Dubbele meldingen iPhone

04-05-2015 19:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een week of 2 dubbele meldingen op m'n iPhone 5c. Niet alleen van Facebook maar nu ook iMessage en whatsapp.

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Moet je die apps toevallig updaten?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Nee gaat automatisch ook. Heb ook al gezocht online wat het kan zijn maar kan niks vinden!
Alle reacties Link kopieren
Heb je vast al gedaan hoor, maar ik probeer altijd als eerste eens aan en uit te zetten. Heeft me al vaak geholpen
Alle reacties Link kopieren
Uit en aan bedoel je denk ik ;)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, dat bedoel ik inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Als een herstart niet werkt kun je ook proberen om "berichtgeving" uit te zetten, DAN een herstart en dan Berichtgeving weer inschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Ok ga ik dat eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook maar dan met Android, HTC, als ik van de ene wifi omgeving naar de andere ga. Meestal als ik het bericht al heb ontvangen en bovenin de meldingenbalk heb zien staan ( maar nog niet heb aangeklikt en geopend) maar soms ook als ik het wel heb geopend.



Ben ik in de keuken, bekijk ik mijn berichten, loop ik ermee naar boven (staat een wifirepeater) dan ontvang ik het weer. Of thuis en dan op mijn werk weer.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ja verdomd irritant. Ook de tip van de berichtgeving werkt niet. Net 3 meldingen van fb, ga ik op de app is dr welgeteld 1. Vreemd!
Ik heb na de laatste update dat mn iphone steeds naar t wachtwoord van icloud vraagt. En ook dat de email niet goed verzend, Niet elke keer,maar geregeld. Is niet ontopic, maar wou daarvoor geen nieuw bericht openen. Heb google al afgestruind, daar kan ik het niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ohja ww voor iCloud ook steeds vragen doet hij ook
Ja dit heb ik ook op m'n iphone 4. Voornamelijk bij whatsapp. Ontzettend irritant.
Alle reacties Link kopieren
Die dubbele berichten herken ik wel... Ik heb een iPhone 5s. Geen idee wat dat kan zijn! Soms is het wel vervelend ja...



Aan mij heb je dus niet veel
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was het toppunt, 15 (!) aangegeven en 2 echte meldingen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven