Whatsapp bellen uitzetten?

21-04-2015 19:29 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook het bellen via whatsapp uitzetten?

Vind het maar een vervelend iets. Bel telkens per ongeluk mensen die ik een berichtje wil sturen. (geen idee hoe ik het telkens weer voor elkaar krijg). Plus het echo of het stoort heel erg. Dus ik wil het niet meer kunnen bellen via whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 april 2015 @ 20:53:

@Audrey-Parker, je hoefde niet te updaten om die optie te krijgen, die was er ineens. Zo uit het niets. Je kon hem ook niet tegenhouden dus.

Heb je wel een Android telefoon? Want bij iPhone is het er (nog) niet.

Ik moest echt eerst updaten hoor



ter info, jij en Roos wonen zo bezopen ver weg, ik woon gewoon dichtbij!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 20:55:

[...]



Ik moest echt eerst updaten hoor







Ik niet, vriendin van me ook niet. Wij zaten in een gesprek samen en ineens zegt zij: Huh? En ik ook Huh?

Heel maf was dat.
quote:Senseo schreef op 21 april 2015 @ 20:39:

[...]





Ah, ik herkende het probleem ook niet. Maar ik heb een IPhone 😄De versie voor de iphone is er ondertussen ook http://nos.nl/artikel/203 ... vinkjes-uitschakelen.html

Al kan het een paar weken duren voordat alle iphone gebruikers het hebben.
quote:Summerdance schreef op 21 april 2015 @ 20:55:

[...]



Ik moest echt eerst updaten hoor



ter info, jij en Roos wonen zo bezopen ver weg, ik woon gewoon dichtbij!Ik heb automatisch updaten uitstaan en bij mij stond het er ook opeens op, dus updaten was niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Heb het idee dat we de optie bellen niet uit kunt zetten
Alle reacties Link kopieren
Bij iPhone is het er inmiddels ook maar als het hier zo lees blijkbaar beter verborgen dan bij Android.
quote:zonnebloemje schreef op 21 april 2015 @ 21:40:

Heb het idee dat we de optie bellen niet uit kunt zetten Hopelijk binnenkort, blauwe vinkjes kon je in het begin ook niet uitzetten, nu wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 april 2015 @ 20:53:

@Audrey-Parker, je hoefde niet te updaten om die optie te krijgen, die was er ineens. Zo uit het niets. Je kon hem ook niet tegenhouden dus.

Heb je wel een Android telefoon? Want bij iPhone is het er (nog) niet.Vaag ik heb het niet. Rare telefoon. Maar als ik het zo lees mag ik er blij om zijn
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Soms gooien ze er nieuwe dingen die ff moeten wennen, alleen dat ze er een telefoonmogelijkheid in gooien, begrijp ik van Whatsapp niet. Daar heb je al je abonnement voor die je toch al niet opgebruikt omdat je bijna niet meer belt.
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 21 april 2015 @ 22:47:

[...]





Hopelijk binnenkort, blauwe vinkjes kon je in het begin ook niet uitzetten, nu wel.Hoop dat dit dan ook snel uitgezet kan worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 april 2015 @ 20:39:

[...]



als het mij niet uitkomt, vind ik 2 minuten al te veel Dan moet je niet opnemen. Als ik geen zin heb in telefoon, om welke reden dan ook, dan laat ik hem wel eens gewoon rinkelen. Niks moeilijks aan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 21 april 2015 @ 22:56:

[...]





Vaag ik heb het niet. Rare telefoon. Maar als ik het zo lees mag ik er blij om zijn Ach, ik heb er geen last van hoor. Ik gebruik het ook niet, maar het boeit me niet of die optie er wel of niet is.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 april 2015 @ 20:18:

[...]





Dan moet je niet opnemen. Als ik geen zin heb in telefoon, om welke reden dan ook, dan laat ik hem wel eens gewoon rinkelen. Niks moeilijks aan.

Hier zeg je zelf toch echt iets anders hoor, want daar haalt Roos die 2 minuten vandaan



quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 20:18:



Als ik "zomaar" bel met een vriend of kennis, is mijn eerste vraag ook altijd "komt het uit dat ik je even bel?". Zo niet, dan is het gesprek binnen 2 minuten afgelopen, in alle vriendelijkheid. Want het kan inderdaad gewoon niet uitkomen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 22 april 2015 @ 20:27:

[...]



Hier zeg je zelf toch echt iets anders hoor, want daar haalt Roos die 2 minuten vandaan





[...]

Ik zeg helemaal niks anders. Ik zeg dat als ik ZELF iemand bel, ik altijd vraag of het uitkomt op dat moment en zo niet, dan is het gesprek direct afgelopen. En vervolgens zeg ik dat als ik gebeld word en ik heb op dat moment geen zin in telefoon, dat ik dan soms gewoon niet opneem. Dat zijn volgens mij twee verschillende dingen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, een lesje old school telefoon etiquette.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 april 2015 @ 08:36:

[...]





Ik zeg helemaal niks anders. Ik zeg dat als ik ZELF iemand bel, ik altijd vraag of het uitkomt op dat moment en zo niet, dan is het gesprek direct afgelopen. En vervolgens zeg ik dat als ik gebeld word en ik heb op dat moment geen zin in telefoon, dat ik dan soms gewoon niet opneem. Dat zijn volgens mij twee verschillende dingen.dat zeg je dus niet, je zegt dat het gesprek dan binnen 2 minuten is afgelopen. Waarop mijn antwoord, als het me niet uitkomt, is ook 2 minuten te lang
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Justmaartje123 schreef op 21 april 2015 @ 19:45:

[...]





Ouwe stempel zeker.



Ik heb helemaal niet gezien dat je kunt bellen met whatsapp.Ik zag het ook pas sinds kort. Nu als je op iemands foto drukt, komt hij gelijk naar voren en staan onder de foto de verschillende opties waaronder bellen. Ik vind het altijd leuk om nieuwe fotos te bekijken en ben altijd bang dat ik per ongeluk op het telefoon icoontje druk.. heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 april 2015 @ 08:47:

[...]



dat zeg je dus niet, je zegt dat het gesprek dan binnen 2 minuten is afgelopen. Waarop mijn antwoord, als het me niet uitkomt, is ook 2 minuten te lang Oh, bedoel je dat. Die 2 minuten is bij wijze van spreken. Ik bedoel dus: als de andere kant opneemt en aangeeft dat het niet uitkomt, is het gesprek direct afgelopen. Of dat nou 30 seconden, 1 minuut of 2 minuten duurt. Duidelijk?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Via de iphone kan het ook gewoon hoor. Staat zelfs bij de nieuwe update gemeld, dat dat een nieuw iets is. Bij de iphone moet je op de naam bovenin de chat drukken, dan kan je bellen.
quote:Ephina schreef op 21 april 2015 @ 19:33:

Ik vind het vooral irritant dat er geen optie wordt gegeven of je die persoon gewoon wil bellen of via whatsapp. Mega irritant!



Edit: Sowwy, ik weet ook geen oplossing Huh, als ik niet in whatsapp zit kan ik ook niet whatsapp bellen.
quote:Feeksje1977 schreef op 23 april 2015 @ 20:22:

[...]





Huh, als ik niet in whatsapp zit kan ik ook niet whatsapp bellen.3 puntjes rechtsboven in gaven vroegah de optie bellen. En dan belde je via het telefoon netwerk. Of als je het anders bedoelt: Mijn telefoon geeft, als ik meerdere apps heb voor 1 functie, de optie A of B. Via whatsapp kon je altijd bellen op het telefoon netwerk. Nu staat er in whatsapp een telefoontekentje waarmee je over het internet belt. Ik zou willen, dat als ik dat knoppie aantik, mijn telefoon de optie geeft: Whatsappcall of Normal call.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven