Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Gisteren voor de eerste keer naar een club geweest. Het werd club eroxx Balen, Belgie. Bij de binnenkomst was het al superleuk. Een behulpzaam koppel heeft ons rondgeleid door de zaak en ons alles uitgelegd.



Er was niet zoveel volk, maar toch genoeg volk om een leuke avond mee te maken. Na een uur of 12 gingen we eens op verkenning. We zijn even op een bedje gaan liggen, maar we geraakte niet echt van onze indrukken vanaf, dus besloten we om terug te gaan. Toen kwamen we het koppel dat ons had rondgeleid tegen en zij gingen richting de safari kamer. Iets later zijn we beginnen gluren en voor we het wisten geraakten we wel in de juiste stemming.



Toen zag dat koppel ons op een bedje liggen en ze kwamen af. Een lichte streling van hun was zo zalig dat ze ineens bij ons lagen met een leuk vervolg.



Wij vonden buiten deze prachtige ervaring het wel spijtig dat er maar op 1plaats condooms aanwezig waren, en doordat het niet al te vol was of misschien nog wat vroeg? Lagen ze nog maar op 1 plaats. Als je dan in het begin er niet aan denkt om ze te nemen, dan breek je toch wel de stemming.



Voor ons was het een super avond, zelfs vandaag genieten we er nog van.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een fun bezoeker van afgelopen vrijdagavond. Wij (ik was met een gelegenheidsdame) vonden het allebei tegenvallen.



Veel relatief mooie mensen aanwezig maar interactie met anderen kwam nauwelijks op gang. Veel mensen bleven afstandelijk, vrijwel iedereen weerde een aanraking af, men kwam echt voor zijn tweeen en/of om gezien te worden. Of voor de gigolo's die het idd vrij druk hadden.



Wel erg mooie toko met een fantastische inrichting.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat typisch dat jullie die ervaring hadden. Wij hadden geen last van mensen die onze aanrakingen afweerden. Integendeel.
Wij gaan as zaterdag voor het eerst naar fata morgana. Hebben nu al voorpret. Alleen heb ik wel wat vragen. wellicht zijn die al gesteld. Excuses dan.



Ik trek een kort zwart jurkje aan en dacht om daarbij kniehoge laarzen erbij aan te doen. En zodra er kleding uitgaat heb ik sexy lingerie aan, en wilde die ook met de laarzen. Maar stel we ontmoeten een leuk stel, en je laarzen en kleding gaat uit, waar laat je die dan? Op de grond? En je ligt mss met meerdere stellen. Hoe zit het dan met kleding. Lijkt me dat je dan de helft kwijt raakt. Ik kan me er geen voorstelling bij maken. Ik heb ook nog een leuke string die open is. Lijkt me ook prima want die kan aanblijven. En damens met jarretels, ik heb moeite om die klemmetjes vast te maken, dus als ik die steeds los/vast moet maken ben ik uren bezig. Allemaal praktische vragen. Maar ben graag voorbereid. Wij gaan trouwens op de bonnefooi, we reserveren niet.



Kriebels in mijn buik :D
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 19 april 2015 @ 23:57:

Wat typisch dat jullie die ervaring hadden. Wij hadden geen last van mensen die onze aanrakingen afweerden. Integendeel.



Misschien hadden we gewoon pech. Maar toen ook in de darkroom aanrakingen herhaaldelijk werden afgeweerd (soms zelfs ruw afgeweerd hoewel ik heel voorzichtig was) had ik het wel gezien daar. Voelt toch als een soort afwijzing. Ik denk niet dat dit mijn type club is (was daar voor het eerst), bij andere clubs heb ik betere ervaringen.



Ik ben sowieso mijn weg een beetje aan het vinden in dit wereldje hoor, en zeker in het begin ben je toch wat gevoeliger voor dit soort dingen.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Alle reacties Link kopieren
@Momodoe



De kleding leg je meestal naast je neer op het matras en schoenen op de grond. En ja je bent het zo kwijt want het is donker, dus let er goed op waar je het legt. Zwarte kleding valt het minst op dus dat is nog lastiger terug te vinden.



Het beste doe je na de dresscode zo weinig mogelijk aan als je in de kamertjes bent. Brillen ook achterlaten in je kluisje. Jarretels en panty zijn ook lastig, beter niet doen. Gewoon een bh/ slip voor de vrouwen is het meest praktische.



@Sean_39: tsja in de darkroom kom je toch voor om door anderen gevoeld te worden lijkt me ;) Maar er waren ook wel relatief veel nieuwelingen aanwezig, misschien was dat het.



Kun je jullie beschrijven? Misschien hebben we jullie wel gezien.
[quote]couplegooi schreef op 20 april 2015 @ 09:52:

@Momodoe

Het beste doe je na de dresscode zo weinig mogelijk aan als je in de kamertjes bent. Brillen ook achterlaten in je kluisje. Jarretels en panty zijn ook lastig, beter niet doen. Gewoon een bh/ slip voor de vrouwen is het meest praktische.



heb juist zo'n mooi setje gekocht. Wil die graag showen. Vind het me ook zo mooi staan. Haha.
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer had mijn vriendin ook zo'n ingewikkeld ding aan met jarretels enzo.... Heel handig als je het bubbelbad in een uit gaat.



Ik kreeg een stijve in het bubbelbad en we wilden verder gaan in een kamertje... eer ze dat ding aan en uit had gedaan konden we weer opnieuw beginnen ;)
Couplegooi, waarom wil je steeds van andere stellen hier weten hoe ze eruit zien en ben je benieuwd of je ze gezien hebt? Ik zou mezelf hier absoluut niet willen beschrijven.
Het begint verdacht veel op gehengel te lijken, vind ik. Irritant is het wel, ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 20 april 2015 @ 06:17:

Wij gaan as zaterdag voor het eerst naar fata morgana. Hebben nu al voorpret. Alleen heb ik wel wat vragen. wellicht zijn die al gesteld. Excuses dan.



Ik trek een kort zwart jurkje aan en dacht om daarbij kniehoge laarzen erbij aan te doen. En zodra er kleding uitgaat heb ik sexy lingerie aan, en wilde die ook met de laarzen. Maar stel we ontmoeten een leuk stel, en je laarzen en kleding gaat uit, waar laat je die dan? Op de grond? En je ligt mss met meerdere stellen. Hoe zit het dan met kleding. Lijkt me dat je dan de helft kwijt raakt. Ik kan me er geen voorstelling bij maken. Ik heb ook nog een leuke string die open is. Lijkt me ook prima want die kan aanblijven. En damens met jarretels, ik heb moeite om die klemmetjes vast te maken, dus als ik die steeds los/vast moet maken ben ik uren bezig. Allemaal praktische vragen. Maar ben graag voorbereid. Wij gaan trouwens op de bonnefooi, we reserveren niet.



Kriebels in mijn buik :D



Een paar weken geleden ben ik daar ook voor de eerste keer naar toe geweest. De Fata is mij heel goed bevallen. Maar ik heb, eerlijk is eerlijk, nog geen vergelijkingsmateriaal. Ik was vooraf ook heel zenuwachtig. Maar wel een special soort zenuwen. Zo van wat zal ik aantreffen. Ik voelde me een klein ondeugend meisje. Zat ook steeds te denken wat mijn ouders er van zouden denken als ze het zouden weten

Ik weet ongeveer hoe je spanning aanvoelt.



Je had een vraag over kleding. Je hebt een setje voor de dresscode, en een setje (of meer) voor na de dresscode. Voor de dresscode kan je gewoon zo uitdagend gekleed gaan als je zelf wil. Je kan je heel sexy aankleden. En wat op straat niet kan, kan hier dus wel. Je kan een stapje verder gaan. Ik heb gezien dat heel veel stellen dat doen. Leuk om te kijken. En natuurlijk om bekeken te worden. Aandacht is leuk.



Op een gegeven moment zie je steeds meer mensen die zich dan hebben omgekleed in luchtiger kleding. Dan is het tijd dat de dresscode is ingegaan. Een echt vast tijdstip is er niet. Maar dat zie je snel genoeg. De een is daar sneller mee dan de ander. Er is dus geen tijds verplichting.



Dan zou ik gaan voor een leuk setje wat snel aan- en uitkan. Immers je kan dan regelmatig de sauna in of uit. Het bubbelbad in of uit. Douchen. En om dan elke keer lastige dingen (b.v. jarretelles) aan- en uit te moeten doen is niet praktisch en lastig. Dus mijn advies is hou het makkelijk. En weinig spulletjes zijn ook makkelijk bij je te houden. Dat wijst zich vanzelf. Schoenen/laarsjes slipje en bh hou je makkelijk bij je. En als je het veilig wil houden neem je een klein tasje mee. Groot genoeg waar een bh en slipje in kan. Makkelijk omdat je daar ook wat handige spulletjes in kan doen. Ik heb bijvoorbeeld gezien dat een vrouw daar wat condooms in bewaarde en een flesje glijmiddel (ja ik heb even staan gluren. Erg he? ). Misschien niet dat jullie het nodig hebben, maar het is een optie. En je lingerie raak je dan zeker niet kwijt.



Ik ben pas 1x keer geweest. Dus ben zeker geen grote ervaringsdeskundige. Maar ik zeg even wat ik om mij heen gezien hebt. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je nog wat wil weten mag je het gewoon vragen hoor.



In ieder geval wens ik jullie een hele leuke en lekkere avond. En bedenk dat je ook gewoon rond mag kijken hoor. Jullie hoeven niet deel te nemen aan de activiteiten. Als de spanning te hoog wordt dan maken jullie er een ontspannen rondkijk avond van. Is ook spannend. En raken jullie heerlijk relaxt? Dan kunnen jullie altijd nog genieten van elkaar en de mooie faciliteiten die daar zijn. Misschien, net als ik, een beetje onhandig soft contact. Strelen, voelen en erotiek met een ander stel. Succes en veel plezier alvast. Lees graag hoe jullie het ervaren hebben volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me trouwens af wat jullie precies bedoelen met de Darkroom in de Fun want ik kan me niet herinneren dat ik die daar ooit heb gezien (wel in de Mystique). Het enige wat ik me kan voorstellen bij de Fun is dat er een donkere kamer op de zolder is, want die hele zolder hebben we tot nu toe altijd links laten liggen. Eigenlijk ook niet echt belangrijk, is toch niet echt ons ding :-)
Goede tip van dat tasje. Ik heb nog zo'n kitch glitterding. Daar kan wel wat in.



Het was niet de bedoeling om een sauna in te gaan. Ik kan niet tegen die hitte. En kom als een gekookte biet vandaan. Bubbelbad wel leuk. Maar... Is het diep? Word je haar nat? Echt vast domme vragen. Maar ik heb het idee dat ik een avond ga stappen, dus mooiste kleding, mijn haren geföhnd en goed strak in de make-up. Dus als alles nat wordt hoef ik de moeite niet te doen. Moet ik het avondje stappen idee los laten?



Nog een vraag. Als ik van huis ga, heb ik gewone kleding aan, kinderen hier zijn pubers. Die mogen me niet zo zien. Dus kan ik daar mijn jurkje aantrekken?



En man wil gewoon in zijn casuel jeans. Maar mag dat eigenlijk wel? Is een strakke grijze skinny.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproetenmeisje schreef op 20 april 2015 @ 12:36:

[...]





Op een gegeven moment zie je steeds meer mensen die zich dan hebben omgekleed in luchtiger kleding. Dan is het tijd dat de dresscode is ingegaan. Een echt vast tijdstip is er niet. Maar dat zie je snel genoeg. De een is daar sneller mee dan de ander. Er is dus geen tijds verplichting.





Er is wel een vast tijdstip wanneer iedereen omgekleed moet zijn. Je kunt niet de hele nacht aangekleed blijven.



quote:Jerry_B schreef op 20 april 2015 @ 13:11:

Ik vraag me trouwens af wat jullie precies bedoelen met de Darkroom in de Fun want ik kan me niet herinneren dat ik die daar ooit heb gezien (wel in de Mystique). Het enige wat ik me kan voorstellen bij de Fun is dat er een donkere kamer op de zolder is, want die hele zolder hebben we tot nu toe altijd links laten liggen.





De eerste keer hadden wij de darkroom ook niet gezien, nu (tweede bezoek) wel. Het is als je van de open ruimte op de eerste etage boven de dansvloer de ruimte in gaan met de Amsterdamse wallen als thema. Daar het gelijk rechts, ter hoogte van de trap naar de orgiezolder. Die orgiezolder is best leuk overigens alleen het kan wel heet worden. Ik moet altijd veel zweten daar. Darkroom zijn wij geen fan van, vooral mijn vriendin vind het raar dat ze niks kan zien (ik zei nog, het is een DARKroom)



quote:momodoe schreef op 20 april 2015 @ 13:12:

Bubbelbad wel leuk. Maar... Is het diep? Word je haar nat? Echt vast domme vragen. Maar ik heb het idee dat ik een avond ga stappen, dus mooiste kleding, mijn haren geföhnd en goed strak in de make-up. Dus als alles nat wordt hoef ik de moeite niet te doen. Moet ik het avondje stappen idee los laten?



Nog een vraag. Als ik van huis ga, heb ik gewone kleding aan, kinderen hier zijn pubers. Die mogen me niet zo zien. Dus kan ik daar mijn jurkje aantrekken? Eigenlijk ook niet echt belangrijk, is toch niet echt ons ding :-)





En man wil gewoon in zijn casuel jeans. Maar mag dat eigenlijk wel? Is een strakke grijze skinny





Mijn vriendin zat steeds met dezelfde issue. Gaat ze thuis haar haar langdurig doen en lippenstift enzo, en na 1 sessie in het bubbelbad is dat allemaal weer voor niks geweest. Deze keer heeft ze dat gelukkig achterwege gelaten en dat bevalt veel beter.



Omkleden vantevoren kun je gewoon daar doen bij de kluisjes. Er zijn er genoeg die in spijkerbroek komen en daar pas een sexy jurkje aan doen.



Jeans voor je man is prima hoor, heb ik ook altijd.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 20 april 2015 @ 13:12:

Goede tip van dat tasje. Ik heb nog zo'n kitch glitterding. Daar kan wel wat in.



Het was niet de bedoeling om een sauna in te gaan. Ik kan niet tegen die hitte. En kom als een gekookte biet vandaan. Bubbelbad wel leuk. Maar... Is het diep? Word je haar nat? Echt vast domme vragen. Maar ik heb het idee dat ik een avond ga stappen, dus mooiste kleding, mijn haren geföhnd en goed strak in de make-up. Dus als alles nat wordt hoef ik de moeite niet te doen. Moet ik het avondje stappen idee los laten?



Nog een vraag. Als ik van huis ga, heb ik gewone kleding aan, kinderen hier zijn pubers. Die mogen me niet zo zien. Dus kan ik daar mijn jurkje aantrekken?



En man wil gewoon in zijn casuel jeans. Maar mag dat eigenlijk wel? Is een strakke grijze skinny.



Bubbelbad kan je gewoon in staan. Maar is heerlijk heet. En bubbeltjes spatten op. Dus ja, je make-up gaat doorlopen en met een beetje ongeluk wordt je haar ook nat.



En je zit nog een beetje met vragen hoe en wat met de kleding.



Mag ik het kort en overzichtelijk uitleggen?



Thuis hebben jullie een (sport) tasje ingepakt met een setje voor de dresscode. Dus: Uitdagende kleding. Man kan in nette broek en overhemd. En een setje voor na de dresscode. Dus: uitdagende lingerie voor de vrouw. Bij de mannen zag ik veel een boxershort (niet wit) meer de donkere tinten of zwart.



Je gaat in je gewone kleding naar de Fata Morgana.



Je kleed je bij een kluisje om in je kleding voor de dresscode. Dus de uitdagende kleding. Make-up is geen probleem. Maar door de schemer zie je niet alles zo goed hoor. Dus doe het niet te zwaar naar mijn gevoel. Telefoons uit en in de kluis.



Na een aantal uren merk je wel wanneer het tijd wordt, en jullie zelf zin hebben, om je om te kleden in de setjes voor na de dresscode. Nu kan je de make-up ook verwijderen i.v.m. doorlopen in de natte delen.

In lingerie is het dus makkelijk uit- en aan kleden.



Als het tijd is om naar huis te gaan kleed je je weer om bij de locker en gaan jullie in je gewone kleding weer naar huis. Niemand die iets merkt.



En de donkere kamer zit trouwens op de eerste verdieping vlak bij de overloop over de dansvloer. Lange smalle gang met nisjes. Wel eng hoor de eerste keer.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
De fun laat toch zo'n belachelijk omkleedmuziekje horen? Het is dan echt wel de bedoeling dat je massaal naar boven rent om je in feestkledij te hullen hoor. Dat is niet zo vrijblijvend als jij omschrijft, sproet.
...
Alle reacties Link kopieren
Sproet heeft het over de Fata volgens mij..... daar is geen omkleedmuziek. Maar de timing is wel vergelijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 april 2015 @ 14:19:

De fun laat toch zo'n belachelijk omkleedmuziekje horen? Het is dan echt wel de bedoeling dat je massaal naar boven rent om je in feestkledij te hullen hoor. Dat is niet zo vrijblijvend als jij omschrijft, sproet.Het liedje is inderdaad erg flauw, maar je kunt dan nog best even wachten of al wat eerder omkleden want massaal tegelijk omkleden is niet erg praktisch en niet prettig. Misschien voelen mensen zich ietwat beschaamd om als eerste in lingerie te gaan lopen nog voor "het liedje", maar op een gegeven moment worden de rollen als automatisch omgekeerd. Want als je als enige met je "normale" uitgaanskleren nog rondloopt tussen alleen maar mensen in lingerie dan voelt dat ook een beetje raar. Maar er is altijd zo een half uurtje of ietsje langer dat het zo half/half is.
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 20 april 2015 @ 13:46:

De eerste keer hadden wij de darkroom ook niet gezien, nu (tweede bezoek) wel. Het is als je van de open ruimte op de eerste etage boven de dansvloer de ruimte in gaan met de Amsterdamse wallen als thema. Daar het gelijk rechts, ter hoogte van de trap naar de orgiezolder.

Ah thanks, dan zijn we daar inderdaad al heel vaak langs gekomen. Ik dacht dat dat een donker hoekje voor schone en gebruikte handdoeken was, dan ga ik daar een volgende keer maar niet zoeken naar handdoeken. Nee, de darkroom vinden wij niks, ik zie graag wat er gebeurd, met wie etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie je al zoeken daar ... " hee DAT is geen handdoek!" ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 april 2015 @ 14:19:

De fun laat toch zo'n belachelijk omkleedmuziekje horen? Het is dan echt wel de bedoeling dat je massaal naar boven rent om je in feestkledij te hullen hoor. Dat is niet zo vrijblijvend als jij omschrijft, sproet.

Ha Roos. Ik ben alleen in de Fata Morgana geweest. Op een zaterdagavond. Ik heb wel harde muziek gehoord maar geen omkleed muziekje hoor.

Maar jij hebt het over de Fu4Two begrijp ik?
Kan je dan ook gelijk in mooie lingerie gaan lopen en zodra het de bedoeling is dat ik dan pas mijn jarretels en kousen uit doe?



Ik ben echt een zeikerd wat makeup en haar betreft. Doen de vrouwen ook wel een klem in zodat het omhoog zit?



Trouwens ik denk niet dat iedereen in dat bad gaat toch?

Ik wil eigenlijk ook gewoon mooi lopen en met partner spannende dingen doen. Of met een vrouw erbij. Lijkt hem geweldig.



Ohja nog een vraag. Is het de bedoeling dat mannen een condoom omdoen als xe gepijpt worden? Voordat mijn man een fout maakt. Of bepaal je dat zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproetenmeisje schreef op 20 april 2015 @ 14:55:

[...]



Ha Roos. Ik ben alleen in de Fata Morgana geweest. Op een zaterdagavond. Ik heb wel harde muziek gehoord maar geen omkleed muziekje hoor.

Maar jij hebt het over de Fu4Two begrijp ik?Het gaat inderdaad over de Fun4Two, dat liedje is inmiddels een steeds terugkerend thema van ergernis. Maar goed, het is wel een duidelijk moment op de avond, het werkt wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 20 april 2015 @ 15:00:

Kan je dan ook gelijk in mooie lingerie gaan lopen en zodra het de bedoeling is dat ik dan pas mijn jarretels en kousen uit doe?



Ik ben echt een zeikerd wat makeup en haar betreft. Doen de vrouwen ook wel een klem in zodat het omhoog zit?



Trouwens ik denk niet dat iedereen in dat bad gaat toch?

Ik wil eigenlijk ook gewoon mooi lopen en met partner spannende dingen doen. Of met een vrouw erbij. Lijkt hem geweldig.



Ohja nog een vraag. Is het de bedoeling dat mannen een condoom omdoen als xe gepijpt worden? Voordat mijn man een fout maakt. Of bepaal je dat zelf.



De haarklem zie je wel vaker, praktische oplossing voor de dames.



Wel of geen condoom vind ik eigenlijk een wat rare vraag, je hebt daar toch in de eerste plaats zelf wel een duidelijke mening / afspraak over ?? Wat dat soort dingen betreft denk ik dat je niet zo moet kijken naar 'wat gebruikelijk is' of 'wat anderen vinden' maar een eigen afweging maken. Zoals je waarschijnlijk weet zijn de risico's bij pijpen en beffen bij normale omstandigheden vrij laag maar zeker niet 0,0%. Je gezondheid is in de eerste plaats je eigen verantwoordelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Vast niet iedereen gaat in dat bad en zeker niet tegelijk. Het is waar je zelf zin in hebt.



Pijpen met condoom zie je niet veel in de parenclubs, de meeste doen het zonder, ook als er "gewisseld" wordt. Maar het is ook geen probleem om er om te vragen natuurlijk. Zelf hou ik er niet echt van om met condoom gepijpt te worden dus ik kan me voorstellen dat als je erom vraagt de ander denkt van "laat maar zitten" .



Klaarkomen in de mond zomaar is wel een faux pas. Als je man dat al zou willen doen bij een ander zou hij het vantevoren moeten vragen. En ik denk dat de meesten het niet willen doen.



Je jarretels kan je natuurlijk pas later aan doen. Ga je eerst dansen en sjansen en pas later als je sex wilt doe je ze vantevoren uit bij de kluisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven