Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ja mok en pruim ik had dat ook zo bedacht maar echt veel moeite hoefde hij niet te doen, het vlees is zwak. Ik denk dat als de pijn nog meer aanwezig was geweest dat ik dan wel nee had gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 19 april 2015 @ 21:21:

Hm met investeren bedoel ik niet af en toe een bloemetje meebrengen maar echt aandacht aan elkaar besteden.



Seksuoloog geen optie?ja, ik besteed ook wel aandacht aan haar hoor. we kletsen vaak zat over werk issues en andere zaken waar ze mee zit. wat dat betreft lijken we net een normaal koppel. maar misschien is een sexuoloog een idee. probeer zelf nog een beetje te achterhalen waar het nu aan ligt. misschien werk stress of iets anders.
oja?
Alle reacties Link kopieren
quote:zwanehals schreef op 19 april 2015 @ 21:23:

[...]





nee, als een van ons 2en de relatie beeindigd, dan mag de ander doen wat hij/zij wil. en ik heb ook al aangegeven dat ik niet voor haar bij mijn vriendin weg ga. ik ga alleen maar weg als mijn relatie slecht word. En dat is hij totaal niet. maar ik snap de situatie die je schetst. en die wil ik ook totaal niet opzoeken.Maar die situatie zoek je nu wel op. Door seks te hebben met drze vrouw versterk je ook en emotionele band tussen jullie. Tegelijker tijd geeft ze jouw iets wat je huidige vriendin je (onvoldoende) niet kan geven. Je gaat dan denk ik onvermijdelijk vergelijken en zal dan wel eens heel onterecht je relatie wel ineens slecht kunnen gaan noemen.
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 19 april 2015 @ 21:18:

Oh das balen mok

*stort zich snikkend ter aarde * jaaaaaa....



(Baal er goed van ja...)
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 19 april 2015 @ 21:28:

[...]



*stort zich snikkend ter aarde * jaaaaaa....



(Baal er goed van ja...)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pruimembloesem schreef op 19 april 2015 @ 21:27:

[...]





Maar die situatie zoek je nu wel op. Door seks te hebben met drze vrouw versterk je ook en emotionele band tussen jullie. Tegelijker tijd geeft ze jouw iets wat je huidige vriendin je (onvoldoende) niet kan geven. Je gaat dan denk ik onvermijdelijk vergelijken en zal dan wel eens heel onterecht je relatie wel ineens slecht kunnen gaan noemen.ik kan sex redelijk los zien van een relatie gelukkig. en daarnaast hebben we ook meestal geen tijd om sex te hebben omdat we teveel ouwehoeren en niet verder komen dan friemelen. dus ik ben redelijk safe.
oja?
Alle reacties Link kopieren
quote:zwanehals schreef op 19 april 2015 @ 21:35:

[...]





ik kan sex redelijk los zien van een relatie gelukkig. en daarnaast hebben we ook meestal geen tijd om sex te hebben omdat we teveel ouwehoeren en niet verder komen dan friemelen. dus ik ben redelijk safe.Ik haal nergens een relatie aan. Maar onder invloed van seks en klaarkomen maak je hormonen aan. Ook jij. Dat je overigens genoegen neemt met ouwehoeren en friemelen zegt denk ik meer over je relatie en de band die je hebt met deze andere dame. Als het namelijk echt alleen om seks voor de seks zou draaien zou dat dan niet al lang gebeurd zijn? Kortom heb je wel helder wat je nou eigenlijk zoekt?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat niemand precies weet wat hij/zij zoekt als je aan zoiets begint. Maar ik weet wel dat ik niet mijn vriendin er voor ga verlaten.
oja?
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 19 april 2015 @ 21:07:

Haha Roos. Knijp!
...
Alle reacties Link kopieren
Mok, heel erg balen! Gelukkig zien wij elkaar zeeeeer binnenkort! Echt zin in!



Zwanehals, wat ga je er aan doen om je relatie thuis aan te pakken?

Als je af blijft spreken met J genereer je alleen maar meer afstand, zo wil je toch geen 88 worden?
...
Alle reacties Link kopieren
Mok dat voelt gewoon kl*te
Alle reacties Link kopieren
het enige probleem dat ik thuis heb is dat de sex maar 1x per maand is. en dat moet ik dus even bekijken of ik er zelf weer over begin of dat ik dus een sexuoloog voorstel. En gelukkig spreek ik niet vaak af. 1x per 2 maanden of zelfs minder. dus dat scheelt ook weer.
oja?
Alle reacties Link kopieren
Zwanehasls: Maar als je er binnen je relatie met of zonder een sexuologe wil werken aan je seksleven, hoe zie jij daarin dan een rol voor je andere dame?

Overigens ben ik het niet eens met je stelling dat niemand precies weet wat hij of zij zoekt als hij hier aan begint. Voor mij was dat in elk geval niet zo.
Alle reacties Link kopieren
die J is voor mij een zeer goede vriendin. waar ik af en toe mee afspreek. en het is niet voor de sex. als dat wel gebeurt, dan is het zo. Maar ik ga thuis eerst nog kijken of de sex een beetje beter kan worden.
oja?
Kweenie hoor. Je afspreekdame klinkt als een potentiële kandidate voor een potje horizontalen. Je houdt alleen jezelf maar voor de gek als je beweert dat het niet voor de seks is. Jullie zijn toch zo gek op elkaar? Je ontmoet elkaar stiekem, friemelen en fröbelen. wees reëel en geef gewoon toe dat je haar wilt.



Maar.... als jij energie wilt steken in je relatie, zul je met je pretdame moeten breken. Je kunt niet enerzijds je seksrelatie proberen te reanimeren en anderzijds liggen te rollebollen met een ander.
Alle reacties Link kopieren
ja, misschien wel. gelukkig is het contact al vrij minimaal dus het nog verder verminderen is een kleine stap.
oja?
Sowhee dat ging makkelijk.

oftewel: moet ik echt geloven dat je dat nu ineens besluit? Of nee, niet ik, maar jijzelf?
Alle reacties Link kopieren
wie zegt dat ik dit nu ineens besluit? ik zeg misschien. ik ga sowieso weer eens thuis aan de slag met de sex frequentie. maar over de rest moet ik nadenken.
oja?
Dat klinkt een stuk reëler. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
thanks theemok.
oja?
Alle reacties Link kopieren
Theemok, gaat 'ie weer een beetje?



Zwanenhals, je zegt dat 1x per maand seks te weinig is, maar met je vriendinnetje heb je ook geen seks. Wat zoek je dan bij dat vriendinnetje? Ik begrijp het niet helemaal...Met zowel je vrouw als vriendinnetje krijg je aandacht. Hoe zit het eigenlijk met je eigen libido? En als je vrouw weer vaker wil seksen, verbreek je dan de relatie met je vriendinnetje?



Pearl, spannend hoor....waarom wil hij nu weer afspreken? Volgens mij is je minnaar beetje in de war.
Jawoor, nieuwe date is in de maak as we speak, eh type! Ik heb gelukkig nog meer leuks in de planning staan, zoals een date met Roos en Vince! Whoop!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Ik ben al een tijd niet meer hier geweest. Heb ook niet meegelezen de laatste tijd.

Nu weer even wat pagina's doorgelezen.

Leuk te lezen dat Roos en Vince samen nog bestaan.

Mok, jammer maar er staat al weer wat nieuws voor je klaar begrijp ik.

En de rest van jullie rommelt ook lekker door.

Net als ik dus.

Ik herken veel van zwanehals zijn verhaal mbt mijn nr2.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vooruitzichten! Ik heb mij ook maar weer eens op SL begeven en het ziet er naar uit dat ik ook weer een leuk heerschap aan de haak heb geslagen...



Nu alleen nog een date....(ben ik altijd heel slecht in)
Alle reacties Link kopieren
Die vind ik wel heel scherp van je, Secr!

Inderdaad, het ging om het seksgebrek. Niet dus.

Waarom ben je daar slecht in? Een eerste date bedoel je?



Hee Klomp, jij ook nog steeds in friendzone met 2?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven