Mode & Beauty alle pijlers

Make-up boek met make-up er in

19-04-2015 09:11 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen!



Ik ben net wakker en ik heb echt iets gaafs gedroomd, en nu vroeg ik me af of iemand weet of dit echt bestaat of dat het helaas bij een droom blijft?



Ik was op een feestje, toen ik aan een vrouw vroeg of ze make-up bij zich had om een en ander bij te werken, en ze toverde uit haar tas een make-up boek. Echt, hij was geweldig.



Er was bijvoorbeeld een pagina voor verschillende eyeliners, lippenstiften enz en dan stond er ook een woordje bij wat de stijl van die make-up omschreef, bijvoorbeeld warm ofzo, en dan lag die lippenstift daar ook echt bij! Nu ik het zo omschrijf klinkt 't helemaal niet zo bijzonder en onhandig, maar in m'n droom zag het er perfect uit haha.



Ben al aan 't googelen geslagen maar ik vind alleen make-up boeken, zonder dat de make-up er daadwerkelijk bij in zit. Het is vast heel onrealistisch, maar vroeg me toch af of iemand zoiets soortgelijks heeft/kent? Alvast bedankt.
Voor kinderen heb je dat, Style me up ofzoiets heet dat.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt best leuk, neem eens contact op met een bedrijf dat make-up produceert?
Alle reacties Link kopieren
Oooit, hadTeleac een make-up cursus, met inderdaad en boek met make-up.

Ik was toen jonge tiener en het leek me geweldig
Alle reacties Link kopieren
Misschien informeren bij visagisten?



Ik hou van make up maar wel summier

Mascara beetje foundation en lippenstift vind ik het mooist

Die dikke lagen moet je niet willen
Dat was dan toch een combi van make-up book en Harry Potter .



Wel een leuke droom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ja het zag er echt zo leuk uit, haha. Ik ga inderdaad eens informeren bij make-up bedrijven en visagisten, wie weet!



Dikke lagen hou ik zelf ook niet van, maar ik vind 't wel leuk om af en toe eens wat anders te proberen.



Hahaha ja inderdaad Exces, gelukkig heb ik m onthouden!




Je moet niet informeren bij make-up merken, maar je idee presenteren! En dan voor verschillende huid/haartypen een ander boek natuurlijk. Blondines hebben andere make-up nodig dan brunettes of donkere dames.



Gat in de markt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 19 april 2015 @ 09:48:





Je moet niet informeren bij make-up merken, maar je idee presenteren! En dan voor verschillende huid/haartypen een ander boek natuurlijk. Blondines hebben andere make-up nodig dan brunettes of donkere dames.



Gat in de markt!Hm, nu je het zegt! Ik had inderdaad een boek met alleen maar plaatjes er in met mijn haarkleur haha. Helaas ben ik verder niet zo creatief, dus verder dan een idee zal het bij mij niet komen...
Alle reacties Link kopieren
Zoiets en dan met meerder pagina's?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 april 2015 @ 09:55:

Zoiets en dan met meerder pagina's?

[img]http://bluescandal.com/images/D/85027.jpg[/img]Hee ja, dit komt echt wel in de buurt! Zoiets was het ja! Bestaat dit? Hoe heet het? Waar kan ik het halen? Yesss!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die gaat alleen over de ogen dus? Niet helemaal wat ik droomde, maar toch leuk en het lijkt er wel op!



Het ziet er heel gaaf uit Enn, die komt op mijn verlanglijstje!
Alle reacties Link kopieren
Toen sephora nog bestond in Nederland hadden ze inderdaad make-up 'boeken' met make-up voor het hele gezicht. Ik weet het merk niet meer, misschien te vinden via hun Franse of Amerikaanse site?
Alle reacties Link kopieren
quote:iss schreef op 19 april 2015 @ 10:14:

Toen sephora nog bestond in Nederland hadden ze inderdaad make-up 'boeken' met make-up voor het hele gezicht. Ik weet het merk niet meer, misschien te vinden via hun Franse of Amerikaanse site?Ik ga op zoek, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gekeken, staat niet meer op de site. Was van het merk frontcover, lijkt alsof dat merk nu niet meer te koop is :(
Alle reacties Link kopieren




http://www.sephora.com/th ... pQ-h_m3BrGRb2h4Dq9uUQumeQ
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een linkje met een review van het boek van frontcover http://www.misslipgloss.nl/frontcover-colour-to-go/ Ik kan me herinneren dat ze heel veel verschillende hadden, specifiek voor blond/brunette/etc. Is dit ongeveer wat je bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
Oooh heel erg bedankt allemaal, jullie zijn geweldig!

Dit zijn inderdaad echt de dingen die ik gedroomd heb. Super!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 april 2015 @ 09:55:

Zoiets en dan met meerder pagina's?

[afbeelding]En dit noemen ze de 'natural look'
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Het merk Urban decay heeft ook dergelijke boeken/palettes uitgebracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 april 2015 @ 12:31:

Het merk Urban decay heeft ook dergelijke boeken/palettes uitgebracht.Dan ga ik daar ook naar kijken, bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Too faced brengt ook dit soort dingen uit. Vaak zijn het paletten met oogschaduw, bronzer of verzin het maar en daar zit ook een how to handleiding bij.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel blije-bij, ik zet m op m'n lijstje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven