Chocola! Aanraders en afknappers!

06-05-2015 19:51 499 berichten
Chocola...



Er zijn vele lekkere soorten. Maar soms kom je iets tegen waarbij ze eigenlijk een teiltje hadden moeten geven.



Kortom: wat zijn jouw aanraders en afknappers op het chocoladefront?
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 06 mei 2015 @ 20:16:

Ik schreef gisteravond nog in het topic eetbuien rond menstruatie en haalde het topic weg met (vr) eetbuien aan. En nu hang ik in dit topic rond.



Ik heb niets geleerd blijkbaar. Zucht.Dat topic stimuleerde mij gisteravond om na mijn avondmaal nog 3 witte boterhammetjes te roosteren en met roomboter en nutella te eten. Nu ga ik mijn tanden poetsen en eet helemaal NIETS meer, ondanks verleidelijke topics!
Shoot first, ask questions later!
Nou, speciaal voor de mensen die nu zin hebben in chocola, een calorie-arme variant: http://www.gamehouse.com/download-games/chocolatier
Ik ben een absolute fan van Cote d'or. Eigenlijk alles wel van dat merk.

En van Toblerone.



Afraders weet ik eigenlijk niet, ik koop zelf altijd Cote d'or.
Alle reacties Link kopieren
There's only one : Cote D'Or Melk
Come fly with me on a jetplane
quote:redbuIIetje schreef op 06 mei 2015 @ 20:18:

[...]



Dat topic stimuleerde mij gisteravond om na mijn avondmaal nog 3 witte boterhammetjes te roosteren en met roomboter en nutella te eten. Nu ga ik mijn tanden poetsen en eet helemaal NIETS meer, ondanks verleidelijke topics! Hahaha, je ziet wat verleiding met een mens doet!
Alle reacties Link kopieren
Australians
Alle reacties Link kopieren
Wel chocoladesmaak, geen calorieen: de choco-chili thee van Yogi.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
O and of course......maar niet meer available in NL :



Ben & Jerry's CHOCOLATE THERAPY
Come fly with me on a jetplane
Ja, Cote d'or is Inderdaad meesterlijk.
Hmm, Toblerone is idd ook lekker... Maar die blijft zo aan m'n tanden plakken...
mokka chocola hebben ze bij Aldi, erg lekker!
En de AH Chocolate fudge ( chocolade ijs met grote brokken chocolade).
Alle reacties Link kopieren
Ja das ijs I know.....maar nondeju wat lekker...
Come fly with me on a jetplane
Pino, mij hoor je niet klagen hoor! Het is chocola-gerelateerd, dus prima
De chocoladeflikken van Hema zijn ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Aanrader vind ik de aldi-chocola, afrader de gewone milka-chocola. Maar milka-oreo is wel weer heel erg lekker vind ik.
Met Pasen had AH heerlijke chocolade crunch eitjes hagelslag.
Alle reacties Link kopieren
Top: Cote d'or praline (liefst de noisette) en de nepperd van de Jumbo, en wit (ik weet het, is geen echte chocola). Ooit wit met aardbei gekregen, verrassend lekker!

En alles met lekkere praline.



Flop: Koetjesreep (officieel te weinig cacao in chocola te mogen heten), en bonbons met van die gore roomvulling of alcoholische smurrie.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alles met extra puur (72%) vind ik lekker, maar vooral met mint- of sinaasappelstukjes. Ook lekker is after eight, en van die mintstokjes van AH Excellent. De Ritter Sport met marsepein vind ik ook prima te eten, sowieso alles met marsepeinvulling. En ultiem jeugdsentiment zijn toch wel Koetjesrepen. Ik kreeg van Sinterklaas vorig jaar twee zakken met minireepjes, dus dat was wel een feestje

Heel vies vind ik van die zeebanketchocolade, met gore pralinevulling.
Alle reacties Link kopieren
Mint Magnum (ook weer iets van Down Under alhoewel ze in Hongkong iets vergelijkbaars van Nestle hadden)
Shoot first, ask questions later!
Zo, ik ga er vandoor. Misschien verschijn ik later nog eens. Voor nu is het to much for me.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 06 mei 2015 @ 20:28:

Alles met extra puur (72%) vind ik lekker, maar vooral met mint- of sinaasappelstukjes. Ook lekker is after eight, en van die mintstokjes van AH Excellent. De Ritter Sport met marsepein vind ik ook prima te eten, sowieso alles met marsepeinvulling. En ultiem jeugdsentiment zijn toch wel Koetjesrepen. Ik kreeg van Sinterklaas vorig jaar twee zakken met minireepjes, dus dat was wel een feestje

Heel vies vind ik van die zeebanketchocolade, met gore pralinevulling.

Lekker, zeebanket!

Alles met mint mag bij de flop. Getver de getver.

(Adressen uitwisselen? )
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
De chocolade die er om 'n Magnum zit vind ik trouwens ook super lekker. Zouden ze ook gewoon zonder ijs er in moeten verkopen.



Chocolate fudge van Ben & Jerry vind ik trouwens ook lekker.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 06 mei 2015 @ 20:28:

Alles met extra puur (72%) vind ik lekker, maar vooral met mint- of sinaasappelstukjes. Ook lekker is after eight, en van die mintstokjes van AH Excellent. De Ritter Sport met marsepein vind ik ook prima te eten, sowieso alles met marsepeinvulling. En ultiem jeugdsentiment zijn toch wel Koetjesrepen. Ik kreeg van Sinterklaas vorig jaar twee zakken met minireepjes, dus dat was wel een feestje

Heel vies vind ik van die zeebanketchocolade, met gore pralinevulling.Yep. Eens met alles behalve de koetjesrepen. Doe mij maar zo'n ouderwtse foute advocaatreep. Of een kersenbonbon.
óu sont les neiges d'antan

Lees wisselende ervaringen over After eight, ik vind dat juist ontzettend lekker! Het is sinds mijn zevende al een verjaardagskadootje dat ik krijg. Waarschijnlijk in eerste instantie in een kerstpakket ofzo gezeten en toen doorgegeven aan mij voor mijn verjaardag en sinds die tijd vraag ik dus ieder jaar voor mijn verjaardag of ik een doosje after eight mag. Koop het ook nooit voor mijzelf of op een ander moment van het jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven