EAUSM: vertalers, glazen bollen, unbannables, citaten etc.

03-01-2014 01:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We mogen weer! Hier wel. Hier, waar niks off topic is. Met de groeten aan Yasmijn, de moeder aller off topics en het buurforum.







Gelukkig 2014, Viva la Vida, Viola en de Viva!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
IS MIJ ANGST RIEEL? HELP !



Als je bang bent dat je belabberd spelt: ja.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Maar wellicht dat ik dit zo voel omdat ik he een zeer onaangenaam heerschap vond. Ik kreeg er nekhaar van, zeg maar....



???
"NAAR ME INTUITIE LUISTEREN??"



Nou nee, je had beter naar de juf kunnen luisteren.
Alle reacties Link kopieren
''Hallo mensen,

Ik maak me zorgen om mijn kater Waffle en hoop dat iemand me advies kan geven of ervaring heeft(en het dan niet slecht is!)



Mijn kater Waffle is 7 jaar en sinds vandaag doet die een beetje vreemd. Als die naar de kattenbak gaat heeft die vrij dunnen poep. Hij gaat best vaak. Zo een 4/5x per dag en dan echt om te poepen hij perst hard en soms is het weinig maar het is altijd dun. Soms gaat het goed maar soms komt die de bak uit en begint die keihard te jammeren, blazen en grommen en gaat die raar zitten. Alsof die pijn heeft. Ok likt die heel veel aan zijn anus. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Verder doet die vrij normaal. Dat jammeren enzo doet die ok alleen ff een paar seconde nadat die van de bak afkomt daarna is alles oke. En het is niet zn blaas ofzo want ik maak na hun boodschap altijd de bak schoon. Na het plassen is er niks. Dat jammeren is vanaf vandaag vandaar dat ik me nu pas druk maak.''





Ik zou met die naar de dierenarts gaan. Misschien dat die die wel kan helpen en dat die zichzelf dan beter gaat voelen. Heel veel succes met die.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 10 april 2015 @ 22:26:

Maar wellicht dat ik dit zo voel omdat ik he een zeer onaangenaam heerschap vond. Ik kreeg er nekhaar van, zeg maar....



???Weerwolf in wording
Niet van het VF, maar te hilarisch om aan voorbij te gaan. Een iets op hol geslagen restaurantrecensent:



Vis met een uiterst precair krokant gebakken huidje



Bedenkelijk, hachelijk en netelig,, al die klokken en klepels, als je iets eens heel deftig wilt omschrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sri schreef op 13 april 2015 @ 17:05:

Niet van het VF, maar te hilarisch om aan voorbij te gaan. Een iets op hol geslagen restaurantrecensent:



Vis met een uiterst precair krokant gebakken huidje



Bedenkelijk, hachelijk en netelig,, al die klokken en klepels, als je iets eens heel deftig wilt omschrijven.Een instabiel krokant huidje hahaha!
Daarnaast een Vitamine preparaat slikken voor huid & haar, in het kader van 'baadt het niet dan schaadt het niet'



Deze is dan weer leuk in combinatie met een topic over o.a. shampoo
De vader van Marianne, Bauke Vaatstra heeft zijn dochter zelf gevonden, verkracht en vermoord.



De komma na "gevonden" zal hopelijk niet bedoeld zijn als opsommingsteken.
Alle reacties Link kopieren
Toen we dus de banden wouden laten zomerbanden wouden verwisselen waren ze weg..



Waarom leg je ze dan ook in het bos?
er komt weer op zeer korte termijn een verjaardag aan van zijn beste vriend





hoeveel keer per jaar is die beste vriend jarig?
Alle reacties Link kopieren
Als ik voor de opleiding kies dan weet ik dat ik zo je zo werk heb en dat is erg fijn na zo lange tijd thuis.



Nieuwe variant volgens mij!
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 22 april 2015 @ 15:09:

Als ik voor de opleiding kies dan weet ik dat ik zo je zo werk heb en dat is erg fijn na zo lange tijd thuis.



Nieuwe variant volgens mij!Oh wauw, wat een plaatje!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
"als je serieus wordt en een gezin gaat starten dat je familie niet zo op de eerste rang moet hameren"



Precies, laat ze lekker op de tweede viool gaan timmeren zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
"Doorgaan, en doorzetten...de aanhoudende wind!

Ja, dat is wel mijn beste advies."



Top, daar kan ik wat mee!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang duurt jouw menstuatie?



Meestal tot de R in de maand is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 april 2015 @ 17:43:

"als je serieus wordt en een gezin gaat starten dat je familie niet zo op de eerste rang moet hameren"



Precies, laat ze lekker op de tweede viool gaan timmeren zeg.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Niet van het forum, maar ik ergerde me er behoorlijk aan. In een briefje van de school van mijn zoon, ter voorbereiding op een schoolreis:



Mijn kind is vegetarisch



Ik heb 'is' doorgestreept en er 'eet' van gemaakt

Antwoord was trouwens 'nee'.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Van de site van de NOS en te erg voor woorden:



In steden als Californië, Mexico-Stad en Japan wordt gebruik gemaakt van een aardbevingswaarschuwingssysteem.





Kun je ook journalist worden als je de basisschool overgeslagen hebt?
Alle reacties Link kopieren
Iemand die bv jonger is als ik die mij dan de les kan spellen omdat dat in zijn of haar functie ligt



Ik zou toch wat beter naar je juf luisteren hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 05 mei 2015 @ 21:39:

Iemand die bv jonger is als ik die mij dan de les kan spellen omdat dat in zijn of haar functie ligt



Ik zou toch wat beter naar je juf luisteren hoor!Deksels!
Alle reacties Link kopieren
Echt, ga scheiden nu het nog kan.



In 2016 gaat dat afgeschaft worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het bijltje er bij neer leggen.



Gooien is te gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet alles zomaar oen o don



Tja, da's lastig. enk ik.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft ook geen naaimachine te hebben om een gat in je broek te maken, kan ook met de hand.



Of pak een schaar, nog makkelijker.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven