dus dan maar zo... m'n mailadres is zjelle@gmail.com.
Woehoe!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Woon je in gorinchem of daarbuiten?



Groetjes M.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon net buiten Gorinchem
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Helaas lukt het me niet om je een prive bericht te sturen. Kun je me mailen via monatoetje17@hotmail.com?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik kom ook uit omg Gorinchem en op zoek naar leuk contact. Heb ook zo ongeveer dezelfde hobbies ;)

Je kan me altijd mailen op missbrightside85@yahoo.com

Hoop wat van jullie te horen, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
ik ben 24 jaar uit omgeving Gorinchem. Ik werk fulltime als secretaresse, maar er naast vind ik het leuk om erop uit te gaan of dingen te doen; terrasje pakken, film, spelletjes, fotografie, festivals/feestjes, enz.



schildpadkat@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen, ik woon ongeveer 15 minuutjes van Gorinchem af.



Hoop wat van jullie te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven