De eerste x na bijna 4 jaar geen sex

18-04-2015 20:59 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin dit jaar een leuk en lief persoon ontmoet, na een tijd om elkaar heen gedraaid te hebben, zijn we wat verder. We gaan beide niet voor een vaste relatie (tenminste dat denken we nu)



Wat me op valt is dat hij vooral veel mij wil weten en maar erg weinig over zich zelf verteld, maar goed dat hoort niet bij dit topic.



Nu gaat her er binnenkort van komen dat we sex met elkaar zullen hebben. Voor mij is het inmiddels vier jaar gelden dat ik met een man gevreeën heb en ben dus wat onzeker. Ik vraag me af wat wel en niet te doen. In mijn vorige relaties geen last van gehad en nu dus wel terwijl het (nog geen) relatie is.



Hoe zouden jullie hier mee omgaan?



Volgens mij is hij ook wel wat onzeker, want ook hier vraagt hij wat vind jij fijn, terwijl ik denk joh wijst vanzelf moet wissel werking zijn.



Ben benieuwd naar jullie reactie.
Goed vertellen wat je wilt, wat je fijn vindt, en wat je grenzen zijn. In het begin is het niet wat je verwacht, je zult elkaar ook op dit vlak moeten leren kennen, dit komt vanzelf.

Het belangrijkste is dat jij je goed voelt en ontspannen bent, dan komt het allemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Dank je nadieh5, idd, maar het is meer het punt dat je weet dat het gaat gebeuren de eerst volgende x en dat ik eigenlijk ben het gaat vanzelf, maar nu je echt dat gevoel heb t gaat gebeuren ga ik er denk ik te veel over nadenken. Zelfs het tongen wordt bijna een issue in mijn hoofd :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit pratend seks gehad, tenminste niet dat je alles uit moet leggen. Lijkt me heel vervelend.

Go with the flow
Nouja, als je iets echt niet fijn vindt, neem ik aan dat je dit aangeeft.....

En als je iets graag wilt, dan 'stuur' je hem een beetje. Daardoor kan je ook dingen aangeven, je hoeft niet alles te zeggen



Maak je niet te druk, het komt echt goed. Hij zal ook gespannen zijn. Ik denk dat dit er bij hoort. Probeer er vooral van te genieten!
Alle reacties Link kopieren
Allereerst; 4 jaar geen seks. Chapeau!



Zorg er voor dat je (ruim) voor "het moment" al kenbaar hebt gemaakt dat het al een tijd geleden is.



Op.het moment zelf: vrij met je gevoel, hoj zal je respecteren.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Het is altijd spannend. Misschien helpt het als je dat van te voren ook met elkaar concludeert? Zodat er ruimte is om te lachen als er wat kleine dingetjes (bijvoorbeeld met het uitkleden) mis gaan?



Ik was ook erg zenuwachtig voor mijn eerste keer met mijn huidige vriend. Kort samengevat: het lukte niet en de volgende ochtend ook niet. Maar juist hier konden we allebei om lachen doordat we er van te voren over hadden gepraat en dat maakte de nacht alleen maar extra 'speciaal' en uniek.
Alle reacties Link kopieren
Miekesharon, met de juiste klik gaat echt helemaal vanzelf. Ik heb dit ook meegemaakt en het was bij mij nog veel langer geleden en daarbij ook nog ontzettend lang met dezelfde partner.

Je verleerd het echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Ik weet het maar ondertussen maalt het door mijn hoofd.



Heb het hem al kenbaar gemaakt dat het voor mij even geleden is dus dat "probleem" komen we in ieder geval niet tegen.



En humor is er gelukkig van beide kanten maar voel me weer echt zo groen als gras:)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Als ik je zo hoor is het een lieve man en met een beetje humor lukt het inderdaad prima. Het kan best zijn dat je die humor niet nodig hebt en helemaal in elkaar opgaat.
.
Go with the flow. Echt!

Ik had na 1 jaar single ook een nieuwe relatie, en dus ook voor het eerst weer seks na 1 jaar. Ik was onwijs gespannen toen ik wist dat het eraan zat te komen (eerste keer samen slapen), en dat ging dan ook niet helemaal goed . Ik op een gegeven moment bovenop, penis floept eruit terwijl ik weer naar beneden "bounce". Pijn dat 'ie had.. En dat was de volgende dag nogsteeds niet over. Ik dacht echt dat 'ie me de volgende dag vriendelijk uit zou zwaaien en nooit meer wat zou laten horen, maar dat was toch niet zo . En na die eerste keer is dat ook weer helemaal goed gekomen qua bovenop hoor.



Denk dat je dus beter kunt proberen om jezelf niet al te veel voor te bereiden, behalve hygiëne etc dan.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Waarom 'plannen' jullie het eigenlijk? Je zou ook gewoon erheen kunnen gaan met de gedachte: misschien komt het ervan, misschien niet... en als je het dan wilt, dan doe je het... en als je het niet wilt of te zenuwachtig bent of het lukt niet, dan doe je het gewoon niet. Of denk ik nu heel simpel?
Alle reacties Link kopieren
Het is wel en niet gepland, maar hij woont een eind bij mij vandaan en het " hangt" gewoon in de lucht. De we hebben niet afgesproken van de week doen we het of zo maar het ligt wel in de planning om elkaar van de week te zien.



En die planning is nodig omdat we alle twee nacht en ontij moeten werken



En hij praat natuurlijk wel, en is dus niet mega gesloten maar hij geeft de voorkeur dat hij veel over mij weet volgens mij en mijn ervaring in het verleden was juist dat mannen voornamelijk over zich zelf gingen praten, wat zij willen etc etc op alle gebieden.



En ja ogen kunnen ook praten ;)



We gaan er gewoon voor om het zo maar te zeggen. Zal ff vermelden wanneer de date is
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Seks op afspraak ? Ben je een prostituee of zo ?



Dat soort dingen gebeurt toch spontaan ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar zoals gezegd alle twee onregelmatige werktijden en wonen een eind van elkaar af dus ja soms moet je plannen om elkaar te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 19 april 2015 @ 10:03:

Seks op afspraak ? Ben je een prostituee of zo ?



Dat soort dingen gebeurt toch spontaan ?Wat een vergelijking zeg. Als je vriendje ver van je vandaan woont en je gaat er naartoe weet je dat je zeer waarschijnlijk sex zal hebben samen, je kan dat als gepland zien maar ben je dan een prostituee?
Alle reacties Link kopieren
Dank je Pearl2
Alle reacties Link kopieren
Niet piekeren maar genieten van elkaar Miekesharon
.
Alle reacties Link kopieren
Swifty wat is daar nou vreemd aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 19 april 2015 @ 10:03:

Seks op afspraak ? Ben je een prostituee of zo ?



Dat soort dingen gebeurt toch spontaan ?



Als je je mannen bierdrinkend aan een bar ontmoet wel.



Dan gebeurt alles spontaan en komen zelfs de meest idiote teksten spontaan over je lippen.
Alle reacties Link kopieren
Liever gepland en goed voorbereid. Spontaan is ook niet alles hoor.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven