Nieuwe mensen leren kennen Breda

11-04-2015 21:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



Sinds een paar maanden woon ik samen met mijn vriend in Breda. Ik ken hier nog niet heel veel mensen en wil daarom graag nieuwe mensen leren kennen! Ik ben 24 jaar oud, ik zit nog op school en ik hou van terrassen, films en series kijken, koken, sporten, winkelen, drankjes doen en af en toe ook van uitgaan. Ik ga niet heel vaak uit, maar ik vind het af en toe wel leuk. Ik zou het leuk vinden om mensen te leren kennen die dit soort dingen ook leuk vinden en die we misschien samen kunnen doen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik herken mezelf heel erg in je situatie! Ik woon wel al iets langer in Breda, zo'n 2 jaar, maar ik ben ook sinds kort gaan samenwonen met m'n vriend! Heb ook niet veel sociale contacten in de buurt, wat ik soms best wel mis. Ik ben 20 jaar, zit ook nog op school en het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen om leuke, gezellige dingen mee te doen. Maybe kunnen we in contact komen?



Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Leuk dat je gereageerd hebt! Ik probeerde je een privébericht te sturen maar ik kreeg een melding dat je dat niet aan had staan. Zullen we emailadressen uitwisselen of kik, of iets anders? Zoveel keus tegenwoordig ;)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg precies dezelfde melding als ik je een bericht stuur, haha. Als het goed is heb ik het nu wel aan staan, dus nu zou het moeten lukken
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wat een leuke oproep heb je geplaatst.

Ik kom uit een dorp vlakbij Gorinchem, niet heel ver van Breda. Is goed te doen met Ov en auto.

Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Vriendschappen zijn verwaterd, en nu wil ik een nieuwe start met nieuwe mensen.

Tot snel?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik woon nu voor 2 weken in Breda! Het lijkt me super gezellig om een keer iets gezelligs met jullie te gaan doen. Ik ben zelf ook student en 20 jaar.



Hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Ook ik herken deze situatie erg goed. ;)

Ik woon sinds september samen met mijn vriend in Breda. En naast werk, sport en de vriendengroep van mijn vriend is het lastig om een 'eigen' sociaal leven op te bouwen.

Ik ben 21 jaar oud, werk als apothekersassistente, en ik hou van een terrasje pakken, uitgaan, sporten en festivals. Is het een idee om een groepsapp te maken zodat het makkelijker is om iets aftespreken?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk idee om een groepsapp aan temaken om iets te kunnen afspreken!

Ik wil de groepsapp wel aanmaken?



Als iedereen dan een prive berichtje stuurt met haar nummer dan voeg ik je toe!



Groetjes Krissy
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Omdat ik ook net een maand in Breda woon (kom uit Noord- Holland en ben in verband met het werk van mijn vriend deze kant op verhuisd), ben ik op internet gaan googelen hoe ik nu weer mensen zou kunnen leren kennen. Toen kwam ik op dit forum, waarin ik zie dat jullie een beetje in hetzelfde schuitje zitten Het lijkt me leuk om jullie te leren kennen, ik hou van terrasjes pakken, winkelen, sporten en naar de bioscoop gaan. Ik hoor graag of jullie nog interesse hebben!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anita,



Leuk dat je gereageerd hebt! Als je het leuk vind kunnen we je toevoegen aan de whatsapp groep! Als je dat leuk lijkt kan je je nummer via een privé bericht sturen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vivafriends,



Heb je m'n privé bericht ontvangen ? Heb me hier net voor aangemeld, dus weet niet zeker of het goed gegaan is.



Groetjes Anita
Hoi,



Je hebt een pb!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven