Gezondheid alle pijlers

Hevige pijn na sex

19-04-2015 10:08 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Gisteren, na een gezellig avondje , kreeg ik plots na de sex verschrikkelijke pijn. Zo erg dat ik amper kon lopen , net als weeën. Het duurde best lang en ik ben vervolgens naar bed gestrompeld en uiteindelijk wel in slaap gevallen.

Nu heb ik er nog steeds last van, pijnlijke baarmoeder en zitten doet ook pijn.



Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Beetje gekke vraag: kun je misschien zwanger zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Alleen van de verschrikkelijke series van Discovery Chanel en die dame had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar zij kon dus niks meer van de pijn. Als je echt niet meer kunt functioneren, bel je toch even de HAP voor de zekerheid?
Alle reacties Link kopieren
quote:vergrootglas schreef op 19 april 2015 @ 10:12:

Nee. Alleen van de verschrikkelijke series van Discovery Chanel en die dame had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar zij kon dus niks meer van de pijn. Als je echt niet meer kunt functioneren, bel je toch even de HAP voor de zekerheid?De ontdekking van een nieuwe geur
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 19 april 2015 @ 10:14:

[...]





De ontdekking van een nieuwe geur 😂
Alle reacties Link kopieren
@ Lionlily. Ik heb al ruim 4 jaar een spiraaltje dus dat zou niet kunnen.



@Vergrootglas. Nu kan ik prima functioneren maar gisteren had ik daar niet aan gedacht, ik hou het ff in de gaten
Alle reacties Link kopieren
quote:ironthrone schreef op 19 april 2015 @ 10:15:

@ Lionlily. Ik heb al ruim 4 jaar een spiraaltje dus dat zou niet kunnen.



@Vergrootglas. Nu kan ik prima functioneren maar gisteren had ik daar niet aan gedacht, ik hou het ff in de gatendat zou in principe niet kunnen. Zekerheid heb je niet helemaal als je het niet double dutch doet. Heb je andere klachten aan je baarmoeder, of aan je darmen of blaas, die dit zouden kunnen veroorzaken? Een verstopping misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 19 april 2015 @ 10:18:

[...]





dat zou in principe niet kunnen. Zekerheid heb je niet helemaal als je het niet double dutch doet. Heb je andere klachten aan je baarmoeder, of aan je darmen of blaas, die dit zouden kunnen veroorzaken? Een verstopping misschien?



Ja , mn ontlasting laat al 2 dagen op zich wachten maar daar heb ik geregeld last van.



Wellicht is het handig een zwangerschapstest te doen, maar wanneer?
Alle reacties Link kopieren
Kan je spiraaltje verzakt zijn waardoor je nu zo'n krampen hebt?
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
wanneer is je laatste menstruatie geweest? Of is die helemaal gestopt sinds je een spiraal hebt?
Alle reacties Link kopieren
Zijn het niet gewoon je darmen die je voelt? Dat klinkt veel logischer...
Alle reacties Link kopieren
Mijn menstruatie blijft al tijden uit, 2-3 mnd geleden even wat bloedverlies gehad..

Ik weet bijna zeker dat het mijn darmen niet zijn, dit is echt mijn vagina en baarmoeder die zeer doen..

Ok heb een kindje en de pijn van gister leken exact op weeën
Alle reacties Link kopieren
Ik zou laten checken of het spiraaltje nog goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin had het laatst, ze had het gevoel een miskraam te krijgen, heel veel pijn kon niks meer.



Bleken blaaskrampen veroorzaakt door een blaasontsteking.



Urine kun je makkelijk even laten checken morgen, weet je meteen of het niet bij je blaas weg komt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
@ Viva en Madame



Maandag ga ik wel even langs de huisarts om die twee zaken te checken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag toevallig een keer iets op tv in zo'n programma Sex ER ofzo en daar was ook een vrouw die het gevoel van weeën had gekregen na de seks en haar spiraaltje was helemaal gedraaid geloof ik. Zij had ook al kinderen en vond het ook echt aanvoelen als weeën.

Ik zou echt naar de dokter gaan en zeker ook voor de betrouwbaarheid van je spiraaltje laten nakijken of alles nog goed is.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Het kan dat er te hard tegen je baarmoedermond gebotst is, en je baarmoeder daarop heeft gereageerd door te verkrampen. Heb ik ook wel eens gehad en mijn spiraaltje is gewoon blijven zitten. Voor de zekerheid zou je een controleecho kunnen laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Baarmoederkramp?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Of ligamenten
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heb je hier vaker last van na de sex of was dit de eerste keer? Heb je meer klachten? Veel last als je ongesteld bent, een zeurend gevoel in de onderbuik?



Ik ken de pijn na het vrijen, maar ik had endometriose. Als het de eerste keer was, misschien toch even de huisarts bellen? En wanneer moet je spiraal vervangen worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven