Eerste kindje januari 2015

19-02-2015 20:41 1817 berichten
Wij schrijven over zwanger worden van ons eerste kindje.



We hebben de tabel weer geopend! Wie schrijft er nog meer mee? Je bent ook welkom als je NU pas start met zwanger proberen te worden!



NaamLeeftijdLeeftijd partnerN.O.D.RondeBijzonderhedenPierieliepiepielo882637 zwanger1UD: 16 oktoberZonnebloem902529 zwanger2UD: 2 decemberwitteparel2526 zwanger3UD: 5 januariHormonster19823232?4bbz april, bbz meiBloempje300273720 juni5Tinka23273611 juni3svd25253 juli4Sweet_85293328 juni3Skylark0130311 juni5Meid198925279 juni3ongeduldje12329336 mei3frambooz28337 juni4Hannepan86293010 juni5





inlog: zwangerwordenjanuari

w8w:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:45
Reden: Ww verwijderd
2.36% gewijzigd
Helemaal met je eens Tinka, ieder zijn manier. En komt vast goed met ons allemaal! Wij zijn gewoon dieseltjes, lichaam komt wat later op gang (helaas)
Ik bedoelde het ook niet als dat je het moet doen natuurlijk! Dacht alleen dat het wat zorgen omtrent een cyclus weg kon nemen

Maar ik begrijp ook dat het juist nieuwe zorgen met zich mee kan brengen.



Edit: Hier is wat te lezen over vruchtbaarheid na het stoppen met de pil. Mocht je het interessant vinden
Ik snap de voordelen hoor Svea.. misschien dat ik er later alsnog mee ga beginnen! Rond mn nod (die achteraf niet eens in de buurt kwam) was ik

er de hele dag obessief mee bezig.. dat wil ik niet meer en daarom zie ik nu wel hoe het loopt.. gebruik ook geen ovulatietesten of iets dergelijks.. misschien dat ik over drie weken weer anders praat hoor, maar ik wacht het nu gewoon even af en dat bevalt me wel. Eerst maar een kortere cyclus krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Frustrerend hoor svd dat het zo lang duurt....



Ik voel hier rugpijn, buikpijn dus denk dat mijn menstruatie niet zolang meer op zich laat wachten. Voel mij ook totaal niet zwanger, dus denk dat het een dezer dagen gaat gebeuren. Heb gisteren een thermometer met twee decimalen besteld, dus vanaf ronde 4 ga ik nog nauwkeuriger meten!
We worden echt een temp groepje! Misschien kunnen we eventueel ons temp linkje in het tabel zetten kunnen we bij elkaar mee kijken en vooral meedenken..
Ik vind het een leuk idee. Zal straks kijken of ik het in de tabel kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beter idee, we kunnen elkaar in FF uitnodigen, dan kan je in 1 klik op de knop naar elkaars kaartje kijken! Svea heeft mij toegevoegd als vriend op FF, ik zal even aan haar vragen hoe dat moet.
Ja dat kan ook inderdaad, maar dan zie je niet zo goed wie wie is. Omdat er een code aan hangt.. Misschien kunnen we de link in ons onderschrift zetten..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er al uit! Ik kan jullie toevoegen als je je code van je FF in een berichtje hier of PB zegt!
Alle reacties Link kopieren
Als je die opent kan je links bovenin een aantal keuzes kiezen en dan staat daar ook: add friend o.i.d.

Iedereen heeft een ander plaatje van zn cyclus ik heb bijv een hond die richting een bloem loopt) dus daar kan je het sowieso aan herkennen.



En jou idee kan inderdaad ook Sweet, maar ik voel mij er niet prettig bij mijn link hier neer te zetten omdat ik best wel veel prive info in mn kaartje zet, vandaar ;)
Dit is mijn code: http://www.fertilityfriend.com/home/59b74d



Maar hoe kan je een plaatje toevoegen dan?



@Bloem, daar heb je gelijk in! Vooral als je ook op meerdere forums mee schrijft inderdaad niet handig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je uitgenodigd!



bij settings kiezen voor : app ticker en dan het vinkje aanzetten van display app ticker
Gelukt met aanpassen en zie je uitnodiging, heb je toegevoegd!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie je! en je ticker heeft een vlinder! Jou temp is vandaag behoorlijk gedaald. Misschien ovuleer je wel of ga je ongesteld worden. Wat denk jij?
Ja dat ben ik idd.



Ik was in shock vanmorgen haha. Heb wel drie keer getempt. Geen idee, net ovulatietest gedaan maar die was half zo licht als de test streep dus hoop dat het betekent dat ik ongesteld word. Dan is mijn cyclus in ieder geval weer iets korter. Maar heb nog nergens last van buikpijn ofzo.

Zet in het weekend wekker om te tempen en daarna doorgeslapen en toen nog keertje gemeten voordat ik op stond toen was het 36,82, best groot verschil. Gister wel erg last gehad van diarree maar dacht dat meestal juist eerder voor verhoging zorgt dan daling... Tijd zal het leren wat de dip inhoud
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen verstand van ovulatietesten. Wat kan het allemaal betekenen als de streep lichter is dan de teststreep?



De eerste ronde toen ik ongesteld werd, voelde ik ook pas dat ik ongesteld was toen ik bloedde en dat hoor ik wel vaker dat vrouwen er van te voren niets van merken.

Ik zet ook altijd mijn wekker in het weekend en slaap dan door. Als ik vervolgens een paar uur later temp (1x gedaan uit nieuwsgierigheid) is hij bij mij ook altijd hoger.



Ziekte kan inderdaad je temp verhogen. Net als alcohol. Maar het kan ook gebeuren dat je geen verschil ziet.

Ik had vorige week zondag ook een rare temp. Had de dag ervoor wat gedronken, niet super veel, ben laat naar bed gegaan(rond half 2) maar wel goed geslapen. Toen ik de dag erna meette had ik 36.3 (wat voor mij heel laag is). Heb uiteindelijk toch besloten deze wel mee te tellen in mn FF (je kan ook scores weglaten uit je tabel), omdat hij dan een mooiere tabel laat zien dan als ik dit niet doe, maar het blijft gokken.
Ja dat is zo.



Net maar ff mijn cervix check gedaan... wel weer rekbaar slijm, maar dat heb ik vorig weekend ook gehad... Naja we wachten rustig af en zien wel wat de temp de komende dagen doet. Wel leuk om elkaar zo in de gaten te kunnen houden.



@tinka mogen we jou ook toevoegen?
Ja dat mag zeker. Was nog even aan het onderzoeken hoe ik dat plaatje kon toevoegen hihi!



http://www.fertilityfriend.com/home/59eb69
Alle reacties Link kopieren
Bij jou ziet het eruit alsof je in de afgelopen dagen je ovulatie gehad hebt Tinka. Al kan je dat ook weer moeilijk zeggen omdat je cyclus wat langer is.
Tja die temperatuur van vanmorgen is denk ik vanwege dat ik gister een paar wijntjes heb gedronken. Net even mijn slijm bekeken en ik kon er een duidelijke sliert van trekken, maar het was wel wit. Iemand enig idee? Ga er straks voor de zekerheid even een ovulatietest tegen aan gooien.



Hoe zie je in ff dat iemand je toe heeft gevoegd als vriend?
Haha Tinka, we klinken wel hetzelfde bij mij is het ook altijd wittig hoor.



Hoe kan ik iemand toevoegen, zie wel add a friend maar dan stuurt die me naar een mail programma.
Alle reacties Link kopieren
Tinka ik heb jou uitgenodigd. In je inbox heb je daarover een bericht ontvangen op FF en dan kan je mij toevoegen.



Sweet je kan links bovenin de chart van Tinka naast het FF logo klikken op die drie horizontale lijnen. Dan opent een menu en kies je Add friend.



Je bedoelt rekbaar slijm maar geen eiwit Tinka? Dat klinkt wel als vruchtbaar slijm. Op het moment dat het doorzichtig is, is het je piek. Op het moment dat het wit en rekbaar is, zit je vaak of vlak voor of vlak na je ovulatie.
Alle reacties Link kopieren
En ik zou even kijken wat je temp morgen doet, want als die niet bij je temp van vandaag in de buurt komt, kan je er een soort van vanuit gaan dat je temp is verhoogd door het drinken en zou ik hem 'dischargen' zodat FF hem niet meerekent. Dit kan je ook zien in mijn tabel. Ik heb ook drie temp-data niet meegeteld en dan zie je een stippellijn lopen.
Yes thanks voor de uitleg, gelukt.

@Tinka ik heb je uitgenodigd!
Ik heb jullie geaccepteerd. Jij hebt mooie kaartjes bloempje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven