gezelligheid omgeving Emmen!

21-01-2015 20:01 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Ik ben op zoek naar meiden die van gezelligheid houden. Lekker eten, films kijken, muziekje, uitgaan en festivals! Ben jij hier ook voor in, laat dan een berichtje achter. Wellicht leuk om met een aantal meiden tegelijk af te spreken? Ik ben zelf 24 jaar.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hi meisje 1990



Ik zag je oproepje en dacht leuk ik reageer even.

Ik ben zelf wel iets ouder ben 32 jaar(maar qua uiterlijk zie ik er veel jonger uit) en ben moeder van 2 kids(weet niet als dat een probleem voor je is).verder woon in ik 30 minuten met de trein van Emmen vandaan dus best dichtbij.

Zelf hou ik ook van lekker eten,koken ,filmpje kijken, naar de bios,zo nu en dan uitgaan,shoppen en ga zo maar door Lijkt het je leuk om in contact te komen dan zie ik je prive berichtje wel tegemoet
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Even een bumpje



Nu m'n omgeving zich steeds meer gaat settelen (en dan helemaal nu het weer mooi weer wordt ^^), lijken wat nieuwe gezellige contacten in Emmen me zeker ook erg leuk. Ik ben 27 en hou zeker ook van ergens lekker wat gaan eten of drinken, wat kletsen, wat uitgaan.. Noem maar op!



3 zou al een clubje zijn toch.. Maar wacht in spanning af, naar (meer) reacties ;)
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik woon in Borger, dus dat valt nog mee qua afstand.

Ben 25 jaar en net samen gaan wonen. Maar ik vind het nog steeds ergens wat te gaan drinken of eten en te kletsen.

Of gewoon een filmpje kijken met een wijntje op de bank.
Alle reacties Link kopieren
hey lianne wat grappig mijn ouders wonen in borger ik ben net gaan samenwonen in Groningen en ben 31 jaar:)
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik woon in Assen, maar dat is niet zo ver van Emmen. Ik ben 30, ben single, geen kids, en hou van een terrasje pakken, bioscoop, live muziek, wandelen, schijven en muziek maken.



Lijkt me gezellig om es af te spreken
Alle reacties Link kopieren
Haha dat is wel toevallig streepje31.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reacties! Is het een idee dat jullie me een pb sturen en dan wat plannen im te kijken of het klikt?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook gezellig!! Ik stuur gelijk wel een pbtje Ik ben 27 jaar en woon 10 minuten van Emmen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij gezellig! Heb je een pb gestuurd. =)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
iedereen al pbtje gedaan?
Alle reacties Link kopieren
hey!



Lijkt me erg gezellig! Ik ben zelf 23 en woon 10 minuutjes van Emmen af. Heb dezelfde intresses!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die het leuk vinden om aan te sluiten: stuur je mail in een pb!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mensen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Dit topic is al even geleden gestart maar ben sinds vandaag actief op het viva forum.

Woon zelf in Emmen en heb dezelfde interesses.

Lijkt me gezellig om eens iets af te spreken.



Stuur me maar een privé berichtje als je hier ook in geïnteresseerd bent!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik kan je geen pb sturen, je instellingen staan nog niet goed!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben zelf 26 en woon sinds kort in Emmen! Mij lijkt het leuk om wat nieuwe mensen hier in de buurt te leren kennen, nog meer mensen die hier voor open staan?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk! Stuur anders een pb
Weet dat het al een ouder topic is. Heb net ook eigen geplaatst. Woon 15 min vanaf emmen en zoek leuke vriendinnen om mee af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Meiden hebben jullie nog interesse?
Lijkt me nog steeds erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Zijn er nog meer meiden die willen? Misschien leuk om een drankje te doen?
Gezellig! Hebben jullie al een groepje of nog niet. Sorry kan ivm terugreis van vakantie niet heel snel antwoorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven