Dilemma

25-04-2015 10:11 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, ik sluit het topic.
Alle reacties Link kopieren
Weet de eventuele vader van je kind ook hoe je er over denkt? Je 'neemt' niet een kind in je uppie he, hij heeft er ook recht op om te weten op welke basis hij jou de moeder van zijn kinderen maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ben je echt al 4 jaar bij hem, terwijl het niet de man van je dromen is? Voor zover die bestaat dan hè.

Dat snap ik echt niet. Of is het zo dat je begint te twijfelen omdat je een belangrijke beslissing gaat nemen?



In ieder geval zeg ik bij twijfel zeker geen kinderen gaan proberen te krijgen. Niet met een man waar je mee samen bent, omdat je nu eenmaal niet alleen wil zijn. Of wat voor reden er dan ook is dat je samen bent met iemand die 'het niet echt is'. Dit is niet fair naar hem toe en niet naar eventuele kinderen.

Verliefdheid zegt me niet zo heel veel, al denk ik dat het wel handig is dat het er ooit eens geweest is. Maar ik zou alleen kinderen willen met iemand waar ik veel van houd, waar ik normen en waarden mee deel. Ook iemand waarvan ik weet dat hij er is als het even tegen zit. En in ieder geval iemand die ik ook in de toekomst als mijn levenspartner zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven