welke Samsung (zonder abb)?

16-04-2015 09:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke Samsung (tot ¤ 150) zouden jullie aanbevelen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom per sé een Samsung?



Als je graag Android wil heb je ook voordelige modellen van LG of Huawei.



Maar bij de kijkshop hebben ze een aantal Samsungs in jouw prijscategorie.
Alle reacties Link kopieren
Geen. Een Samsung in die prijsklasse is waardeloos. Interne geheugen is zo vol en dat is niet op te lossen met een geheugenkaartje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Samsung Core, toen 120 euro voor betaald (bijna jaar geleden) en kan er alles mee wat ik wil.....
Alle reacties Link kopieren
Snoezekind heeft de Galaxy Young-2 die nu ¤70,00 kost.

Geen denderende camera, maar ruim voldoende telefoon om te internetten en weet ik hoeveel spelletjes apps er op te zetten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een huawei zou ik ook niet doen, geheugen is zo vol en de accu is heel snel leeg.
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Je mag mijn 4 weken oude samsung s4 kopen haha..



Welk maat scherm wil je groot middel of klein?



Klein samsung galaxy young



Middel samaung galaxy ace/fame/trend
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 16 april 2015 @ 10:23:

Snoezekind heeft de Galaxy Young-2 die nu ¤70,00 kost.

Geen denderende camera, maar ruim voldoende telefoon om te internetten en weet ik hoeveel spelletjes apps er op te zetten.Ik vind dat dus een vreselijk toestel. Traag, klein en een mini intern geheugen.
Ik heb de s3 mini. Op zich een fijne telefoon maar de batterij gaat echt extreem kort mee. Zonder bellen red ie net een uurtje of 7-8. Wil je onderweg een spelletje doen of iets dan moet je eigenlijk gewoon een extra batterij meenemen. Zeer vervelend en totaal niet handig als je de hele dag van huis bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 10:27:

[...]





Ik vind dat dus een vreselijk toestel. Traag, klein en een mini intern geheugen.



Voor mijn brugpieper is hij goed genoeg.

Lekker joetjoeppen, video's kijken, spelletjes doen. Video's lukt zelfs op de wifi van school.

Niet iedereen hoeft een kantoor in de binnenzak en bellen doet hij vrijwel nooit, 7 euro verbruikt sinds augustus 2014.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 16 april 2015 @ 10:45:

[...]





Voor mijn brugpieper is hij goed genoeg.

Lekker joetjoeppen, video's kijken, spelletjes doen. Video's lukt zelfs op de wifi van school.

Niet iedereen hoeft een kantoor in de binnenzak en bellen doet hij vrijwel nooit, 7 euro verbruikt sinds augustus 2014.





Oh dat geloof ik direct



Ik denk alleen dat als TO bereid is om het dubbele uit te geven, zoals ze schrijft in de OP. Ze iets kan kopen waar ze langer mee vooruit kan.
Ik heb een paar jaar een goedkope samsung telefoon gehad en ik raad het niet echt aan. Ik ben niet zo veeleisend maar ik merkte vrij snel dat die verouderd was. Ik kon er bijvoorbeeld geen instagram op zetten terwijl iemand met een oudere telefoon dat gewoon wel had. Facebook begon al snel steeds vaker vast te lopen en op een gegeven moment kon ik er helemaal niks meer op zetten qua apps want dan was mijn telefoon weer van slag.



Voor bellen, smssen en whatsapp kan het prima hoewel de laatste whatsapp versie ook maar half werkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de S4 mini, ben er tevreden over. Ben niet veeleisend wat telefoons betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 10:56:

[...]





Oh dat geloof ik direct



Ik denk alleen dat als TO bereid is om het dubbele uit te geven, zoals ze schrijft in de OP. Ze iets kan kopen waar ze langer mee vooruit kan.De young-2 was zó vers dat Saturn/MediaMarkt hem nog niet eens had hangen toen we hem kochten in augustus. Ik hoop toch echt dat hij minstens twee jaar vooruit kan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Met de samsung galaxy Y kon ik niet eens appen. Daar had hij niet genoeg geheugen voor. Ik heb zelf voor 120 euro een tweedehands samsung galaxy s3 gekocht. Kan er alles mee. Ik weet natuurlijk niet hoe lang hij nog mee gaat, maar tot nu toe werkt hij prima.
Never a dull moment!
Alle reacties Link kopieren
Appen gaat hier prima. Moet ook wel, die schoolklassen appen heel wat af.

De Galaxy Y is een ander model.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Waarom een samsung, als er andere goede producenten zijn? Heb zelf diverse samsungs gehad, zoals de young (niet doen), en de S4 (wel goed, maar nog steeds boven de 150 euro, dus valt af). Maar of je nu een samsung, huawei of motorola hebt, ze draaien allemaal op android. Zelf vind ik het leuk om wat verder te kijken dan de grootste twee merken, want er zijn best andere opties.



Maar ik weet niet wat je met je smartphone wilt doen. Voor het budget dat je noemt zijn de camera's niet de beste, maar als je dat op de koop toe neemt is de nieuwste Moto E van Motorola iets voor je. Kost ca 130, dus je houdt nog wat over ;).

Ik las er een goede recensie over op NU.nl: http://www.nu.nl/reviews/ ... eenzame-hoogte-staan.html
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor jullie reacties! heb er een paar genoteerd en in t weekend ga ik eens naar de kijkshop en mediamarkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven