Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Hehe, bedankt voor de eer



Ik denk dat ik zo maar eens in bed ga liggen. Ben moe. Morgen een pubquiz, die waar ik PM heb leren kennen. Laatste keer. Dan ben ik niet meer lid van dat clubje. Kan ik ze vertellen dat ik fukkering heb met PM door de quiz. En ik heb deze week nog een concert...



Zaterdag lekker naar de sauna. Zou met vriendin gaan, degene die me een tijdje geleden heeft laten zitten omdat ze met een vent het hotel in was gedoken. Inmiddels weer uitgepraat enzo en ik had aangegeven dat zij lekker zelf moet weten als ze vreemd wil gaan, maar dat ik er verder buiten gehouden wil worden.

Ze vroeg of we na de sauna nog gingen eten oid, maar ik gaf aan dat ik dan naar PM wil, dus niet uitgebreid uiteten wil maar een patatje oid prima is. Vroeg ze een paar dagen daarna of ik idd naar PM ging en of ze dan mijn huis (lees: bed) mocht lenen voor een date.. WTF!
quote:Pil0u schreef op 27 april 2015 @ 20:51: Vroeg ze een paar dagen daarna of ik idd naar PM ging en of ze dan mijn huis (lees: bed) mocht lenen voor een date.. WTF!

Mijn hemel.....



Slaap lekker Plou en veel plezier morgen! Is het niet jammer om afscheid te nemen van dat groepje?



Ik ga morgenochtend eerst eens een stuk fietsen en dan naar de bieb (misschien) en de rest van de dag Netflixen. Kijken of ik iets leuks kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Is prima. Heb via dat groepje een paar leuke mensen leren kennen en weer leuke dingen in mijn leven gekregen zoals de museumjaarkaart en festivals

Dat is prima.



Ik kijk nu Once upon a time via Netflix. Is leuk, gelukkig niet zo verslavend dat ik er gelijk 4 seizoenen doorheen jas in een week (zoals met The Originals en Vamire Diaries)

En ik kijk ook iets met Orange is the new Black oid.
Oh, die titels ga ik ook eens opzoeken. Ben ook wel benieuwd naar Call in the midwife oid.

Dat Orange is the new Black heb ik 1 aflevering gekeken en vond ik weinig aan.



Leuk dan, van dat clubje. Heb je goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
House of cards schijnt heel leuk/spannend te zijn ook.



Ik ben wel fan van Netflix. TV mis ik helemaal niet eigenlijk (heb abo opgezegd)
TV kijk ik ook maar heel weinig. Ik ben of aan het werk of ik zit met de laptop op schoot, als ik thuis ben 's avonds.

Het nadeel van Netflix vind ik dat er zo enorm veel Amerikaanse series op staan en die vind ik vaak niet leuk.

En House of Cards is politiek toch? Dat snap ik nooit.
Alle reacties Link kopieren
Boardwalk Empire schijnt ook een supergoede serie te zijn!



Of anders Downton Abbey?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Boardwalk dinges kan ik ook wel bekijken.

En Downton Abbey, is dat geen kostuumdrama? Daar hou ik niet zo van.

Eigenlijk ben ik best een zeikerd hè?



Leermoment van de dag: een doosje eieren onderin je boodschappentas in je fietsmandje, is geen succes. Dat hadden ze er niet bij verteld toen ik deze fiets kocht
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb je zelfkennis
Alle reacties Link kopieren
Splint, ik vind Downton Abbey wel meer dan een kostuumdrama. Tuurlijk, dat is het óók (dat kunnen die Engelsen wel) maar er zit ook geschiedenis, intriges, hoe het leven er toe aan toe ging enz enz enz in. Ik heb de eerste 3 seizoenen gevolgd, smullen hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Pil0u schreef op 28 april 2015 @ 18:46:

Gelukkig heb je zelfkennis





Downton Abbey zal ik dan wel proberen. Die Midwives heb ik vandaag bekeken en er zit nog weinig verhaal in.

En Boardwalk kon ik niet vinden!
[/quote] Ga je Slif dan opzoeken?



Slif! Ja! Binnenkort X-D[/quote]







In de tijd dat ik geen TV had heb ik veel dvd's van de bieb geleend en dan vooral series. Boardwalk Empire (5 seizoenen geloof ik) vond ik erg goed, hier ook weer geschiedenis, maar ook drank, moord en sex . Downton Abbey heb ik zelf allemaal op dvd.

Ook erg goed is Treme Kan ff niet op de titel komen. Ga ik opzoeken, maar het speelt zich af in New Orleans ten tijde van Katrina, maar tis geen rampenfilm oid, meer over mensen en opbouw. Er zit heel veel keigoeie muziek in en een behoorlijk grote (goede) rol voor Michiel Huisman. Ook meerdere seizoenen.
*dubbel*
quote:Splinter_ schreef op 28 april 2015 @ 14:55:



Leermoment van de dag: een doosje eieren onderin je boodschappentas in je fietsmandje, is geen succes. Dat hadden ze er niet bij verteld toen ik deze fiets kocht



En mijn leermoment van vandaag: schud nooit een volle houder met zoetjes



En leermoment van afgelopen zaterdag: zet nooit haastig een kaars weg als er een poezenneus te dichtbij komt en jij achter de laptop zit .

Gevolg is een sliert kaarsenvet over een stuk of 8 veelgebruikte toetsen
Alle reacties Link kopieren
Eerste seizoen Under the Dome is ook nog leuk, lekker ongeloofwaardig maar goed ongeloofwaardig! Seizoen 2 vond ik een stuk minder.



En leuk die leermomenten Ik had er op Koningsdag nog één: nooit op je horloge kijken met een vol blikje cola in je linkerhand
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 29 april 2015 @ 13:24:

En leuk die leermomenten Ik had er op Koningsdag nog één: nooit op je horloge kijken met een vol blikje cola in je linkerhand





En die zoetjes van Slof, vre-se-lijk. Ik heb het dekseltje tegenwoordig met plakband vastgeplakt.



Volgens jullie dat topic over die kittens bij de gesteriliseerde poes? Er zijn er nu 4 geboren. Met filmpjes
Uh? Kittens bij een gesteriliseerde poes? Straks ff opzoeken, moet nu een lijst buiten de deur afwerken.



Plakband . Of gewoon lekker suiker gebruiken



Oh ja Under the Dome was ook lekker tijdverdrijf. Once upon Time helaas laatst uitgezonden seizoen gemist. Ook wel leuk en beetje bizar: Breaking Bad.
Alle reacties Link kopieren
Paar eenvoudige oplossingen:



Koffie lekker zwart drinken



Horloge rechts dragen (doe ik serieus al zeker 25 jaar)







Tot zover mijn nuttige bijdrage. Olijf, ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe schoenen en hoe ze lopen enzo. Ben al een half jaar aan het rondkijken naar sneakers maar wat ik zie is er niet in 42 of in mijn ogen niet mooi. Vond degene die jij plaatste wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent verstandig TH



De schoenen lopen goddelijk en vallen goed qua maat. Ze zijn in het echt wel iets meer richting mintgroen in bepaald licht, buiten zijn ze wel weer meer aqua. Ze zijn er ook in knalknalroze want die heeft een vriendin van mij.
Ik ben mijn eigen bananenschil
TH ik heb Skechers met zolen van memory foam.



http://www.schuurman-scho ... -12077-damessneakers.html



Die lopen een partij zalig! En ze vallen groot. Ik heb maat 37 terwijl ik normaal echt 38 heb (en soms zelfs 39)

In allerlei kleuren te krijgen.

Dus maat 41 moet goed zijn.
quote:Splinter_ schreef op 29 april 2015 @ 13:29:



Volgens jullie dat topic over die kittens bij de gesteriliseerde poes? Er zijn er nu 4 geboren. Met filmpjes wat een verhaal zeg. Rare sterilisatie is dat geweest. Zo wordt je toch nog onverwachts een poezenmoeder
Haha ik citeer even Splinter:



Hier ligt een kat naast me, zich net zo lekker relaxt te wassen. Ik heb even zijn achterpoot opgetild, maar helaas, geen kittens.



jammer he?
https://www.webprint.nl/a ... tent=btn_fotoalbum_magini



Splint! Weer mini boekjes voor een euro (incl. verzenden ¤3,94) Ik heb net een mini boekje gemaakt.
Da's wel heel praktisch, TH! Maar heb je ook een oplossing voor mijn eitjes?



Oh leuk, Bieb! Waar heb je een boekje van gemaakt? Ik zou het nu niet zo weten, heb geen recente foto's. Maar die boekjes zijn wel geweldig.



Nou, ik ben er wel achter gekomen dat vakantie in mijn uppie niks voor mij is. Ik vind er niks aan om dingen in mijn eentje te doen en eigenlijk weet ik ook niet zo goed te bedenken wat ik wil doen. Erg hè. Eigenlijk heb ik ook helemaal geen vakantie-gevoel. Het voelt vooral heel erg als 'ik ben nu niet met werk bezig' ipv 'mmmmm, vakantie'.

We hebben net wel iets spannends en illegaals gedaan: een graszode gejat! Ik fietste vanmiddag langs een bouwplaats en daar waren ze bezig om graszoden te leggen. De restjes lagen ergens op een hoop. En gezien de staat van Sammi's grasveldje leek het me wel goed om vanavond even te gaan kijken of die afval-stukken er nog lagen. Ja hoor. Dus nu hebben we een stuk meegenomen. Het is een bouwplaats van Rijkswaterstaat (denk ik), dus er staan vast camera's. Gloep. Dus nu heb ik de hele tijd het idee dat er straks plisie aan de deur staat

Ik ben gewoon een watje in dat soort dingen. Maar eigenlijk: het lag niet achter een hek en het was afval. Dus dat maakt het wat minder erg. Kuch.
Alle reacties Link kopieren
Tettuu tetttuuu insert zwaailicht. Willen de heer en mevrouw Splinter met de handen boven het hoofd naar buiten komen (denk zware bromstem). Maar Sammi is hopelijk heul blij met zijn graszode wel jammer dat het vakantiegevoel niet zo wil lukken.



Ik ga eens rondkijken voor die Skechers, zag er nu ook een reclame van: soort instappers die voelen als een sok.



Eieren voortaan alleen kopen als je met de auto boodschappen doet



Ik ga de onrustige boefjes hier nog een schepje dieetvoer geven: ze vinden het voer lekker maar dat ze er gedoseerd van krijgen vinden ze niet leuk. Ergens tussen 5 en 7 uur in de ochtend komen ze ons dat duidelijk maken....maar goed, ze vallen wel netjes af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven