Ik ben gebroken!

25-04-2015 15:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben echt helemaal gebroken.

Mijn vriend en ik waren al een hele tijd samen en dolgelukkig! Totdat ik erachter kwam dat hij over dingen gelogen had, ik heb het hem vergeven, en hem een nieuwe eerlijke kans gegeven. Alleen was mijn vertrouwen natuurlijk wel aangetast.

Nu heeft mijn vriend het uit gemaakt, omdat hij er niet mee om kan gaan dat ik hem niet vertrouw, hij het gevoel heeft dat hij zichzelf continu moet bewijzen tegenover mij. Ik ben echt gebroken! Ik wil helemaal niet zonder hem. Ik hou ziels veel van hem en mis hem nu ontzettend!!! Ik krijg soms zelf flitsen van gedachtes 'wat doe ik nog hier?' Ik wil niet meer verder. Ik ben er kapot van, echt kapot.
Alle reacties Link kopieren
Doe niet zo afhankelijk. Natuurlijk kun je zonder hem, hoe heb je anders je leven kunnen leven voordat je hem ontmoette?

Wees blij dat je van hem af bent, hij loog de boel bij elkaar!
Ruuuustig ademhalen. Het doet pijn, en dat zal nog wel even zo blijven, maar je moet goed voor jezelf zorgen.



Wanneer heeft hij het uitgemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe kans geven maar blijven wantrouwen en iemand op zijn tenen laten lopen? Dat is voor hem geen doen.

Dus dat hij dan liever alleen een nieuwe start maakt snap ik.



Nu is liegen in een relatie absoluut een dealbreker, dus ik snap wel dat jouw vertrouwen weg is. Dus zou het voor jou toch ook beter zijn om een nieuwe start alleen te maken?



Als mensen niet zonder een ex konden waren we hier met heel veel minder!

Dus als je jezelf serieus neemt ga je werken aan een nieuw leven en ben je hem dankbaar dat je eindelijk verder mag zonder een liegend iemand.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je iemand willen die jou niet meer wil?



Zoek afleiding, spreek met mensen af, het slijt met de tijd.

En hier kun je ook van je af schrijven en steun vinden.
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik het nu zo naast me neerleggen?
Het eerste wat je moet beseffen is dat je niet doodgaat.

En je hoeft het ook niet naast je neer te leggen alsof er niks aan de hand is, maar om nu te denken dat je hier ook niet meer wilt zijn is ook wat intens.
Alle reacties Link kopieren
Door eerst eens in te zien dat jullie relatie niet perfect was en jullieniet dolgelukkig waren.

Als dat nl zo was; dan waren jullie nl nog bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaForum2504 schreef op 25 april 2015 @ 15:37:

Hoe kan ik het nu zo naast me neerleggen?

Dat kan ook niet en HOEFT OOK NIET.... Je verdriet zal moeten slijten en daar is tijd voor nodig.

Een verbroken liefde, om wat voor reden dan ook, is een "rouwproces".

Vind persoonlijk de reacties hier aan de harde en makkelijke kant



Uit je verdriet, maar blijf er niet in hangen. Ook al ziet je toekomst nu nog zo donker, er komt een dag dat ook jij de zon weer ziet schijnen. Sterkte
"Zonder strijd, geen overwinning"
Alle reacties Link kopieren
Je vertrouwt hem niet meer. Wij weten niet waarom hij gelogen heeft en of je dus gelijk hebt om hem niet meer te vertrouwen. Maar de oorzaak van het niet meer vertrouwen ligt bij hem, maar hij schuift het nu jouw kant op: Jij vertrouwt me niet meer en ik ben echt de onschuld zelf.

En verder niet zo dramatisch doen, de tijd dat mensen na een ongelukkige liefde het water in liepen is toch wel voorbij hoop ik. Veeg jezelf bij elkaar. Haal een doos chocola, een doos zakdoekjes en een paar vriendinnen en ga wat leuks doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:marjo67 schreef op 25 april 2015 @ 15:44:

[...]



Vind persoonlijk de reacties hier aan de harde en makkelijke kant

Ik vind mijn reactie niet hard en makkelijk hoor. Sterker nog, ik zit middenin hetzelfde. Ik zeg alleen dat het wat te heftig is om nu ook gewoon opeens niet meer verder te willen... Dat dát wat overtrokken is. Ik probeer het wat te relativeren.
Alle reacties Link kopieren
Het houdt je ontzettend bezig, en naast je neerleggen gaat niet alsof je een knop omzet, dat kost tijd, daarom de tip om afleiding te zoeken, je te omringen met vrienden/ familie, zodat je die tijd net wat fijner doorkomt dan wanneer je erg veel tijd alleen met je gedachten bent.
life's a beach and then you die
Dat hij het heeft uitgemaakt betekend simpelweg dat hij jou niet boven zichzelf kan plaatsen en het werk wil doen om jouw vertrouwen terug te winnen.

Dat je nog gevoelens voor hem hebt is logisch, waarschijnlijk ben je nog het meeste verdrietig om het feit dat hij jou niet belangrijk genoeg vind en het probleem niet ziet wat hij heeft veroorzaakt; jouw vertrouwen schaden.

Zolang jij niet het gevoel hebt dat hij echt begrijpt wat zijn gedrag heeft aangericht, zul jij zowieso nooit gelukkig met hem worden.

Je wordt in weze emotioneel gechanteerd. Je mag het vooral nergens over hebben, want anders neemt hij de benen. En dat deed hij uiteindelijk...Blijf je gevoel vertrouwen dat onder de laag van jouw liefde voor hem ligt; hij is je niet waard. Over een tijdje kom je zelf ook tot die conclusie
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat je je zwaar klote voelt en je voelt alsof je nooit meer gelukkig gaat worden en nooit meer een leukere man dan je ex ontmoet. Daar moet je doorheen, en dat kan een tijdje duren. Huil lekker als je daar zin in hebt, spreek af met vriendinnen of familie, luister muziek, knal je Netflix aan, maak je lievelingsgerecht, doe gewoon waar je zin in hebt. Natuurlijk blijf je nog verdrietig maar afleiding zoeken zorgt ervoor dat je niet doorslaat in je gedachten. En dan op een dag merk je ineens dat je verdriet minder wordt en dat je wél zonder hem kan. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:fireflywentby schreef op 25 april 2015 @ 15:48:

[...]





Ik vind mijn reactie niet hard en makkelijk hoor. Sterker nog, ik zit middenin hetzelfde. Ik zeg alleen dat het wat te heftig is om nu ook gewoon opeens niet meer verder te willen... Dat dát wat overtrokken is. Ik probeer het wat te relativeren.Niet iedereen denkt en voelt hetzelfde....
"Zonder strijd, geen overwinning"
Haal een bak Ben & Jerry's, huil uit, zuip een fles rosé leeg. Komt wel weer goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 25 april 2015 @ 16:06:

Dat hij het heeft uitgemaakt betekend simpelweg dat hij jou niet boven zichzelf kan plaatsen en het werk wil doen om jouw vertrouwen terug te winnen.

Dat je nog gevoelens voor hem hebt is logisch, waarschijnlijk ben je nog het meeste verdrietig om het feit dat hij jou niet belangrijk genoeg vind en het probleem niet ziet wat hij heeft veroorzaakt; jouw vertrouwen schaden.

Zolang jij niet het gevoel hebt dat hij echt begrijpt wat zijn gedrag heeft aangericht, zul jij zowieso nooit gelukkig met hem worden.

Je wordt in weze emotioneel gechanteerd. Je mag het vooral nergens over hebben, want anders neemt hij de benen. En dat deed hij uiteindelijk...Blijf je gevoel vertrouwen dat onder de laag van jouw liefde voor hem ligt; hij is je niet waard. Over een tijdje kom je zelf ook tot die conclusie Mooi uitgelegd. Het komt goed hoor! En dit zeggen we uit ervaring. Over een tijdje voel je je een stuk blijer weer, maar eerst heb je verdriet helaas en moet je dit verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is het geleden dat jij hem zijn leugens vergeven hebt? En wanneer heeft hij het uitgemaakt. Hoe oud zijn jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven