Nijmegen: ik zoek leuke vriendinnen/moeders!

03-05-2015 21:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben een werkende alleenstaande moeder van 36 met een zoontje van 2,5. Ik woon nog niet zo lang in Nijmegen, en ben op zoek naar een vriendin/vriendinnen om leuke dingen mee te doen met of zonder kinderen. Bijvoorbeeld naar een speeltuin, winkelen, uit eten of een filmmiddag/avond, naar het strand/zwembad enzovoort. Ik zoek meiden met een beetje humor, niet te serieus, die net als ik graag genieten van het leven. Hopelijk tot snel?!



Groetjes

Angela
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Hii Angela,



Ik weet niet of leeftijd een issue is aangezien ik een stuk jonger ben.

Nijmegen is voor mij een klein uurtje reizen, ik woon in de omgeving Amersfoort/Ede maar na een jaar voel ik mij hier nog steeds eenzaam en wil ik graag leuke dingen doen, gewoon genieten.



Groetjes,



Yazz
Life is a rond where you make a trip
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yazz, dankjewel voor je reactie! Leeftijd maakt me niet zo uit maar de afstand is misschien wat groot om regelmatig af te kunnen spreken.
Je leeft maar 1 keer
Hoi Angela



Ik kom uit de buurt van Arnhem (ik heb tot 2 jaar terug vlakbij Nijmegen gewoond) en ik heb een zoontje van 9 maanden. Helaas zit ik momenteel zonder werk en ik zou het leuk vinden om weer eens wat leuks te kunnen doen!



O ja ik ben trouwens 28 (bijna 29)



Groetjes Jillian
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Het is voor mij een klein uurtje en ik studeer dus regelmatig afspreken zal dan wel minder zijn idd.



Gr,



Yazz
Life is a rond where you make a trip
Alle reacties Link kopieren
@Jillian: bedankt voor je reactie! Ben je nu op zoek naar werk? Zo ja, wat zou je willen doen?

@Yazz: ja dat denk ik wel.
Je leeft maar 1 keer
Hoi!



Ja ik zou graag weer aan het werk gaan. Door het thuis zitten wordt je wereldje wel erg klein. Ik zoek vooral naar vacatures binnen het onderwijs, maar ook daarbuiten. En wat voor werk doe jij?
Alle reacties Link kopieren
Hallo MammaAngie, ik heb net zo'n zelfde oproep als jij geplaatst . Ik ben een nieuwe moeder van 37, mijn zoontje is 8 weken. Ik woon 3 jaar in Nijmegen en heb weinig vriendinnen in de buurt (wel verder weg). Ik zou het leuk vinden om mama's uit Nijmegen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben ook een mama uit Nijmegen, 30+ Mijn zoontje is nu 10 maanden.

Ik vind het ook leuk om jullie te leren kennen, zullen we eerst over PB verder gaan? Moet je even je functie aanzetten bij jouw voorkeuren.
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ben bijna 25, werk en heb nog geen kinderen! groetjes!
anoniem_71956 wijzigde dit bericht op 12-11-2017 10:09
Reden: spelfout
67.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Oscita schreef op 22 mei 2015 @ 11:02:

Hoi ik ben ook een mama uit Nijmegen, 30+ Mijn zoontje is nu 10 maanden.

Ik vind het ook leuk om jullie te leren kennen, zullen we eerst over PB verder gaan? Moet je even je functie aanzetten bij jouw voorkeuren.Aangezet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik kijk even niet en gelijk nog meer reacties! Super gaaf!

Ik heb ook de PB optie aangezet, moest ff zoeken maar het is gelukt.



Ik heb even niet gekeken omdat ik even wat anders aan mn hoofd had...

Mijn partner en ik zijn uit elkaar. Het liep al even niet zo lekker, maar ik hoopte dat dat tijdelijk was en ik probeerde er vanalles aan te doen. Maar hij had er al geen zin meer in.

Ik ben hier echt heel verdrietig om, ook omdat het erop lijkt dat hij alweer een ander heeft.

Ik ben destijds naar Nijmegen gekomen voor hem, en heb alleen vrienden hier via hem. Ik ken zelf niet zoveel mensen hier, afgezien van collega's.

Daarom was ik al actief aan het zoeken naar vriendinnen 'van mezelf' zeg maar.



Sorry voor mijn gezeur maar ik voel me echt heel erg klote



Dus ik ben heel blij met iedereen die gereageerd heeft!!
Je leeft maar 1 keer
Hoi MamaAngie,



Wat een rotsituatie zeg! Heb je wel familie/vrienden waar je steun van krijgt? Zitten die wel een beetje in de buurt of zitten die verder weg? Heel veel sterkte en misschien is het leuk om een keer met z'n allen af te spreken. Dat is ook weer wat afleiding, of niet?



Groetjes Jillian
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nogal een digibeet (en sowieso momenteel een beetje de weg kwijt...) maar ik heb net twee pcb's gestuurd volgens mij, maar het lijkt alsof ik berichtjes naar mezelf heb gestuurd??



Ik snap er niks van...
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Jillian86 schreef op 26 mei 2015 @ 22:03:

Hoi MamaAngie,



Wat een rotsituatie zeg! Heb je wel familie/vrienden waar je steun van krijgt? Zitten die wel een beetje in de buurt of zitten die verder weg? Heel veel sterkte en misschien is het leuk om een keer met z'n allen af te spreken. Dat is ook weer wat afleiding, of niet?



Groetjes Jillian



Dankjewel. Mijn ouders zitten op 1,5 uur afstand, mijn zus ook. Verder hier alleen vrienden via hem, dus ik voel me nogal eenzaam. En vooral heel erg dom, ik heb heel veel geïnvesteerd in de relatie maar allemaal voor niks.

Met zn allen afspreken lijkt me heel leuk! Afleiding is goed.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Mamma angie je hebt PB
Ik heb ook een pb gestuurd maar volgens mij heb ik hetzelfde probleem als jij MamaAngie. Volgens mij heb ik ook alleen maar een berichtje aan mezelf gestuurd
..
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Net een account aangemaakt, omdat ook ik graag nieuwe vriendinnen zou leren kennen.

Ik ben 36 jaar, werk in Nijmegen en woon in een dorp in de buurt van Nijmegen. Ook ik ben een single moeder van een zoontje van ruim 4,5 jaar. De vader van mijn zoontje en ik zijn nu bijna een jaar uit elkaar en nu alles in een iets rustiger vaarwater terecht begint te komen, zou ik graag wat nieuwe vriendschappen opbouwen. Hopelijk wordt dit onderwerp nog bekeken!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, helaas. Privéberichten sturen werkt ook bij mij niet

Dan maar hier het berichtje dat ik geprobeerd heb naar MammaAngie te sturen:



Hoi MammaAngie,



Ik zou het leuk vinden om met jou (en de andere dames die gereageerd hebben) in contact te komen. Om leuke dingen te doen, maar misschien ook om wat ervaringen uit te wisselen over de uitdagingen van het single moederschap. Jouw berichtjes zijn van enkele maanden geleden en zo te lezen was alles toen nog erg 'vers' voor je. Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met je.

Ik hoop iets van je te horen, misschien dan maar eerst in dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een alleenstaande moeder van 32 jaar. Woon op ongeveer 3 kwartier van Nijmegen.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi MissButterflyyy,



Leuk dat je reageert. Ik weet niet of dit onderwerp nog bij wordt gehouden, omdat de meeste reacties van enkele maanden geleden zijn. Maar we wachten het even af .



In welke regio woon je ongeveer? 3 kwartier van Nijmegen af kan natuurlijk verschillende kanten op zijn. Niet dat het uitmaakt natuurlijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Omgeving venlo
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi



Ik ben 31 woon in Nijmegen.

Momenteel ben ik zwanger van mijn tweede kind (28 weken) en ik heb een dochter van 9.

Ik woon samen met mijn vriend.

Het lijkt mij erg leuk om in contact te komen met andere meiden uit Nijmegen eo.



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hey



Ik ben 30 jaar en moeder van 3 kindje van 6 4 en 2 jaar. Ik woon nu 4 jaar in een dorpje op 20min ten zuiden van Nijmegen en zoek ook nog contacten. Het liefst met kinderen rond dezelfde leeftijd.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven