Heftige start

04-05-2015 11:00 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kon ik wellicht ook onder de Relatie-pijler plaatsen, maar het onderwerp is toch vooral Seks. Anyhow, sinds een paar weken bloeit er iets tussen een erg leuke man en mij. Ik kende hem al wat langer, wat voor mij een prettige basis vormt voor de start van iets potentieel serieus. We kunnen goed met elkaar praten, lachen, hij is oprecht en serieus, ik voel me erg op mijn gemak bij hem.

Ik weet na jarenlange ervaring op seksgebied dat mijn voorkeur uitgaat naar wat stevigere seks dan wat in mijn ogen als ‘standaard’ wordt beschouwd... Ik kan dat alleen vaak niet delen in relaties, omdat de mannen die ik had vaak toch wat voorzichtig of ‘gewoontjes’ waren (no offence!). Dat viel dan weleens flink tegen. Of verlangens bleven onbeantwoord.

Ik weet niet meer hoe het kwam, maar met mijn huidige date heb ik het maar eens anders aangepakt, namelijk door eerst over seksualiteit te praten, in plaats van het te doen. Op die manier hoopte ik wat indrukken te krijgen en geven en misschien hierdoor ook een voorzetje te geven.

Nou, en dat is gelukt… Eigenlijk is het zo heftig wat er gebeurt op seksgebied, we lijken beide wel totaal ongeremd en dit staat dan ook steeds wel erg centraal. Enerzijds fijn, lekker, anderzijds ook een beetje eng, omdat het allemaal nog zo pril is tussen ons, maar met seks niets te gek lijkt.

Ik ga daar toch een beetje door piekeren merk ik. Dit is wat ik wil, hoe ik ernaar verlangde, maar tegelijkertijd ben ik bang dat we te snel gaan ofzo. We hebben dit ook wel besproken, dat het voor ons beide heftig is wat er gebeurt, maar dat maakt ook niet bepaald dat we er weer wat meer de rem op zetten. Dan spreken we af om dingen buiten de deur te doen en dat is ook leuk natuurlijk, maar toch, het voelt toch weer raar om hier zo bewust mee bezig te zijn.

Kortom, ik zou graag horen of mensen dit herkennen. In hoeverre kun en wil je je laten gaan in een pril stadium van iemand beter leren kennen? Ben ik (wij) superfout bezig? Ik praat er niet zomaar over met iedereen, dus hoop hier wat dingen te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Wat versta je onder "stevigere sex"? BDSM, poep- /plassex of loopt een van jullie met een anaal dildo met een paardestaart door de wei?



Ik denk dat ik bij een aantal dingen zou denken "fijn dat je iemand hebt gevonden met wie het zo klikt", en bij een aantal andere dingen zou denken "denk aan je eigen veiligheid" (bijv filmpjes, harde SM)
Alle reacties Link kopieren
Niet op die manier, alles is veilig en wordt absoluut niet gedeeld.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het 'fout' zijn, als het prettig is en niet over je grenzen heen gaat?

Ik weet niet wat jij onder heftig verstaat. Vaak is wat 'heftiger' iets wat groeit tussen partners, waar een bepaalde vertrouwensband voor nodig is. Maar jullie kennen elkaar al wat langer, hebben er over gepraat (dus verwachtingen afgestemd?) en blijkbaar is het OK tussen jullie.

Als je alsnog twijfelt, of bang bent dat het van hier uit 'nog verder' zal gaan, is het denk ik wel handig om bv een stopwoord af te spreken voor in het heetst van de strijd, om je grenzen te bewaken.



Verder gewoon van genieten hoor. Niet iedereen houdt van of begin met vanilleseks...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mickk schreef op 04 mei 2015 @ 11:10:

Niet op die manier, alles is veilig en wordt absoluut niet gedeeld.Dan zou ik er vooral van gaan genieten dat het zo klikt
Alle reacties Link kopieren
Precies, misschien is dat het: dat je normaal elkaar beter leert kennen en dingen op die manier vertrouwder aan gaan voelen en opgebouwd kunnen worden, maar dat is in dit geval dus niet helemaal zo. Want het voelt meteen wel goed, wellicht omdat we elkaar al een beetje kenden, plus dat we erover gesproken hadden. Ik vind het gewoon een beetje spannend merk ik. Zonder dat het het allerheftigst is (de voorbeelden die genoemd werden heb ik niks mee, zeker wel met rollenspellen en B/s stuctuur, maar geen bondage e.d.) voel ik helaas toch steeds een klein stukje schaamte achteraf. Echt niet nodig, als ik hem moet geloven, maar het gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat ook een kwestie van wennen is Mickk. Juist omdat je er in het verleden naar verlangde, maar niet deed. En nu gebeurt het wél. Dat is ook wennen.

Probeer er gewoon lekker van het genieten joh, heerlijk toch als je een gelijkgestemde treft?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon genieten van de enorme klik, verliefdheid en lust die jullie samen delen. Kan me voorstellen dat het heftig en vreemd aanvoelt, maar nu weet je dat je een partner hebt die zelfde wil als jij op sexgebied.
love life
Alle reacties Link kopieren
jaaaa gewoon van genieten!!



Ik heb ook sinds kort (het is eigenlijk nog maar 7 /8 weken maar het lijkt al zo lang heerlijk) een relatie. En ook eerst over verlangens/fantasien gepraat en beide gewoon open. (waren beide verbaasd haha)..en dat is zooooo leuk..Dat heb ik zo gemist bij vorige relaties en helemaal bij mijn langste relatie daar was het nou ja laat maar zeg maar.



Dit wat ik nu heb voelt zo goed en fijn en dat open zijn naar elkaar en dan ook gewoon dingen gaan zoeken er over gaan praten,chatten, en vooral doen...heerlijk Ook daarnaast vind ik hem helemaal te gek...Dus echt niet alleen de sex etc maar het is wel heel erg fijn dat dat ook klikt want vindt dat oko best belangrijk in een goede relatie...
I love you,because you join on my weirdness
Alle reacties Link kopieren
Klopt ook helemaal, ik ben teveel in mijn hoofd ermee bezig ben ik bang op dit moment. Hopelijk niet nodig inderdaad. Ben alleen bang dat de seks nu te centraal staat en de rest niet voldoende aan het licht komt.
Als je het een probleem blijft vinden zal het centraal blijven staan. Maar geef je het een plekje in jullie relatie, dan zal het vanzelf weer 'gewoon' worden met de verstrijkende tijd (maar wel leuk - gewoon ). Het is nu nog pril, spannend en leuk en wil je constant met elkaar seksen. Straks komt het in wat rustiger vaarwater en zul je je er vast beter door voelen.



Veel plezier, het is ontzettend fijn om iemand te hebben die op dezelfde lijn zit met seks.
Alle reacties Link kopieren
Hm, ja is waar ook. Ik vind het ook wel heel bijzonder. De dingen zullen vanzelf wel duidelijker worden, ik ben heel benieuwd in elk geval hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat je fout doet is het twijfelen aan iets wat gewoon heel erg leuk en lekker is. En so what als het later toch geen stabiele relatie blijkt te worden? Dan hebben jullie in elk geval een mooie tijd gehad.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Die gedachte relativeert wel inderdaad, dank je. Want het is ook niet dat alleen de seks heftig is, maar het hele aangaan van zo'n contact met een man, wat mogelijk zich tot serieuze relatie zal ontwikkelen, vind ik ook al intensief.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 04 mei 2015 @ 11:09:

of loopt een van jullie met een anaal dildo met een paardestaart door de wei?



Wat ik me afvraag, en dit vraag ik me oprecht af, is als de seks al groots is wat er uiteindelijk nog te ontdekken valt. Nu ben ik van de standaard op en neer en langzaam meer doen dus misschien heb ik er een verkeerde voorstelling bij maar dat zou mij denk ik het gevoel geven wat jij hebt. Seks is altijd het hoogtepunt de eerste 2 jaar doe je niets anders. Maar als de kik ligt bij wat stevigere seks kan je dan ook "gewone" seks hebben of blijft het op di niveau of moet het dan steeds ruiger worden en waar eindig je dan?
Alle reacties Link kopieren
Goeie vraag, maar 'gewone' seks hoeft voor mij niet (zoals jij dat beschrijft). Iets opbouwen samen kan altijd natuurlijk, maar ik ben niet perse op zoek naar het maximale, als je dat bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
Goed. Je kan dus heerlijk en hard met hem neuken. Maar, kan je ook liefdevol en teder met hem vrijen? Waarbij het dus niet om orgasmes gaat maar juist om de emotionele verbintenis.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Mickk schreef op 07 mei 2015 @ 13:15:

Goeie vraag, maar 'gewone' seks hoeft voor mij niet (zoals jij dat beschrijft). Iets opbouwen samen kan altijd natuurlijk, maar ik ben niet perse op zoek naar het maximale, als je dat bedoelt?Maar,nog steeds oprechte vraag, seks ontwikkeld zich vaak naarmate je elkaar kent. Je gaat nieuwe dingen proberen die je niet zo snel zou doen met een OS zeg maar (wellicht kom ik hier hopeloos ouderwets en preuts over, sorry daarvoor) dus ik vraag me af als je alles al zo breeduit en intens samen doet in het begin, is er dan nog iets om naar toe te leven? Het maximale, daar ben je niet naar op zoek maar ben je niet bang dat he saai wordt als je alles al in het begin er door heen jaagt zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven