Gezellige (stap)vriendin (25+) omgeving Rotterdam gezocht!

04-02-2015 23:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik een eeuwige vrijgezel ben zonder kinderen met de leeftijd van 36 jaar (terwijl ik me 25 voel!) kamp ik bijna ieder weekend met het fenomeen dat ik alleen op de bank eindig. En dat terwijl ik het harde werken doordeweeks wil combineren met een gezellig weekend (etentje, drankjes doen, shoppen, stappen (techno/festivalletjes). Het is niet zo dat ik geen vriendinnen heb, echter mijn vriendinnen zijn vrijwel allemaal gesetteld en druk met het gezinnetje of relatie in het weekend, dus stappen en impulsieve uitjes met hun is een zeldzaamheid. Ik mis dan ook een vriendin, die mijn partner in crime wil zijn! :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een leuk oproepje! Ik woon helaas in Noord Holland :(
Alle reacties Link kopieren
Hoi happy-girl!



Haha. Dank je wel!



Ik heb je even gecheckt op het viva-forum en ik denk dat we best een leuke klik kunnen hebben. Noord-Holland is niet heel ver van Zuid-Holland vandaan! Je kunt me gewoon mailen, hoor! :-)
Alle reacties Link kopieren
hai Dinges Leuk berichtje en heeeeeel herkenbaar! ik heb je een mail gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Erg leuk om te zien dat ik (gelukkig) niet de enige ben met een soort gelijke probleem ;) lijkt me leuk om een kennismakings- borrel te organiseren. Zelf zat ik te denken aan zaterdag 26 april 19.30 bij cafe NRC op de Witte de Withstraat. Gezellig elkaar onder het genot van een drankje leren kennen. Ik ben zelf 28 en woon in Rotterdam. Iedereen is welkom! Stuur me even een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Count me in haha :-) Kan helaas bij jou geen prive bericht sturen?
Alle reacties Link kopieren
Is 11april ook een optie?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames ik ben sandra 29 uit capelle ad ijssel. Ik ben ook op zoek naar leuke dames om af en toe mee op stap te gaan.

Mis het uitgaan.En ik ben verhuisd van Zeeland naar capelle zo vind ik het ook leuk om nieuwe mensen te kennen.

Hoop wat van jullie te horen
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, ik ben een leuke meid van 33 jaar, ik ben ook op zoek naar andere meiden die het leuk vinden om te gaan stappen, drankje doen, winkelen, festivallen bezoeken/ technofeestjes. In mijn vriendinnenkring zijn de meeste al gesetteld en ze hebben geen zin meer in om uit te gaan Het lijkt me leuk om met een groep meiden op stap te gaan.:-)



Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
Heeey dames leuke berichten!! Wie heeft er zin om vanavond uit te gaan in Rotterdam!! Ik verveel mij een beetje en mijn vrienden hebben al plannen voor vanaaf& ik wil iets leuks doen en nieuwe mensen ontmoeten:P (heel spontaan van mij ) Ik ben een dame van 26 jaar groetjes
Master the art of observing
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden! Zeker een leuk oproep en Dinges, ik herken mij ook volledig in jouw verhaal.. Ik ben 36, geen man en kinderen en voel me 25! Ik hou van techno.!

Lijkt me leuk als ik in de groep mag komen. Ik kom trouwens uit Haarlem.

Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hoe kan ik je een priveberichtje sturen, dat staat niet aan bij jou? Dan kunnen we verder contact leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven