psychose en opname gehad iemand tips? Deel 2

06-06-2014 00:03 2433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim een half jaar geleden heb ik een opname van ruim 9 maanden achter de rug omdat ik een psychose gehad heb. Nu heb ik nog steeds last van een stem in mijn hoofd en weet er niet altijd goed mee om te gaan. Dit is in het kort het verhaal in deel 1 staat meer, succes met het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ja Moon, ik ben inderdaad ook bezig met koken huishouden wassen etc...dat is ook werken en ik moet ook af en toe gewoon naar bed. Wat ik van die jurist moet denken weet ik nog niet zo goed. Ik probeer het maar op me af te laten komen en er niet teveel negatieve energie in te steken....Ik denk dat het heeft te maken met het feit dat mijn dossier nogal gecompliceerd is en dat ze er zeker van willen zijn dat ze alles voor het UWV goed dichtgetimmert hebben.



Ik heb vanochtend weer gewerkt bij mijn werkervaringsplek. Was weer erg leuk. Ik krijg daar zoveel meer energie van. Ik geloof dat ik een beetje gewend raak na zes weken. Ik ben een enorme kat uit de boom kijker, maar ik begin een beetje uit mijn schulp te kruipen. Waar ik nog wel heel erg aan moet wennen is dat alles heel relaxt is. En dat ben ik totaal niet gewend. Ik heb 12 jaar in banen gezeten waar heel veel moest gebeuren en ook nog allemaal tegelijk. En hier is het manana manana. Heel erg fijn maar heel erg wennen. Ze moeten me ook nog regelmatig tot rust manen. Ze vinden me een stresskip. Aard van het beestje he. Het is voor mij een goede oefening in relaxter worden.

Wat hier zo fijn is dat je gewoon fouten mag maken en dat ze niet direct met het priemende vingertje staan zoals ik bij mijn werkgever wel ervaren heb. Ik krijg ook wat meer begeleiding bij het inwerken omdat ik sommige dingen nog niet helemaal goed oppak, kreeg ik vanochtend te horen. Ik heb het verrassend goed opgepakt, want ik kan door mijn faalangst niet zo goed tegen kritiek.