Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Goed idee Mannouck....
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, zoveel vooroordelen. Sneu zou het zijn, oppervlakkig etc.

Terwijl het gewoon een middel is, een handige uitvinding. Net zo sneu en oppervlakkig als alcohol achterover slaan en wild dansen in de kroeg tot laat... (wat ik ook al leuk vind) en misschien net zo succesvol.

Voordeel van Tinder vind ik dat je met meerdere mensen tegelijk kunt ouwehoeren en de stommerds helemaal kunt negeren. Das lastiger in de kroeg....



Maar goed, boeiend wat andere mensen vinden.



Wat ik leuk vond waren de ervaringen juist, de hilarische gesprekken... de rare dates.

Soms ontmoette ik interessante mensen, praatte ik over voor mij onbekende onderwerpen, ging ik eens naar nieuwe plekken, uit mijn comfortzone.

En nu ben ik straalverliefd op iemand die helemaal bij me past. Dankzij die kansloze app.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hoi daters,



Ik lees nog steeds mee, zelfs al heb ik Tinder er maanden geleden al afgeknikkerd.



Maar ik snap wel waarom mannen en vrouwen al redelijk snel na het verbreken van een relatie weer op een datingsite gaan staan: je bent gewend om je dagelijkse dingen te delen met die speciale iemand en als die wegvalt, dan moet je weer helemaal alleen opnieuw beginnen. En dat is gewoon k*t!

Je wil toch die aandacht krijgen en aan iemand geven. Ik had hetzelfde vorig jaar, al besefte ik na mijn eerste en enigste Tinder date (en na die schoppen onder m'n kont hier) dat het een super slecht idee is om zo snel al te gaan daten.

Kies maar een random topic op de Relatie pijler en je ziet hoeveel mensen er moeite mee hebben om een niet werkende relatie te verbreken, men kan niet alleen zijn meer.



Phoebe:

Ik snap je heel goed m.b.t. die controle proberen te houden. Dat zit ook in mijzelf. Ik wil soms dingen een beetje pushen, geen geduld. Maar soms moet je dat loslaten, die dating apps er echt af flikkeren en gewoon even alles op je af laten komen, dus op je handjes gaan zitten. Niets mis mee, eigenlijk leuker ook. En geloof me, ik weet hoe verslavend het allemaal kan zijn. Ook het dromen over hoe het kan zijn als die dates wel leuk gaan, is wel n beetje vrouw eigen.



Ik ga nu weer in de meelees stand..



Oh en aan alle daters: enjoy and lots of happiness..
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
@Gelestip, hee je bent er weer! idd..Ik ben het dus helemaal met je eens. Altijd als ik mensen erover hoor, gaat het over de niet serieuze kant en het uit zijn op seks idd. Ik heb daar totaal geen last van, ben ook totaal op zoek naar iets voor een avondje. En heb inmiddels ook 7(?) dates gehad met 3 mannen. Laat ze maar lekker lullen dus:)



@stormkraft, ik was met de bus, en dat is 40 minuten, dus was al onderweg toen hij stuurde dat hij later was. Ik was toch wel zo nieuwschierig om te blijven, zo netjes ben ik dan ook wel weer. Haha een romatische comedie met hand in hand lopen, in zijn ogen verzuipen etc etc? Ik ben best een beetje verlegen, zo ook met het afscheid, zo awkward omdat ik niet bij een koude bushalte in mijn eentje mocht geen staan wachten, zaten we dus in zijn auto, te praten over de meest onbelangrijke dingen ooit.. Om maar geen stiltes te hoeven laten vallen omdat hij me dan wel eens zou kunnen zoenen.. Ja, verschrikkelijk van mezelf..



Hij gaf al aan dat hij niet van appen is, dus het is redelijk rustig. Dan ga ik mezelf afvragen waarom hij niet zo spontaan is daarmee, maar niet iedereen hecht daar natuurlijk evenveel waarde aan..Maar hij gaf aan dat hij het heel geslaagd vond en dat hij mij aantrekkelijk vind en wel voor me zou kunnen vallen..Yay! Ja hij stelt steeds vragen aan mij, moet er ook aan wennen.. En nogmaals we waren allebei best zenuwachtig, dat gaf hij ook eerlijk toe na dat hij dat aan mij vroeg. Maakt me ook niet uit, kunnen we elkaar op gemak stellen! Als ik vandaag had gekunnen, had ik hem vandaag gezien, maar nee. We zijn allebei nogal druk, maar we zullen zien, heb wel zin om hem te leren kennen!
Think less, live more
Phoebe:

Ik snap je heel goed m.b.t. die controle proberen te houden. Dat zit ook in mijzelf. Ik wil soms dingen een beetje pushen, geen geduld. Maar soms moet je dat loslaten, die dating apps er echt af flikkeren en gewoon even alles op je af laten komen, dus op je handjes gaan zitten. Niets mis mee, eigenlijk leuker ook. En geloof me, ik weet hoe verslavend het allemaal kan zijn. Ook het dromen over hoe het kan zijn als die dates wel leuk gaan, is wel n beetje vrouw eigen.

:[/quote]

Ik weet het... daarom liet ik het maar gaan en vond ik het wel grappig. Maar het werkt

zo niet voor mij... Nou ja ik bedacht me net wel dat het probleem niet het daten is,

maar meer hoe ik erin sta en ermee om ga. En dat zal ik toch echt even aan moeten pakken.

Ik swipe al een week of 3 niet meer, dat is wel errug lekker. En inderdaad, aandacht is best verslavend..



Mmm... Manouckk, jij pakt het gewoon heel erg handig aan... daar kan ik best wat aan hebben.

Gewoon niet te veel nadenken en lol hebben. En als dat voor avonden is, boeiend...

Best een goede om te onthouden, doen en leven waar jij je goed bij voelt ongeacht

van wat een ander daar van vindt. (dit zeg ik ook/vooral tegen mezelf geloof ik)



Turquasi: ook jij doet het veel handiger dan ik tot nu toe. Ik word echt blij van

jouw bericht.

Ik moet nu echt even tot rust komen nu, maar jullie manier van aanpak

is er een om te onthouden ;) .
Wat leuk dat Die GrumpyKatze gaat trouwen, feliciteer haar ook van mij, 'ken' haar nog onder een oude nick van me.



Zoals ook in andere topic gemeld, aanvaard ik Phoebe's excuses. Soms moet die even grauwen en snauwen om daarna weer lief te kunnen zijn haaibaaien onderling snappen dat



Manouck ja dan snap ik dat je blijft als je 40 min in de bus moet ... Benieuwd hoe dit verder gaat



Geelstipje, herken wel wat je zegt over de niet altijd kloppende vooroordelen, ik trof ook vooral serieuze mannen. Maar dat ligt denk ik ook aan hoe je er zelf in staat, ONS etc heb ik niet zo'n behoefte aan dus degenen die daarop uit lijken die pikte ik er zo uit.

Hoe gaat het verder?



Turquasi wat leuk dat je zo verliefd bent, heerlijk



Systeemkast jij bent ook lekker op dreef zo te lezen, wat goed voor je man. Ik gun het je zo, je klinkt echt als een leuke en humorvolle kerel.



Tinder is zo verkeerd nog niet, maar voor mij hoeft het even niet, ik focus me even op mezelf en vrienden en dat voelt echt prima en compleet.
Ik ga ook weer in mee lees stand trouwens

Veel plezier en geluk allemaal!!!
quote:Stormkraft schreef op 21 april 2015 @ 18:55:

Wat leuk dat Die GrumpyKatze gaat trouwen, feliciteer haar ook van mij, 'ken' haar nog onder een oude nick van me.



Zoals ook in andere topic gemeld, aanvaard ik Phoebe's excuses. Soms moet die even grauwen en snauwen om daarna weer lief te kunnen zijn haaibaaien onderling snappen dat

High five ;)



Voor jou, en alle andere meelezers... ok en ook een beetje voor mezelf want officieel

ben ik nog zielig



Even accepteren dat je je soms ruk voelt en dat ook gewoon even laten komen is

een beter idee dan ik dacht. Ik ga niks overhaasten maar ik voel me nu al een stuk rustiger.

Ik bedenk me zojuist trouwens wel dat als ik opgefokt ben ik beter even niet kan forummen

aangezien ik dan vaak dingen zeg waar ik later spijt van heb...

Dat tatoeer ik op mn hand denk ik..
Alle reacties Link kopieren
*schuift een mega grote bak citroenijs naar Phoebe*
Carpe Diem!
quote:Stormkraft schreef op 20 april 2015 @ 19:48:

Cherryblossom, snap t wel hoor de date-drukte opzoeken als je er ruimte volr hebt in je agenda. Afstand is idd zo relatief. Het is maar net wat je er samen van maakt. Buitenlandse exen, maar wel exen, had het met de afstand te maken dat het niet meer werkte? Gewoon nieuwsgierig hoor



Hier nog steeds supersaai trouwens qua daten En mannen. Me-time; mijn hond is uit logeren dus ik ga ook soort van vakantie dingen doen; naar de kapper, sauna, paar feesten, ja leuke week tegemoet Zo even bijlezen. Nee niet echt, uiteindelijk bij sommige wel, maar meestal andere omstandigheden. Maar 50 km is dan niet zo ver meer! Overigens hoor ik de laatste tijd wel meer van deze langeafstand tinderaar maar hij doet niets anders dan werken en slapen, dus ik vergeef hem zijn radiostilte maar geloof ik
wat lief Mp, dank je wel!



Ik voel me alweer een stuk beter hoor... ik realiseer me het een

en ander.

Heb mezelf vandaag overigens nog getrakteerd op een ijsje..

al denk ik dat ik met dit lekkere weer niet het enige was!
Alle reacties Link kopieren
Fouter dan fout!



Verveel me op het werk. Dus even wat getinderd. Dit profiel slaat alles:



foto: je ziet een vrouw doggy style liggen vastgebonden. Een mannenarm en een grote vibrator in zijn handen. Zijn tekst: "Hi ik ben mister Grey, ben jij mijn Ana?"



Oh my lord. Daar is het me toch net iets te vroeg nu voor.
Carpe Diem!
Ik zou die naar recht swipen want grappig.



Ok ik heb vanmorgen het inzicht gekregen waar ik op wachtte en ik weet

waar het hem ligt.

Het ligt dus totaal niet aan die jongen, maar zit gewoon in mijn hoofd.

Ben lang bezig als ik het uit ga leggen, kort samengevat: ik focus me

te veel op controle ivm veiligheid en ga gewoon veel te snel.

Terwijl als je iemand nauwelijks kent (enkel op tinder of na 2 dates) dan

kun je nog helemaal niet weten wat voor gevoel je hebt, wat je wil etc.

Ik wil blijkbaar gewoon graag verliefd worden en probeer daar controle

op uit te oefenen. Echter, dat werkt niet zo.



Ik ben helemaal rustig en blij nu ik me dat realiseer.

(en het probleem ligt hem dus niet in het daten zelf maar

dat ik te veel focus)
Alle reacties Link kopieren
PHoeb

Je bent zelf die conclusie gekomen wat ik bedoelde. Een leuk contact niet idealiseren. Over dromen dat e het in het echt ook zo zou zijn. Het kan in echt anders zijn. Geen interesse van de ander. De ander blijkt niet toch te zijn wat je dacht en gedroomd had.

Laat het dromen achterwege. Voorkomt teleurstelling. Ga zonder verwachting daten met wie je een leuk contact hebt.

Als de klik er is kun je zonder druk van verwachtingen verliefd worden.





quote:phoebe1982 schreef op 21 april 2015 @ 13:09:

[...]





Very Cherry: ik ben behoorlijk geschrokken van je reactie, vooral omdat je me een spiegel voor houdt. (bedankt daarvoor)

Ik heb me de afgelopen 24 uur behoorlijk misdragen, en dat vind ik heel erg vervelend.

Om nu vreselijk te gaan zitten slijmen en me voorlopig voorbeeldig te gaan gedragen om na een tijdje

weer uit mn slof te gaan schieten dat heeft geen zin, (daar hebben jullie vooral geen zin in realiseer ik mij) dat snap ik.

Geen ramp dat je geen date-bijdrage hebt, ik heb wat jankbuien gehad sinds gister (heerlijk, wat lucht dat op)

en ik zie inmiddels in gelukkig redelijk op tijd (niet na 35 dates..) waar het verkeerd gaat.

Het is nu aan mij om dat te veranderen, en dat ga ik ook doen. Niet alleen voor mezelf maar ook om te voorkomen

dat ik mensen tegen me in het harnas jaag.

Bedankt dat je me op mn plaats hebt gezet.



(Sk, jij ook nogmaals bedankt. Wilde bijna 'overloper' tegen je roepen maar

heb me ingehouden... ;) want het klopt gewoon wat Storm en VC gezegd hebben.. )

Ik vind het wel erg leuk dat je 3 leuke dates hebt gehad.

Ha dat gaat dus echt de goede kant op aangezien je alle 'lijntjes' eraf hebt gegooid.

Goed man! Ik gun het je van harte, en zoals ik op de app al zei, ik wist dat je eerder

zou zijn dan ik, zo'n gevoel had ik gewoon. Vind ik alleen maar leuk voor je.

(en ik realiseer me wel dat ik er nog even niet aan toe ben, moet eerst nog ff wat eeuhh

inzichten krijgen)



Pl: wat bedoel je precies met meer onbevangen, zonder verwachtingen? (alhoewel dat lukte

me vorige week wel) Hoe doe jij dat precies als ik vragen mag?

Daar zit het hem ook hoor... kijk, met fantasie en dromen is niks mis, maar ik sla er in door

in de zin dat ik, uuhh... te snel denk dat als ik het lot maar een handje help het wel uit zal komen zeg maar.

Ik wil het te veel onder controle houden, en dat heeft geen zin.
Precies, dat zie ik ineens ook in. Je had het al aangegeven dat dat handiger is,

maar het duurt bij mij meestal even voordat het ook echt doordringt.

Maar ik ben heel erg opgelucht en voel me weer helemaal rustig.
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik meld me weer hier aangezien me vriend het 3 dagen geleden met me heeft uitgemaakt. Me nu hartstikke kut voelen, huilen en zielig voelen. En binnenkort maar weer is gaan Tinderen als het allemaal weer gezakt is.
Just love your life.


Wat vervelend voor je... bedenk dat het niet aan jou ligt en dat mannen.. eeuhhh.. vul zelf maar in... zijn..

Voel je maar ff lekker *** ... en wees vooral lief voor jezelf
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gezegd dat het ook aan hem ligt want het gevoel is weg, en dat na 2 maanden.. Ik was de ideale droom vrouw in zijn ogen, maar hij heeft geen gevoel meer.
Just love your life.
Stomme kerels ook... mijn laatste date ook.

Het klikte echt, we konden goed praten, het voelde goed,

en 1 x, boem. (niet dat ik er nog mee zit..)



Snap ook de logica niet van dat mannen zo eeuuhh... heen en weer schieten.

Nou ja dat weten ze waarschijnlijk zelf ook niet...
Wat rot voor je dreamer
Alle reacties Link kopieren
Iemand een bak ijs, een leuke film en gezelschap? Word gek van mezelf..
Just love your life.
Alleen als je op 30 min afstand woont ;), heb al een lange rit gemaakt vandaag.

Ik woon in Overijssel btw. Al je vriendinnen al afgegaan?



Oja en
Alle reacties Link kopieren
Ahhh dreamerx pffff mannen ze zeggen weleens ze zijn niet allemaal hetzelfde maar het lijkt de mannen die op Tinder zitten wel 😕



Eindelijk weer de app kunnen installeren dus ook weer aan het swipen geslagen 😆. Maar geen verwachtingen hoor haha, als we dat volhouden 😂
Dreamer als je in Gld woont ben ik je ma... vrouw... ;)
Alle reacties Link kopieren
Nouuu ik heb wel een leuke op tinder, we praten nu een week. Eigenlijk is hij niet het type waar ik meestal op val, maar toch heeft hij iets. Hoop dat we snel een date kunnen plannen, Want ik begin hem toch echt wel leuk te vinden, maar in het echt kan het natuurlijk altijd nog tegenvallen.. hoop het niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven