Leuk kadootje voor kinderen ?

14-05-2007 12:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
A.s. zaterdag vertrek ik voor een maand naar de states, daar ga ik in huis bij vrienden van mn ouders. die mensen hebben 3 kleinkinderen, 3 jongetjes van 1, 2 en 3 jaar. Ik wil een leuk kleinigheidje voor ze meenemen maar ben echt ff koos inspiratieloos ! Hebben jullie misschien een leuke tip? Wat vinden kinderen van die leeftijd nou helemaal the bomb om te krijgen ?
Alle reacties Link kopieren
Er is hier een speciaal kadotopic voor.



En ik ken die kinderen overigens niet, dus ik heb geen idee.
Alle reacties Link kopieren
waar vind ik die kadotopic?
Alle reacties Link kopieren
staat direct boven dit topic....
Alle reacties Link kopieren
De leukste kado's voor kleine kinderen





De ouders zullen je kado ook zeer waarderen
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Mooie cadeautjes, Zuss.
Alle reacties Link kopieren
Ja, de kids zijn er altijd haske blij mee :D
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer leusk
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Mss een vlieger, hoeft niet duur te zijn en is bovendien goed voor vaders (??) lijn...
Alle reacties Link kopieren
als je het echt simpel wilt houden, busjes bellenblaas, ken geen een kind die dat niet leuk vindt, kleurboek met nederlandse plaatjes (even bij het VVV kijken) pantoffeltjes in klompuitvoering
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zaklampjes, ook altijd goed.

En dan niet de k*tzaklampjes uit de speelgoedwinkel, maar even een mannenspeelgoedzaak (Radio Okaphone e.d.) bezoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven