Vriendinnen gezocht Zwolle

18-04-2015 21:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva dames! Ik ben een 22 jarige vrouw uit Zwolle die op zoek is naar nieuwe vriendinnen van mijn leeftijd. Ik woon sinds kort in Zwolle met mijn vriend en hond. Veel vriendinnen wonen op andere plaatsen en het lijkt mij leuk om nieuwe vriendinnen te vinden in Zwolle. Ik ben een leuke (al zeg ik het zelf) en rustige meid die veel sport, graag een terrasje pakt of ergens gaat lunchen, een wijntje drinkt of lekker een avondje op de bank hangt, uitgaan is niet zo mijn ding. Als jij ook op zoek bent naar nieuwe contacten laat dan een berichtje achter! Groetjes xEnJoy
Alle reacties Link kopieren
Even een upje!
Alle reacties Link kopieren
hoi XEnJoy, ik woon ook sinds kort in Zwolle, ik sport ook veel, hou ook wel van een terrasje pakken en/of ergens te gaan lunchen, bankhangen en stappen is ook niet zo mijn ding ;) ben wel 28 (bijna 29) weet niet of dat een probleem is, anders lijkt het me wel gezellig om met elkaar in contact te komen en (eerst) eens met elkaar te gaan mailen/messenger/chatten o.i.d
Alle reacties Link kopieren
Hoi xEnjoy. Ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Als je nog op zoek bent, mag je me een prive berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:k_1986 schreef op 19 april 2015 @ 19:10:

hoi XEnJoy, ik woon ook sinds kort in Zwolle, ik sport ook veel, hou ook wel van een terrasje pakken en/of ergens te gaan lunchen, bankhangen en stappen is ook niet zo mijn ding ;) ben wel 28 (bijna 29) weet niet of dat een probleem is, anders lijkt het me wel gezellig om met elkaar in contact te komen en (eerst) eens met elkaar te gaan mailen/messenger/chatten o.i.d



Hallo k



Heb je ook Facebook?? Vind dat altijd makkelijker om te bekijken en te contacten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Wij zijn bezig een fb groep op te richten voor meiden in zwolle die het leuk vinden hun vriendenkring wat uit te breiden. Bedoeling is dat iedereen daar initatieven kan plaatsen voor leuke dingen zoals uit eten, high tea, terrasjes, bioscoopje, sporten etc. We zijn nu met z'n 3en maar zoeken nog wat meer meiden die willen aansluiten. Wij zijn alledrie eind 20/begin 30. Iets jonger of ouder is natuurlijk geen probleem.



De groep is geheim op fb, ik kan via je e-mailadres een uitnodiging sturen. Als meiden er voor in zijn kunnnen ze mij een priveberichtje doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzanna-p schreef op 21 juni 2015 @ 13:49:

[...]





Hallo k



Heb je ook Facebook?? Vind dat altijd makkelijker om te bekijken en te contactenJa dat heb ik, pb!!??
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein85 schreef op 21 juni 2015 @ 14:30:

Hey meiden,



Wij zijn bezig een fb groep op te richten voor meiden in zwolle die het leuk vinden hun vriendenkring wat uit te breiden. Bedoeling is dat iedereen daar initatieven kan plaatsen voor leuke dingen zoals uit eten, high tea, terrasjes, bioscoopje, sporten etc. We zijn nu met z'n 3en maar zoeken nog wat meer meiden die willen aansluiten. Wij zijn alledrie eind 20/begin 30. Iets jonger of ouder is natuurlijk geen probleem.



De groep is geheim op fb, ik kan via je e-mailadres een uitnodiging sturen. Als meiden er voor in zijn kunnnen ze mij een priveberichtje doen!



Hoi dames!

Ook ik ben op zoek naar contacten in zwolle. Ik ben 28 jaar en ben hier oktober vorig jaar naar toe verhuist samen met mijn vriend. Ik ben niet meer zo van het stappen maar ergens een wijntje of koffie drinken vind ik erg gezellig. Ook kijk ik graag films en series, lees ik een boek op z'n tijd, en vind ik het leuk om bordspellen te spelen. Ik heb in een andere stad al eens goede vriendinnen gemaakt door via een forum met andere dames af te spreken en nu ik in zwolle woon en me langzaamaan toch echt wel begin te vervelen in het weekend en de avonduren plaats ook ik hier een berichtje



Leuk dat er een facebookgroep opgericht wordt! Ik zal je een privé berichtje sturen want ik sluit me graag aan! Mochten en dames zijn die het leuk lijken om een keer ergens af te spreken dan hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,



Wat leuk zeg! Ik woon nu een half jaartje in Zwolle met mijn vriend en heb veel vriendinnen buiten Zwolle wonen dus daar spreek je niet zo makkelijk mee af. Het lijkt me leuk om wat meer mensen in Zwolle te ontmoeten. Ik hou van terrassen, zwemmen, films/series kijken, fotografie en lekker de natuur in gaan. Ik sluit me graag aan bij jullie Facebook groep. Kan ik een pb'tje krijgen? Misschien is het een leuk idee om een keertje met z'n allen af te spreken om elkaar te ontmoeten?



Groetjes, Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzanne,



Je bent van harte welkom bij de facebookgroep. Volgens mij kan je geen pb ontvangen? Ligt aan je instellingen. Als je mij een pb doet met je e-mailadres dan kan ik je uitnodigen. Omdat de groep geheim is kan ik alleen mensen uitnodigen met wie ik facebookvrienden ben dus daarom is alleen naam niet voldoende. Via mail kan gelukkig ook, dus graag ontvang ik die van je!
Alle reacties Link kopieren
En Enjoy, jij had de oproep geplaatst, wil hem niet van je overnemen hoor Heb je ook zin om bij de groep te komen?
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik meld me ook aan!
Alle reacties Link kopieren
Hey marjolein,



Ik ben ook opzoek naar gezellige meiden!

kan ik me bij jullie aansluiten? Ben 30 jaar en woon in de buurt van zwolle.



grt jacqueline
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe mensen leren kennen in Zwolle of gewoon op zoek naar gezelligheid? Join De Wijnclub en kom naar onze feestelijke borrels en gezellige events om je weekenden goed te beginnen!



De Wijnclub start haar eerste borrel in september, kijk dus snel verder en meld je geheel vrijblijvend aan voor het eerste event!



Like de facebookpagina of kijk op de website!



Tot snel bij De Wijnclub?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jacqueline,



Tuurlijk ben je welkom. Ik kan je alleen geen prive bericht sturen. Als je dat even inschakelt en mij een prive bericht met je e-mailadres stuurt dan voeg ik je toe!



Groetjes Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Hoi marjolein



ik heb mijn instellingen aangepast!

Zie je berichtje wel verschijnen ;)





Grt
Alle reacties Link kopieren
Hi Marjolein,



Wat een leuk idee! Ik ben 28 jaar, woon in Zwolle en zoek ook meiden om een keer een terrasje mee te pakken of een wijntje te drinken. Ik sluit me daarom graag aan bij de groep. Ik heb je al een privé berichtje gestuurd.



Groetjes Lisanne
Alle reacties Link kopieren
Heb jullie privé berichtjes gehad. Als het goed is krijgen jullie de uitnodiging in de mailbox!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjolein,



Het lijkt mij ook leuk om bij de fb - groep te komen. Ik ben 36 jaar en moeder van 2 kinderen en woon in Zwolle. Ik stuur je mijn privé mail in een pb.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Leuk initiatief zo'n facebookgroep!

Ik ben 31 jaar, woon sinds een aantal jaar in Zwolle. Ik woon samen met mijn vriend, maar we werken allebei buiten Zwolle. Het lijkt me leuk en gezellig om nog wat meer meiden in Zwolle te leren kennen! Leuk als je me kunt toevoegen Marjolein!



X
Alle reacties Link kopieren
Als het mogelijk is zou ik er ook graag bij willen Marjolein! Ik woon sinds twee maanden in Zwolle en ken nog niet veel mensen hier. IK heb je een berichtje gestuurd een paar dagen terug
Alle reacties Link kopieren
Jou heb ik trouwens ook een berichtje gedaan xEnJoy!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie beiden een berichtje teruggestuurd, als je toegevoegd wilt worden heb ik een mailadres nodig, dus die zie ik graag nog even in mijn priveberichten verschijnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven