Software update op S4

17-04-2015 21:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een software update uitgevoerd en heb er nu al spijt van. De redenen:

1. Het design is echt te lelijk,

2. Apps lopen vaak vast,

3. Als ik berichten op whatsapp ontvang, verschijnen ze vol in beeld (naam van afzender + bericht). Hiermee bedoel ik niet de pop-up optie vanuit whatsapp zelf,

4. Als mijn scherm vergrendeld is, kan ik geen meldingen zien van whatsapp of gemiste oproepen. Daarnaast kan ik, als ik muziek afspeel, niet meer een ander nummer opzetten zonder eerst te ontgrendelen.

Kortom, die update heeft in mijn ogen geen enkele verbetering gebracht. Is er een manier om dit terug te draaien? Ik irriteer me mateloos aan die veranderingen.
Even KitKat downloaden vanaf sammobile.com en dan flashen via Odin. De beschrijving van wat je moet doen kan je ook op sammobile terug vinden.
Alle reacties Link kopieren
ik erger me ook.mateloos aan alle die je noemt.



vooral het helemaal moeten ontgrendelen om te zien of je gebeld of geappt en het hele whatsapp gesprekndat tevoorschijn komt als ik bezig ben met wat anders!

en die lelijke grijze balk de hele tijd
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook ergenis.

Telefoon is snel leeg, loopt vast en start soms ineens opnieuw op.

Daarnaast loopt facebook nu constant vast en filmpjes afspelen wil ook niet meer zo goed.



Maar het meest irritante vind ik dat mijn batterij zo snel leeg is. Ik neem mijn oplader al mee naar het werk.



Ik heb al jaren Samsung en was altijd best tevreden. Maar ben nu voor het eerst geneigd om over te stappen naar iphone.

Samsung gooit verplicht je hele telefoon vol met apps die ik nooit gebruik maar ook niet kan verwijderen. Maar waardoor ik wel steeds minder geheugen heb.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow, blij dat ik dit lees... Ik kreeg afgelopen week een melding voor een software update op mijn S4 maar heb deze toen weg geklikt omdat ik buitenshuis was en geen wifi had.



Na de vorige update heb ik ook veel gezeur gehad met de telefoon, liep steeds vast en batterij snel leeg. Ik heb toen mijn whizzkid-broertje erop losgelaten, hij kreeg hem weer goed aan de praat.
Alle reacties Link kopieren
Zijn wij de enigen die de update helemaal niks vinden?
quote:CaafDracula schreef op 17 april 2015 @ 22:04:

Even KitKat downloaden vanaf sammobile.com en dan flashen via Odin. De beschrijving van wat je moet doen kan je ook op sammobile terug vinden.





Doe eens stapje voor stapje uitleggen? Ik strandde bij "flashen via Odin"... dus graag Jip & Janneketaal voor mensen zoals ik die wel hun talenten hebben, maar qua begrijpend lezen hier en daar een uitdaging ervaren.



Bij voorbaat dank!
Alle reacties Link kopieren
Heb je android 5.0 (Lollipop) gedownload ?



Dan ben je de sjaak. Mijn tablet was compleet naar de kl*ten.

Gelukkig had ik nog fabrieksgarantie en heb ik er een nieuw moederbord in gekregen.

Met de "oude" androidversie 4.4.2, gelukkig.



Google Nexus 7 (2012) overleden ??
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:valisa schreef op 21 april 2015 @ 20:36:

Zijn wij de enigen die de update helemaal niks vinden?Ik herken me niet echt in de problemen. Ik krijg wel zo nu en dan een foutmelding dat aangerade apps (oid) zijn afgesloten, maar geen idee wat er dan gebeurt. Ook lijkt m'n wekker minder hard te zijn gaan vibreren waardoor ik 'm niet hoor trillen. Er is altijd wel wat gedoe bij een nieuwe release, waardoor je iig beter even kan wachten met updaten. Maar ik ga 'm niet terugzetten gezien het bij mij vrij goed gaat, ik wacht wel op de bugfixes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op meerdere fora gelezen dat er meer mensen zijn die zich mateloos aan de veranderingen irriteren, maar heb nergens een oplossing gelezen :(



@ Snoeje666: het is inderdaad die Lollipop. Is er ECHT geen manier om die update terug te draaien? Ik zie werkelijk niets positiefs hieraan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven