Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 -we gaan er voor!! Deel 3

08-01-2015 19:53 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 2 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!

naam

startdatum +

startgewichtgewicht vorige

weekgewicht deze

weektotaal

afgevallenstreefgewichtAndrea 02-01-2015

91,9 kg 08-06-'15

70,2 kg 15-06-'15

70,7 kg

21,2 kg

68,5 kg Bowie 02-03-2015

132,9 kg 01-06-'15

104,7 kg 08-06-'15

107,0 kg

28,2 kg

95 kg Fata 05-01-2015

112,1 kg 08-06-'15

86,1 kg 15-06-'15

83,2 kg

28,9 kg

62 kg kg Redmissy 21-01-2015

142 kg 08-06-'15

111,2 kg 15-06-'15

109,6 kg

32,4 kg

80 kg Zahra 01-03-2015

88,8 kg 08-06-'15

75,2 kg 15-06-'15

74,7 kg

14,1 kg

65 / 68 kg Takkentrol 23-09-2014

130,2 kg 01-06-'15

90,1 kg 15-06-'15

87,4 kg

42,8 kg

85 kg Naam startdatum

00,0 kg 00-00-'15

0,0 kg 00-00-'15

0,0 kg

0,0 kg

00 kg Eimar 10-11-2014

107,7 kg 08-06-'15

99,3 kg 15-06-'15

98,0 kg

9,7 kg

80 kg Bijenkoningin 02-05-2015

97,4 kg 25-05-'15

90,0 kg 01-06-'15

88,8 kg

8,6 kg

75 kg Babs 20-04-2015

77,7 08-06-'15

69,5 kg 15-06-'15

68,3 kg

9,4 kg

62 / 65 kg
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Jaa hoor...wou niet wegen vandaag maar toch gedaan. En yes hij gaf 119.5 aan!!! Eindelijk verlost van de 120.3/4.

Dit gewicht is trouwens alweer 7 jaar geleden. Succes vandaag allemaal!
Redmissyyyyyy!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
@redmissy
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!!



Gefeliciteerd Redmissy! Blij dat je hebt doorgezet en niet bij de pakken neer bent gaan zitten. Nou ik was ook blij vanochtend op de weegschaal. Na een week 80,3/4 zag ik de 7! Ik weeg nu 79,8



Fijne dag vandaag dames!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Redmissy!!!!

En jij natuurlijk ook Laura!!!



Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Laura gefeliciteerd met je gewicht. Mijlpaal gehaald op naar de volgende
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Yaaaay redmissy!



Jij ook Laura! Ik kan ook niet wachten tot ik in de 70 weeg!



Ik heb vanochtend een klein broodje op (gewoon droog) ik had zo'n honger en kon het echt even niet meer volhouden, voel me nu wel een beetje schuldig en heb er spijt van! Moet morgen ook weer wegen.. Maar ik hoop het beste!
Alle reacties Link kopieren
@zahra ja spijt is lastig maar niet nodig. Het zit toch al in je. Kom op, schouders recht en gaan.

Slip of the tong. Hoop voor je dat het wel lekker was.



Heb vandaag voor het eerst in bijna 4 maand lekker honger!!! Dus de ketose is voorbij bij mij. Ja, dit kan niet altijd duren toch?

Even tandjes poetsen en dan steek ik niks meer in mijn giegeltje omdat het zo goor is dan.



Hou de zonzijde
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Andrea! Je hebt ook gelijk, het is al gebeurd. En ik ben nu wel van die hele erge honger af dus ik denk niet dat het snel nog een keer gebeurd haha. Op het moment was het heel lekker dus het wel waard eigenlijk



Op hoeveel calorieen per dag zit jij nu ongeveer?
Alle reacties Link kopieren
Zahra ik zit nog maar in opbouw week 3 dus nog op 1 shake en de rest volgens het boekje. Ben al wel aan het opbouwen sinds 18 maart ( geloof ik).

Het is net als leren lopen. Stapje voor stapje.

Donderdag weer wegen en dan denk ik dat ik verder ga met week 4.

Als ik op mijn app alles invul zit ik op ongeveer 850-900 kcal.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Thanks allen! Laura ook top!! Eindelijk weer schot in de zaak. En opgeven doe ik niet aan dat was eens. Zou zonde geld zijn. Ik ga door tot mn doel bereikt is. Dan maar wat langer bezig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Denk trouwes de oorzaak wel te weten van het stilstaan. Na een week shakes denkt mn lichaam misschien wel hup spaarstand ermee. Dus vanaf nu niet meer switchen.
Alle reacties Link kopieren
Redmissy, woehoe!!! Eindelijk! Ha, de volhouder krijgt wat ie verdiend. Fijn voor je!

En Laura, jij ook een Gaat lekker dames!
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg
Alle reacties Link kopieren
Redmissy gefeliciteerd! Lekker hoor van die 120 af!!



Laura jij ook fantastisch nieuws!



Ik heb gisteren heerlijk genoten van het etentje, en stiekem wel wat meer gegeten dan slim was, zelfs een mega machtige maar fantastisch lekkere chocoladebrownie. Ik had me op t ergste voorbereid maar er was gewoon NIKS bij vanmorgen! Vorige keer zat er de volgende dag 0.3 aan maar nu niets! Ik ben gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig battervlaai en fijn dat je ervan genoten hebt!



Goedemorgen iedereen en een fijne dag gewenst, nog 2 uurtjes en dan mag ik me weer gaan wegen, ben benieuwd, heb er wel zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, allemaal lekker weekend gehad?? Genoten van het weer?

Doordat het nu wat warmer is heb ik het gelukkig niet zo koud door het afvallen. Toen eind september begon gingen we precies de koude periode in. Wat een crime! Ik kon het toen gewoon niet warm krijgen, lag in bed onder twee dubbele dekbedden en elke avond moest mijn elektrische deken aan. Nu heb ik alleen hele koude voeten, iedere dag.



Kom je het resultaat van je weegmoment nog even melden Zahra?



Fijne dag allemaal
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wel fijn dat het nu lekker weer begint te worden Takkentrol, ik heb nu al iedere dag echt koude handen, wil niet weten hoe dat in de winter was geweest en sowieso is shaken denk ik wel wat makkelijker in de zomer.. In de winter heb ik meestal veel zin in warm en vast voedsel!



Ik ben precies 1 kilo afgevallen! Weeg nu 80,7, volgende week onder de 80 hoop ik, maar dat gaat lukken! Ik ben helemaal tevreden haha
Alle reacties Link kopieren
Battervlaai dan kan ik me voorstellen dat shaken idd beter werkt voor je.

Ik ben ook om die reden met CB gestart (niet afgemaakt ivm allergie) en ik baalde dat ik moest overstappen.

Had niet verwacht dat ik me in zou kunnen houden haha maar denk dat dit komt doordat ik wel in ketose zit en dus geen echte honger heb.

Wat betreft die koekjes, daar had ik in t begin ook moeite mee...nu totaal niet meer eigenlijk.

Vaak zit het hele pakje in mijn tas, dan eet ik er twee...de rest blijft dan in mijn tas.



Ik leer idd nu al omgaan met lekkere trek Proudmama, maar ik denk dat het ook voor mij straks heel lastig is om dit door te zetten hoor.



Wat een mooie resultaten allemaal weer! Redmissy onder de 120! Wat een geweldig gevoel moet dat geven



Haha ik vind het ook gezellig Takkentrol, maar door het forum vertoon ik nogal studie-ontwijkend-gedrag...vandaar dat ik toch probeer te minderen

Wat fijn dat het zo goed met je gaat en dat je zelfs zonder pijnstillers kan nu.

Ik vind het zo knap hoe jij met jouw situatie omgaat, zware operatie...gelijk door met afvallen en altijd zo positief!



Waar zou Anouk idd zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nou heb het nog koud ondanks het weer haha. Maar wel een voordeel normaal zweet ik snel als het mooi weer is nu geen last van.



Mooi weer een kilo lichter zhara top!!

Morgen mag ik weer wegen word geen super resultaat omdat ik zolang stil gestaan heb. Maar goed eraf is eraf
@crazylaura mooie mijlpaal!

@zahra netjes, kilo eraf!

@redmissy wat jij zegt over de spaarstand, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Dat brengt mij op de beslissing om niet naar de 500 over te stappen, maar lekker met 800 door te gaan. Het gaat nu prima, niet te snel, en ik ben veel te bang dat er straks ineens heel lang niks meer af gaat.

@battervlaai, genieten mag! Hoort bij het leven, als je daarna maar weer goed verder kan gaan.

En als de weegschaal lief voor je is, dan geniet je dubbel!

@takkentrol, ik heb het ook zo koud. Heb chronisch blauwe nagels (voeten en handen). Zo vervelend! Alleen als ik een tijdje actief ben dan worden ze weer normaal.

Ik zweet normaal ook heel snel, net als jij redmissy. Dus ik kijk wel uit naar de zomer, misschien heb ik het dan "normaal" in plaats van heet

@fata hup! Aan de studie! Haha
Alle reacties Link kopieren
Ja dat hoop ik ook zou eens fijn zijn ipv helemaal nat overal rond te lopen.

Ik ga ook niet meer switchen...vind het zo ook goed en het bbq weer komt eraan dus mag dan lekker mee doen op gepaste wijze dan wel haha.
Hahaha ja lekker is dat he? Onze tuin is eindelijk zomer-klaar. We wonen hier nu 5 jaar en hebben de laatste 3 jaar steeds een stuk van de tuin aangepakt. De voortuin word nou bestraat, As we speak 😊

Als ze straks klaar zijn, ga ik het terras algenvrij maken en dan mag van mij de temperatuur omhoog!
Alle reacties Link kopieren
Oke oke, het voorgenomen plan is helemaal in de soep gelopen!

De shakes zitten nog in de verpakking en het eten is er met volle vaart in gegaan afgelopen weekend.



Vandaag ook nog niet de moed gevonden om te beginnen, slecht slecht dus.



Morgen beginnen we gewoon met volle moed om alsnog er keihard voor te gaan!



Ik zie dat jullie afgelopen weekend gewoon keihard hebben doorgezet! Super! Mooie resultaten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mag ik met jullie meeschrijven?



Ik lees al mee sinds ik 7 weken geleden ben begonnen met CB500. Ik ben nu 9,2 kg. kwijt maar ik merk dat de klad er in komt nu. Ik kan het ritme van 3x CB en verder niets sinds mijn eerste eetweek slecht oppakken. Ik zondig regelmatig nu, overigens wel koolhydraatarm, maar ik ga nu echt de grenzen opzoeken. Ik blijf gelukkig wel afvallen maar het gaat zo langzaam door het zondigen.



Dus vanaf vandaag weer streng! Ik wil nog een kilo of 7 kwijt namelijk, en dat moet te doen zijn in anderhalve maand.



Ik ben vandaag heel erg chagrijnig en heb al een paar keer willen opgeven, maar dat gaat mooi niet gebeuren Vandaar dat ik me hier heb aangemeld in de hoop wat extra motivatie te kunnen vinden!
Alle reacties Link kopieren
Poedel hou je doel voor ogen. Jij wilt toch slank over het strand in Turkije paraderen? Dat gaat niet lukken als je de shakes dicht laat en gewoon blijft eten! Morgen dus echt beginnen en blijf je focussen op je doel!!



Welkom Vienna. Hoe komt het dat je je ritme weer zo slecht kunt oppakken? Wat is er nu anders dan de eerste week van het shaken? Want die was ook niet makkelijk! Kom op, nog 7 kg, dat is prima te doen!



ProudMama, fijn hè in een nette tuin lekker buiten kunnen zitten/liggen?! Ik heb vandaag ook de hele dag in min tuin vertoeft. Heerlijk!!



Redmissy ik hoop dat je een minder natte zomer tegemoet gaat! En barbecueën, ik vind het altijd heel gezellig maar ik ben niet zo'n vleeseter. Ik ben meer van de sidedishes en die mogen juist minder 😞 Lekker stokbroodje met kruidenboter, aardappelsalade, zálig!



Fata!!! 😘 Het was vandaag toch ook wel een beetje te lekker weer om te studeren?



Zahra, netjes hoor een kilo minder!



Andrea jij hebt je draai ook goed gevonden hè met het afbouwen!



Hier gaat het lekker; geen pijnstillers meer, elke dag een beetje fitter en m'n gewicht blijft lekker zakken!!



Anke en Joxxie, met jullie ook alles goed?
Sommige mensen worden zeikend verwekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven