speeltjes en vakantie

06-05-2015 18:17 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede forummers



wij hebben een vraag wij gaan binnenkort op vakantie naar Turkije en wij willen wat speeltjes meenemen.

nou weet ik dat als je naar Tunesië je gaat en ze vinden dat in je koffer dat je ze moet inleveren..

weet iemand of ze in Turkije ook zo streng zijn
sex is fun
Je bedoelt een schepje en emmertje enzo voor op het strand? Volgens mij mag dat gewoon in Turkije hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 mei 2015 @ 18:22:

Je bedoelt een schepje en emmertje enzo voor op het strand? Volgens mij mag dat gewoon in Turkije hoor.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat autootjes ook wel mogen maar voor de zekerheid zou ik even op de site van buza kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ohwwwww nou dat is mooi......bedankt voor de duidelijke volwassen reacties
sex is fun
quote:claar7162 schreef op 06 mei 2015 @ 18:45:

Ohwwwww nou dat is mooi......bedankt voor de duidelijke volwassen reacties Als jij dan zo volwassen bent, bel je toch de luchtvaartmaatschappij even?
Alle reacties Link kopieren
Je koffer kan toch op slot? Hoe zouden ze dat moeten vinden? Ik heb overigens ooit een reis naar egypte gemaakt en niets gemerkt hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Verstuur anders even een tweet naar Yolanthe, die weet zulke dingen vast.
Hallo?!
sorry TO
Kan je die niet een paar weken missen ? Dan zijn ze weer thuis vast weer extra leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:teletubbie1234 schreef op 06 mei 2015 @ 19:01:

Je koffer kan toch op slot? Hoe zouden ze dat moeten vinden? Ik heb overigens ooit een reis naar egypte gemaakt en niets gemerkt hoor!



Je koffers gaan toch gewoon door een scan?

En wat had jij allemaal voor speeltjes bij je dan?



En nee, op het douaneformuliertje (geen idee of je dat in zou moeten vullen) zal je vast niet in hoeven vullen of je een dildo bij je hebt ofzo. Of dat er een maximum in te voeren speeltjes is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 06 mei 2015 @ 19:04:

Kan je die niet een paar weken missen ? Dan zijn ze weer thuis vast weer extra leuk Inderdaad. Op vakantie kan je lekker ff bij komen van de dagelijkse sleur.
Alle reacties Link kopieren
Uhm gewone speeltjes: vibrator, glijmiddel, condooms. Geen freakshow ofzo.



En nee dit hoef je niet aan te geven bij dr douane!!! Whahah😄
Alle reacties Link kopieren
Bewaar die dildo gewoon in je doos, heb je er de hele reis al plezier van.
Hallo?!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de bron die zegt dat seksspeeltjes in Tunesië door de douane worden ingenomen, nog nooit gehoord dat de douane zich met dat soort dingen bezighoudt namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vallen condooms onder speeltjes? Wanneer zijn die dingen sexy geworden? (Ik gebruik ze consequent hoor, begrijp me niet verkeerd, maar sexy, neuh) En waarom zou je die moeten inleveren?
Alle reacties Link kopieren
Haal batterijen eruit. Staat zo stom een vibrerende koffer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Laat die dildo lekker thuis als je bang bent om in een rare situatie te komen.
quote:_blabla_ schreef op 06 mei 2015 @ 19:18:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de bron die zegt dat seksspeeltjes in Tunesië door de douane worden ingenomen, nog nooit gehoord dat de douane zich met dat soort dingen bezighoudt namelijk.Die Tunesische douaniers willen ook wel eens wat natuurlijk. Een waar Sodom en Gomorra is het daar in die kantoortjes, en dat allemaal met onze speeltjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 06 mei 2015 @ 19:34:

Haal batterijen eruit. Staat zo stom een vibrerende koffer.

Ik ben ooit bijna naar de garage gereden omdat mijn auto zo'n raar geluid maakte. Was mijn electrische tandenborstel.

Ik weet niet wat er gebeurt als ze zo'n geluidje in het vliegtuig horen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 06 mei 2015 @ 19:23:

Vallen condooms onder speeltjes? Wanneer zijn die dingen sexy geworden? (Ik gebruik ze consequent hoor, begrijp me niet verkeerd, maar sexy, neuh) En waarom zou je die moeten inleveren?Dat vraag ik me ook af. Wie kijkt er nou op of om van een pakje condooms of glijmiddel?
Alle reacties Link kopieren
Nou blablabla mijn nicht ging dus naar Tunesië en had dildo en voorbind penis enz in haar koffer bij de douane in Tunesië werden ze eruit gepikt en moesten ze afstand doen want het mocht het land niet in....ze mochten het op de terugreis weer ophalen.....

vandaar....
sex is fun
Alle reacties Link kopieren
quote:claar7162 schreef op 06 mei 2015 @ 21:38:

Nou blablabla mijn nicht ging dus naar Tunesië en had dildo en voorbind penis enz in haar koffer bij de douane in Tunesië werden ze eruit gepikt en moesten ze afstand doen want het mocht het land niet in....ze mochten het op de terugreis weer ophalen.....

vandaar....Sorry maar wie neemt dat dan mee op vakantie? Zal het Kamermeisje vast leuk vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven