boekenbon gebruiken bij kobo app

21-04-2015 17:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Kobo app op mijn smartphone en ik lees vaak oline boeken. Ik wil nou een boek op kobo app kopen, normaal moet je met je creditcard boeken kopen en downloaden op je smartphone. Je vult cijfers van je creditcard op je scherm en je hebt je uitgekozen boek op je telefoon. Je kan ook een kobo cadeaukaart inwisselen om een boek uit te kiezen, maar kobo cadeaukaart is bij Libris boekenhandel niet te koop, maar ze hebben in plaats van kobo cadeaukaart het boekenbon. Ik ben van plan om zo een boekenbon te kopen en te gebruiken. Mijn vraag is, is het wel geschikt voor Kobo app of moet ik toch kobo cadeaukaart gebruiken. Alvast bedankt voor jullie informatie en Hulp.
Alle reacties Link kopieren
Waarom 'n boekenbon kopen om zelf te gebruiken? Da's toch veel te omslachtig?
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 21 april 2015 @ 18:01:

Waarom 'n boekenbon kopen om zelf te gebruiken? Da's toch veel te omslachtig?Ik wil mijn rekeningnummer niet gebruiken, omdat ik dat niet vertrouw
Alle reacties Link kopieren
Dat kan geloof ik wel, je kunt wel ergens een boekenbon inwisselen.



Je kunt boekenbonnen ook inwisselen bij bol.com, en een bol.com-account koppelen aan je kobo-account.
Alle reacties Link kopieren
Wat omslachtig allemaal. Gewoon bij bol.com een boek bestellen, betalen met Ideal. En boek downloaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven