Meiden 20+ omgeving Hoorn/Purmerend

11-02-2015 23:14 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Ik ben op zoek naar nieuwe vriendinnen nadat veel contacten zijn verwaterd sinds ik naar het westen verhuisd ben.



Ik ben zelf 23 en ga niet elk weekend flink stappen maar af en toe een avondje uit. Kijk vaker een filmpje, lekker koken, dagjes shoppen etc.



Ook op zoek naar nieuwe contacten in deze omgeving? En ben je ong van mijn leeftijd? Dan hoor ik graag van je ☺️
Hoi! Ik ben 27 en woon in Purmerend. Je oproepje spreekt me wel aan. :-) Je mag me een PB sturen om nader te kennis te maken en wie weet wat af te spreken. :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik heb je een berichtje gestuurd! 😉
Alle reacties Link kopieren
Aloha! Ik ben 28 en woon in Purmerend. Kom oorspronkelijk uit Utrecht, lijkt me leuk om wat vriendinnen te vinden hier in de omgeving!
Alle reacties Link kopieren
hoi! jullie oproepjes en reacties spreken me super aan! ik ben zelf ook wat rustiger (meer introvert) en woon in Amsterdam. als iemand contact wil: mijn mail is ilsewen@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
He wat leuk dat jullie reageren ☺️ @sunshine1987 ik wou je een pb sturen maar dit kon niet. Zou je mij een berichtje willen sturen als je nog steeds op zoek bent om nieuwe contacten op te doen :D
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Ik zie dat ik nogal laat ben met reageren. Maar ik ben nieuw op dit forum en zo veel berichten vanuit Purmerend zijn er niet Ik ben ook op zoek naar een uitbreiding van mijn vriendengroep. Ik ben 26 en woon dus ook in Purmerend. Laat maar weten of er nog interesse is!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ook ik ben een half jaar later met reageren. Woon sinds twee maanden bij mijn vriend in een dorp tussen Hoorn en Purmerend in. Kom zelf uit 't oosten des lands, waar ik ook een leuke vriendinnengroep heb. Maar 't lijkt me leuk om hier in de buurt wat meer contacten op te doen.

Is er een appgroep, maillijst?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een prive bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dorschris schreef op 31 juli 2015 @ 16:54:

Hallo meiden,

Ook ik ben een half jaar later met reageren. Woon sinds twee maanden bij mijn vriend in een dorp tussen Hoorn en Purmerend in. Kom zelf uit 't oosten des lands, waar ik ook een leuke vriendinnengroep heb. Maar 't lijkt me leuk om hier in de buurt wat meer contacten op te doen.

Is er een appgroep, maillijst?



GroetjesHe, ik kan je geen priveberichtje sturen. Lijkt me leuk om contact te hebben, ik kom zelf ook uit 't oosten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben ook laat met reageren. Ik woon in Purmerend en ben 26 jaar, het lijkt mij gezellig om contact met elkaar te hebben.

Groetjes Kimberley
Alle reacties Link kopieren
het lijkt me leuk om met je in contact te komen, woon zelf in de zaanstreek en ben een jaar geleden verhuisd naar het westen.



Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds 3 jaar woon ik in purmerend, maar ik ken hier nog weinig mensen. Ik ben 24 jaar en kom uit het zuiden van het land. Ik hoor het graag als je contact met me wil.

Groetjes Audrey
Alle reacties Link kopieren
Goh ik ben ook weer zo'n laat reagerend persoon haha

Ik woon nu zelf in de buurt van Utrecht maar het gaat erop lijken dat ik aankomend jaar ga samenwonen bij en met mijn vriend in Hoorn. Mijn leeftijd is 29.

Nu ben ik ervaar om het weekend

Graag zou ik al wat contacten opdoen. Dus mocht er nog contact gezocht worden.... Pbtje!
Alle reacties Link kopieren
...
scotch-on-the-rocks wijzigde dit bericht op 09-10-2016 01:39
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goede middag ik ben Jennefer en je oproepje spreek me aan ik ben sinds kort samen gaan wonen met mijn. Vriendin (partner) en ben op zoek naar leuke vrienden ik hou van winkelen tarasje pakken filmpje kijken



Gr Jennefer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven