Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Misschien dat het dan verkeerd is overgekomen, dat is altijd een valkuil van geschreven tekst. Je vult zelf de toon in en dat kan soms een groot verschil maken.



Ik ben ook wel benieuwd naar de dingen die Marana beschrijft. Het feit dat je openstaat voor dergelijke gevoelens voor een ander, zegt toch vaak iets over je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Prima hoor Petite, dat je je verhaal hier komt doen. Zoals zovelen hier, gaan we allemaal vreemd om verschillende redenen. Het fijne van hier vind ik dat je, naast herkenning, ook kritische geluiden hoort.
Secr, wat ik eerder heb gevraagd, heb je nr 2 ook al eens gezegd dat je moe wordt van zijn gedrag?
Alle reacties Link kopieren
Mok, nee niet expliciet. Ik vind het moeilijk confrontaties aan te gaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 06 mei 2015 @ 10:50:

Dat verbaast me wel vaker, dan komen er mensen hier binnen, opgelucht dat er een plek is waar er openlijk over gepraat kan worden. Dat kan ook echt. Maar dat betekent niet dat vreemdgaan toegejuicht wordt. Bij een kritische reactie wordt er dan verbaasd gereageerd (sommigen vliegen echt gelijk in de hoogste boom...).



We veroordelen in principe niemand, daar zijn al genoeg topics voor (TGND, dit is een hint aan jou), maar elkaar een spiegel voorhouden kan echt geen kwaad. In je eerste post kwam je over als 'jeetje wat me nou is overkomen, ik lag inenen in bed bij een lekker wijf en later bij het eten vlogen zowat de kleren vanzelf uit'. Dan trek ik even aan de rem: ho even.



Dus, probeer het nog eens, zou ik zeggen, Pe-tite.



Misschien niet juist dat ik oordeel, maar vind ook dat als je iets niet 'oke' vind, dat je dat mag zeggen.

Pe-tite zegt heel veel van haar vriendin te houden, maar omdat ze de seks met een ander zo geweldig vindt gaat ze wel op regelmatige basis vreemd. Blijkbaar houd ze dus niet genoeg van haar vriendin om hiermee te stoppen en dingen met haar vriendin uit te proberen om het net zo 'mindblowing' te laten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Goede vragen roos. (beetje late reactie maar ik lees hier niet elke dag). Ik heb er geen goed antwoord op. Ik weet dat ik ook niet wil dat minnaar mijn humeur bepaald. Hoe verder.... Geen idee nog. Ik heb een beetje contact met minnaar gehad. Ik zie geen enkel signaal dat er tussen ons iets veranderd is. Maar.... Je weet nooit wat er nog gebeurt komende weken. Ik wacht af. Ik ben bezig met nieuwe mensen ontmoeten. Daardoor hoop ik losser te komen. Maar het is dubbel.... Ik wil hem (nog) niet opgeven. Soms verklaar ik mezelf ook voor gek.
Alle reacties Link kopieren
Goed om de balans in de gaten te houden, Hint, als de weegschaal doorbuigt naar negatief is het tijd om de stekker eruit te trekken. Goed dat je nieuwe mensen ontmoet, dat doet een mens goed!



Mindblowing vrouwenseks, daar kan ik me nou es zo weinig bij voorstellen, ik vind Mokske heel lief en lekker en fijn en we hebben best ook wat geklooit maar de term mindblowing is in die context nog niet in me opgekomen. Bij jou dan, Moks? (zonder extra aanhangsel dan hè?)

Tot straks trouwens



Petite, ik vind je wel helder. Schrik niet van de spiegeltjes, die horen er een beetje bij, het is ook goed om na te denken over waar je mee bezig bent, voor je het weet zit je hele dagen op je roze minnaressenwolkje en vergeet je de kop er af en toe bij te trekken.

Ik vind het zo verdomde zonde om te lezen dat een stel na 3 jaar al zo ingekakseld is dat er invloeden van buitenaf nodig zijn om de boel leuk genoeg te houden. Pijnlijk.

Is het onze verwende natuur, anno 2015? Nemen we geen genoegen meer met fijn is goed genoeg?

Ik denk dat ik vandaag in de stad even 2 stel oogkleppen ga kopen. Gewoon voor de zekerheid.. tegen dat fucking groene gras overal
...
Nee, niet echt. Ik denk dat het tussen ons vooral nieuwsgierigheid was, gecombineerd met elkaar heel bijzonder vinden. Zoenen doe ik je nog steeds graag Tot straks!
Alle reacties Link kopieren
Dat absoluut. En daarbij het hebben van het vertrouwen bij iemand waar je ongeremd mee kan en mag experimenteren, supertof. Jaaaaa zoenen blijven we gewoon doen hoor!

Maar goed, reuze off topic dit.
...
Alle reacties Link kopieren
Het is absoluut niet erg als de seks nog verbeterd kan/mag worden.

Is toch heerlijk om samen daar aan te werken en te ontdekken wat jijzelf en de ander lekker vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 17 februari 2015 @ 14:31:

Ik lees weleens mee op dit topic, maar reageer nooit, omdat ik zelf geen minnaar heb😊maar ik vraag me oprecht af of het leven wat jullie naast je partner hebben, je niet op den duur gaat opbreken qua gezondheid enzo. Lopen jullie niet met constante stress-hartkloppingen rond? (serieuze vraag )De eerste maanden wel. Later niet meer. Dubbel leven en duidelijke afspraken maken. Zowel ik als mijn minnaar hebben een huwelijk en kleine kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik had mijn verhaal ook op twee andere topics geplaatst maar kreeg daar het advies om hem om deze te plaatsen. Bij deze:



Ik ben een vrouw van 30 jaar. Ben getrouwd en heb drie prachtige kinderen. De afgelopen 5 jaar is mijn huwelijk in een dieptepunt gekomen. Faillissement meegemaakt van vorige werkgever. Door overwerkte problemen uit het verleden en de drukte en stress binnen het gezin gingen mijn man en ik steeds meer onze eigen weg. We vechten voor onze eigen gevoelens en dit zorgt voor onvrede en onbegrip. We zoeken onze voldoening in andere dingen. Ik een nieuwe baan en had mij daar volledig op gestort. En ja daar begon het, een half jaar vast in dienst gekomen en er groeide spanning tussen een collega en mij. Hij is 17 jaar ouder en we zitten in hetzelfde kantoor. Hij heeft twee kinderen maar wel in dezelfde leeftijden als mijn kinderen. Ik kon me eerst redelijk afsluiten voor de groeiende gevoelens. Totdat hij mij eens weer een knipoog gaf voor het weekend. Ik zat in de auto en had hem een app gestuurd. Fijne avond en een knipoog smily. Sinds dien is het hek vd dam. We bouwden een intens en diepgaand contact op via de app en belden elkaar. Doel: elkaar beter leren kennen. Maar intussen werden de gesprekken intiemer en de nieuwsgierigheid groeide. We bouwden het op tot onze eerste zoen na een kerstborrel. Ik zei nog zo, niet verliefd worden! Maar het was al te laat voor ons alle twee. Daarna hebben we ons zeker een half jaar op een roze wolk begeven. Intussen kregen de partners thuis ook al argwaan. Maar daar sta je niet bij stil als je zo verliefd bent. We gaven elkaar wat we jaren niet meer hadden gehad of gevoeld. Doordat het een verboden liefde is is het nog eens extra spannend en passie vol. Voor het werk moesten we nog een week naar Milaan. Alles zo weten te draaien dat ik ook mee kon. Ons snoep reisje. Ongelooflijk wat gaaf! Vijf nachten samen vrijen en gewoon SAMEN kunnen zijn. Inmiddels zijn we beiden met de voetjes weer op aarde. Welkom terug moeder ,vriendin en echtgenoot. Mijn affaire met mijn collega is vijf keer uitgekomen, zowel bij hem als mij. We hebben in een achtbaan van emoties gezeten. Meerdere keren geprobeerd om te stoppen en te werken aan de relatie thuis. Maar het gevoel is te diep. Mijn vriend zegt dat hij zijn vrouw pas kan verlaten als zij ook inziet dat het tussen hun het gevoel van liefde niet terugkomt. Hij wil eerst zijn eigen relatie in "harmonie" beëindigen met wederzijds begrip. Hij wil geen vechtscheiding omwille van de kinderen. Hij worsteld met zijn gelatenheid en conflicten in zijn hoofd. We hebben nu al anderhalf jaar een affaire en houden ziels veel van elkaar. Emotionele affaire heeft de overhand en dit geeft aantrekkingskracht en de zin om de liefde te bedrijven. Gecompliceerd, geen driehoeksverhouding maar een vierhoek. Hoe dit verder zal verlopen weet ik niet. Zelf durf ik niet bij mijn man weg, wij hebben een soort bezit relatie van zijn kant. Voor iemand herkenbaar? Wat is jullie gedachte hierover?



06-05-2015, 10:19
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 06 mei 2015 @ 12:06:

Mindblowing vrouwenseks, daar kan ik me nou es zo weinig bij voorstellen, ik vind Mokske heel lief en lekker en fijn en we hebben best ook wat geklooit maar de term mindblowing is in die context nog niet in me opgekomen. Bij jou dan, Moks? (zonder extra aanhangsel dan hè?)

Tot straks trouwens



Petite, ik vind je wel helder. Schrik niet van de spiegeltjes, die horen er een beetje bij, het is ook goed om na te denken over waar je mee bezig bent, voor je het weet zit je hele dagen op je roze minnaressenwolkje en vergeet je de kop er af en toe bij te trekken.





Oh joh, je moest eens weten :') Of eigenlijk maar niet. Ik kan me dan weer niks voorstellen bij mindblowing seks met een man, dus laten we lekker in ons eigen veldje blijven



En ik schrik er niet van, ik denk dat ik pas écht geschrokken was geweest als de reacties iets waren geweest als: "Echt superleuk dat je een minnares hebt naast je relatie! Daar is niks mis mee! Helemaal geweldig juist! Wees er gelukkig mee!" Want natuurlijk weet iedereen ook wel dat ze niet koosjer bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Na anderhalf jaar voel ik nog steeds kriebels in mijn buik onderweg naar een afspraak met mijn lover. Dit keer met overnachting ( ik wou deze kans niet laten gaan) merk wel dat omdat we deze afspraak hadden staan de aandacht hiervoor veelal was gericht op het thuisfront zowel bij hem als bij mij. Ik ga schandalig genieten van deze twee dagen.



Petite welkom.



Secr, ik hoop dat je eruit komt met je minnaar het lijkt mij heel moeilijk als je je gevoelens niet kunt uiten.



Hint fijn dat je weer een beetje contact hebt .



Mok en Roos , geniet van jullie afspraak. Ik heb serieus de afgelopen maanden dat ik hier niet schreef de oude minnaar topics doorgelezen. Mooi om te lezen hoe lang jullie ( en natuurlijk ook de andere vaste schrijvers) schrijven en de adviezen en spiegels die jullie voorhouden.

I'm out vertrek heerlijk naar bestemming La la land waar de erecties eeuwig duren en de orgasmes altijd komen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Liesje35 schreef op 06 mei 2015 @ 14:49:

Na anderhalf jaar voel ik nog steeds kriebels in mijn buik onderweg naar een afspraak met mijn lover. Dit keer met overnachting ( ik wou deze kans niet laten gaan) merk wel dat omdat we deze afspraak hadden staan de aandacht hiervoor veelal was gericht op het thuisfront zowel bij hem als bij mij. Ik ga schandalig genieten van deze twee dagen.



Petite welkom.



Secr, ik hoop dat je eruit komt met je minnaar het lijkt mij heel moeilijk als je je gevoelens niet kunt uiten.



Hint fijn dat je weer een beetje contact hebt .



Mok en Roos , geniet van jullie afspraak. Ik heb serieus de afgelopen maanden dat ik hier niet schreef de oude minnaar topics doorgelezen. Mooi om te lezen hoe lang jullie ( en natuurlijk ook de andere vaste schrijvers) schrijven en de adviezen en spiegels die jullie voorhouden.

I'm out vertrek heerlijk naar bestemming La la land waar de erecties eeuwig duren en de orgasmes altijd komen :-)Geniet ervan. Heerlijk. Mijn minnaar is nu op vakantie met zijn gezin.
Alle reacties Link kopieren
Opgewekt, je zegt dat jullie relatie al 5x!! is uitgekomen. Wat vinden jullie partners ervan? Is er geen sprake van enorm wantrouwen van je partner? En hoe kun je zo glashard blijven liegen als je partner weet dat je al zo vaak tegen hem gelogen hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 06 mei 2015 @ 16:48:

Opgewekt, je zegt dat jullie relatie al 5x!! is uitgekomen. Wat vinden jullie partners ervan? Is er geen sprake van enorm wantrouwen van je partner? En hoe kun je zo glashard blijven liegen als je partner weet dat je al zo vaak tegen hem gelogen hebt?Ja er is veel wantrouwen. Daardoor is contact buiten kantoortijden bijna niet meer mogelijk. Dat is ook weer lastig. We nemen gewoon een dag vrij om een date te kunnen hebben. We zoenen en vrijen soms onder werktijd. Het is jammer maar meer zit er nu niet in. Ik had graag met hem verder gewild. Maar hij blijft hangen in zijn huwelijk en ik durf eigenlijk de knoop ook niet door te hakken. Blijven in een impasse hangen.
Jeetje Opgewekt, wat een verhaal!



Wat bedoel je dat jij en je man een soort van bezitrelatie hebben?

Wat me heel erg opvalt is dat jij, itt de meesten hier, zo uit je huwelijk zou willen stappen als je minnaar zou gaan scheiden. Als je huwelijk er zo voor staat, waarom dan toch daar blijven?
Alle reacties Link kopieren
Hij verwijt de affaire aan hem zelf,erkent dat hij me emotioneel verwaarloosd heeft. Er heeft ook huiselijk geweld plaatsgevonden. Hiervoor heeft hij therapie. Dit is niet meer aan de orde nu. Alleen mijn gevoel is helemaal weg. Hij wol dat mijn minnaar uit mijn leven verdwijnt. Mijn man was niet ontevreden met ons huwelijk alleen ik wel. Hij wil er niets van weten als ik voor mezelf zou kiezen. Ik blijf bij hem omdat het rust geeft in huis voor de kinderen. Ik zou voor mijn minnaar mijn huwelijk opgeven. Samen sterk zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Opgewekt, dat klinkt niet best. Je zegt dat je in een bezitrelatie zit, dat er sprake was van huiselijk geweld en dat je wil scheiden.



Waarom sowieso niet scheiden ongeacht wat je minnaar doet?
Alle reacties Link kopieren
opgewekt, ondanks drie kinderen zou ik echt goed overwegen om met 1 door ( ik bedoel stoppen) te gaan. Klinkt niet als goed met een fantastisch toekomstperspectief. En kies hierin voor jezelf en je kinderen minnaar is pas van later belang.
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 06 mei 2015 @ 18:47:

Opgewekt, dat klinkt niet best. Je zegt dat je in een bezitrelatie zit, dat er sprake was van huiselijk geweld en dat je wil scheiden.



Waarom sowieso niet scheiden ongeacht wat je minnaar doet?Omdat ik het op alle vlakken behalve liefde aandacht en affectie niets tekort kom. Het gezin is druk en makkelijker met zijn tweeën te doen. Mooi huis en kan nog een avond de deur uit. Plus dat mijn man zich verzet omuitelkaar te gaan. Daardoor wordt het voor mij helemaal moeilijk. Ik durf het nog niet. Heb hiervoor ook Hulp om mijn angsten daarin te bespreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:louiloui schreef op 06 mei 2015 @ 20:24:

opgewekt, ondanks drie kinderen zou ik echt goed overwegen om met 1 door ( ik bedoel stoppen) te gaan. Klinkt niet als goed met een fantastisch toekomstperspectief. En kies hierin voor jezelf en je kinderen minnaar is pas van later belang.Minnaar is idd van later belang. Alleen ik wil gewoon nog van hem genieten en niet afhankelijk van zijn liefde zijn. Het gezinsleven geeft me genoeg afleiding en doordat onze beide partners wantrouwen hebben ga ik niet op hem zitten te wachten zeg maar.
Hoelang denk je dat nog vol te houden? En wat voor voorbeeld geef je je kinderen mee? Een huwelijk waarin geen liefde en aandacht voor elkaar is.... vind je je financiële zekerheden echt belangrijker? (Ik kan het antwoord wel raden hoor....)



Goed dat je hulp zoekt. Ik neem aan van een psycholoog?
Alle reacties Link kopieren
quote:opgewekt schreef op 06 mei 2015 @ 21:32:

[...]





Omdat ik het op alle vlakken behalve liefde aandacht en affectie niets tekort kom. Het gezin is druk en makkelijker met zijn tweeën te doen. Mooi huis en kan nog een avond de deur uit. Plus dat mijn man zich verzet omuitelkaar te gaan. Daardoor wordt het voor mij helemaal moeilijk. Ik durf het nog niet. Heb hiervoor ook Hulp om mijn angsten daarin te bespreken.Dus je blijft in een huwelijk dat alles van een relatie mist, omdat het praktisch is met de kinderen en omdat je nu een mooi huis hebt? Vind je dat zelf ook niet een beetje gek? En idd wat mok zegt, niet zo'n mooi voorbeeld voor je kinderen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven