Hij drukt me weg middenin een gesprek

03-08-2014 17:50 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, alweer een nieuwe situatie waar ik me geen raad mee weet.



Later sms'te hij: ''je vindt me duidelijk niets he''. Waarop ik antwoordde : ''Jawel, maar jij drukte mij zomaar weg''. Daar heb ik geen antwoord op gekregen..

Ik snap er echt niks van en voel me bijzonder rot
Alle reacties Link kopieren




Ik lach me inmiddels rot om je want wat een trieste vertoning ben jij zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ditto schreef op 25 april 2015 @ 14:25:

Het feit dat jij hier onder haar account zit te brallen bewijst dat je er inderdaad geen moer van snapt.



Hij onder haar account?

Lijkt wel gespleten persoonlijkheid.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 25 april 2015 @ 14:35:

[...]



Eeh... dit sujet bralt onder haar account nog wat na om ons te overtuigen dat zij fout is en hij helemaal niet zo is.Dat snap ik, daarom zeg ik ook, goed dat ze van deze lul af is.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:48:

Vrouwen.......Waarom zo moeilijk doen en iets gigantisch maken, terwijl het iets kleins is en niets voorstelt. Allemaal spoken die er niet zijn. Kan wel ff vragen of ze hier komt. Maar denk niet dat ze er erg veel zin in heeft.Gaan al deze topics die Dubbeltje heeft geopend over jou trouwens?

druppeltjexx
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 11:36:

Goede vraag:) Toch wel fijn om je verhaal te doen bij mensen die je niet kent. Krijg je toch wat objectievere reacties. Zou graag mening willen horen over volgende situatie, als dat kan:)

Weekendje Parijs. Heel leuk en gezellig. De vonken spatten er zeg maar vanaf. We struinen bijna heel Parijs af. Lekker eten. Uiteindelijk komen in ons hotel aan en ik wil met haar vrijen. Zij zegt dat het al laat is en wil gaan slapen. Ik reageer als een kind en trek de dekens van haar af en ga boos aan de andere kant liggen. Dit is niet leuk van mij, heel kinds en niet rekening houden met haar gevoelens en weet ik veel wat allemaal. Dit vond zij zo erg, dat ze het uitmaakte. In mijn beleving was het redelijk onschuldig en impulsief en zeker niet goed. Maar zo erg dat je het gelijk uitmaakt? Ik heb weinig ervaring met relaties, dus misschien is het wel zo verschrikkelijk als zij deed voorkomen. Hoe kijken jullie hier naar? Hoe komt dat nou, dat iemand dan zo extreem verongelijkt reageert? Week later waren we wel weer bij elkaar. Maar nu is het weer uit door weer zoiets. Maar dan in Amsterdam.





Ik heb even gezocht, want ik herinner me een topic over exact ditzelfde onderwerp. Met dekens wegtrekken en al.

Maar ik kan het niet meer vinden. Niet onder het account van dubbeltje, maar ook niet onder een ander account.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik vermoed dat deze creep nu met een alt de boel aan het vol spammen is om al die zure pruimen een hak te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 april 2015 @ 17:26:

[...]





ik herinner me een topic over exact ditzelfde onderwerp. Met dekens wegtrekken en al.

Ja klopt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 25 april 2015 @ 19:13:

Ik vermoed dat deze creep nu met een alt de boel aan het vol spammen is om al die zure pruimen een hak te zetten.En wat maakt dat jou dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx heeft een permaban ivm het feit dat iemand anders haar account heeft gekaapt.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum



Leuk voor haar, met dank aan haar (ex)vriend.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Enn schreef op 25 april 2015 @ 19:16:

[...]



En wat maakt dat jou dan? Ik gebruikte zijn ideeën over de forummers. In de zin van "ik zal hun een lesje leren". Niet dat ik iedereen zure pruimen vind .
Alle reacties Link kopieren
Ok!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 april 2015 @ 19:43:



[...]





Leuk voor haar, met dank aan haar (ex)vriend.Ze mag terug komen met een andere nick. Zie Mod topic.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven