Eetclub Nijmegen

14-12-2014 21:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-meiden!



Wij zijn drie meiden van 25, 27 en 29 jaar en we zijn op zoek naar leuke meiden om ons eetclubje mee uit te breiden! We zijn allemaal geen enorme keukenprinsesjes, maar vinden het leuk om gezellig samen te eten, drinken en kletsen Ook doen we wel eens andere dingen samen, zoals naar de bios, spelletjesavond, uit eten/lunchen.



Dus ben je tussen de ongeveer tussen de 23 en 31 jaar en lijkt het je gezellig, dan laat het maar eventjes weten



Liefs
Alle reacties Link kopieren
.....
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Lijkt me super leuk! Ik houd van eten en ook van leuke dingen doen. Ik ben 28. Je kunt me eventueel bereiken via rommeltje85@gmail.com.

Hoop iets te horen.



Groetjes Lonneke
Alle reacties Link kopieren
Ha,



Ik ben ook geen keukenprinses, maar ben wel enthousiast. Mail kan naar Ttrb1112@gmail.com !



Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Dit lijkt mij ontzettend leuk! Ik ben 25 jaar en woon in Nijmegen. Stuur me maar een priveberichtje!



Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden



Oeh ik ben dol op koken (of het altijd lukt is een ander verhaal en het lijkt me gezellig om kennis te maken en wellicht jullie eet/kletsclubje uit te breiden! Ben 23 jaar en na in Amsterdam gestudeerd te hebben weer terug voor werk richting Nijmegen. Zou leuk zijn om ook weer wat meer gezelligheid hier in de buurt te hebben!



Groetjes Aagje (aagjevanderaa@outlook.com)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Het lijkt me erg leuk om nieuwe meiden in Nijmegen te leren kennen! Zeker na een relatiebreuk en vriendinnen die gaan settelen en verhuizen kan ik wel wat gezelligheid gebruiken:) Koken, eten, kletsen en allerlei andere dingen, klinkt allemaal goed!



Zou het leuk vinden om wat van jullie te horen!



Groetjes

Margot

(margotengelen@live.nl)
niet twijfelen, maar doen
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Leuk initiatief!

Lijkt mij ook gezellig om me bij jullie aan te sluiten.

Ik ben 26 en woon in Beuningen.

Zelf niet echt een keukenprinses.. Maar koken en eten is leuk.

Hoor graag van jullie!



Groetjes lianne.

( miss_lianne_88@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat leuk, het lijkt me erg gezellig om deel uit te maken van jullie eetclubje Ik ben 25 jaar en woon met veel plezier in Nijmegen. Natuurlijk vind ik het ook leuk om andere dingen, zoals bios of spelletjesavond (yes!), te doen.



Ik hoor graag van jullie!



Groetjes,

Wendy

Wendymuis@gmail.com
hallo allemaal!lijkt mij leuk om aan te sluiten. ik ben 29 jaar en ga binnenkort ri Nijmegen verhuizen. koken vind ik leuk !hoor graag v jullie!



groetjes fiona

fw2306@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,



Als jullie nog niet vol zitten :P ik sluit graag aan.



Ik ben 29 jaar en woon in Lent. En bij deze nodig ik jullie graag uit voor een dinertje aan mijn nieuwe eettafel.



Groetjes Sammy

sammydewild@hotmail.com
-
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Wat een leuke oproep. Ik houd van eten, spel(l)en en gezelligheid dus spreek graag eens met jullie af. Ben 30 jr en woon nog niet heel lang in Nijmegen.

Hoor graag of jullie nog een plekje hebben!

Groetjes M
Alle reacties Link kopieren
He, dat klinkt gezellig! Ik ben 29 en woon al een aantal jaar in Nijmegen. Helaas zijn veel mensen naar de Randstad verhuisd waardoor afspreken een crime is. Het lijkt me leuk om kennis te maken! lidariste85@hotmail.com



Groetjes,

M.
Wat leuk zeg!

Ik ben 25 jaar woon in Oosterhout (Gld.) lijkt me leuk om met jullie kennis te maken.

Als jullie nog niet vol zitten?



Groetjes,

Jessie (jessie-scholten@live.nl)
Hoi allemaal,



Het lijkt me leuk om ook aan te sluiten als dat nog kan!

Ik ben 23 jaar en woon en werk in Nijmegen.

Altijd leuk om wat nieuwe recepten uit te kunnen proberen, en gewoon wat drinken, naar de bios gaan of iets anders leuks is altijd goed. =)

Hebben jullie inmiddels al een keer afgesproken?



Mijn e-mailadres zet ik hier niet graag neer dus ik ga proberen jullie een PB te sturen.

Edit: niet gelukt... Zouden jullie me willen mailen op vivanora24@hotmail.com?



Groetjes Nora
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Jullie oproep is al een tijdje geleden geplaatst, maar als er nog plek is in jullie eetclubje dan zou ik me graag aan willen sluiten! Ik ben 29 jaar en het lijkt me fijn om wat nieuwe mensen in Nijmegen te leren kennen en om af en toe gezellig samen te koken en te eten, of andere leuke dingen te doen . Leuk idee!!!



Groetjes Ilse (ilse.sipos@gmail.com)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.



Meeste resxties zijn alweer van een tijdje geleden, maar mij spreekt een Eetclubje of überhaupt een nieuw vriendinnenclubje in Nijmegen nog steeds aan!



Wie heeft nog interesses? Laten we met die meiden een groepsapp aanmaken zodat we ook echt iets kunnen afspreken.



Mail mij maar even als je dit leuk vindt.



Groetjes

Margot

Margotengelen@live.nl
niet twijfelen, maar doen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal



Ik ben sinds oktober 2013 komen wonen in Nederland (Nijmegen) dus ik ken niemand hier :( ik wil vriendinnen hier hebben want ze zijn goed om te hebben.



Ik vind koken HEEL echt leuk..ik heb een baan in de Horeca nu voir stage



Ik vind dit paast heel goed bij me een ik wil de taal beter leren..om met mensen te praten



Ik ben 26 jaar op dit moment.



Kun mensen nog komen in dit club? Ik wil graag bij horen.



Ik hoor graag van jullie.



Groetjes,

Zoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven