Mode & Beauty
alle pijlers
Waar kan je mooie broekpakken/ mantelpakjes kopen?
zondag 24 augustus 2008 om 18:46
Esprit... En ik koop ze ook nog wel eens bij de Peek & Cloppenburg. Daar hangen ook wel veel dingen voor oudere mensen, maar ze verkopen ook het merk Jack & Jones wat ook voor jongere vrouwen leuke dingen heeft. En het is bovendien goed betaalbaar, voor 120 euro had ik een volledig zwart mantelpak van goede kwaliteit.
zondag 24 augustus 2008 om 18:46
zondag 24 augustus 2008 om 19:01
Ik heb twee hele leuke pakken van Vero Moda, werkelijk elke keer als ik "strak in pak" ben (ik kan me heel casual kleden op mijn werk) krijg ik complimenten over wat een mooi pak ik aanheb. Als ik dan vertel wat het heeft gekost en dat het van Vero Moda is vallen de meeste mensen steil achterover. Nu heb ik ook wel een heel standaardmaatje hoor, dus wellicht als je een wat moeilijker figuur hebt dat het dan minder mooi zit, maar mij bevallen die pakken prima. En bij elkaar waren ze beide minder dan 100 euro, ik geloof 40 voor de broek en 50 voor het jasje.
Am Yisrael Chai!
zondag 24 augustus 2008 om 19:15
zondag 24 augustus 2008 om 21:04
hi,
bedankt! Ik zou het liefste al woensdag een pak willen hebben, dus dan wordt opschieten. Mijn ervaring is juist dat nu alle gangbare maten al weg zijn (sommigen van jullie wachten zelfs op uitverkoop, dan zou je al helemaal denken dat er vanalles uitverkocht is). Hoeveel geven jullie gemiddeld aan een pak uit? Zag bijv dat een jasje van mexx 129 euro is.
bedankt! Ik zou het liefste al woensdag een pak willen hebben, dus dan wordt opschieten. Mijn ervaring is juist dat nu alle gangbare maten al weg zijn (sommigen van jullie wachten zelfs op uitverkoop, dan zou je al helemaal denken dat er vanalles uitverkocht is). Hoeveel geven jullie gemiddeld aan een pak uit? Zag bijv dat een jasje van mexx 129 euro is.
zondag 24 augustus 2008 om 21:24
[quote]
Ik vind dat Esprit mooie pakjes heeft, van heel stijlvol tot modern. Op de website hebben ze meer keuze dan in de winkel is mijn mening.
Ik vind de pakken van H&M helemaal niets, slechte kwaliteit en het model is er snel uit. Maar dat is mijn ervaring[/quote]
toch heb ik weleens een voltreffer daar gekocht , niet uit vorm te krijgen, was hem nu zo zat dat ik hem doorgegeven heb.
je moet t net treffen.
sps , steps vind ik wel mooie pakken af en toe hebben.
apart van de otto heeft ook weleens mooie dingen, niet goedkoop
kun je op de site bekijken onder tabje exlusive, helemaal rechts
:Ik vind dat Esprit mooie pakjes heeft, van heel stijlvol tot modern. Op de website hebben ze meer keuze dan in de winkel is mijn mening.
Ik vind de pakken van H&M helemaal niets, slechte kwaliteit en het model is er snel uit. Maar dat is mijn ervaring[/quote]
toch heb ik weleens een voltreffer daar gekocht , niet uit vorm te krijgen, was hem nu zo zat dat ik hem doorgegeven heb.
je moet t net treffen.
sps , steps vind ik wel mooie pakken af en toe hebben.
apart van de otto heeft ook weleens mooie dingen, niet goedkoop
kun je op de site bekijken onder tabje exlusive, helemaal rechts
maandag 25 augustus 2008 om 09:53
Ik heb laatst een broekpak van Vanilia gekocht, ben er echt blij mee. Mooi slank gesneden, eindelijk broekspijpen en armen die lang genoeg zijn en mooie stof en afwerking.
Ook een losse pantalon/nette broek bij SPS, ook mooi.
Ik slaag vaak minder goed bij de WE of Esprit, vaak is er toch iets wat ik niet mooi vind, of net te korte pijpen of te hoog in de taille.
Ook een losse pantalon/nette broek bij SPS, ook mooi.
Ik slaag vaak minder goed bij de WE of Esprit, vaak is er toch iets wat ik niet mooi vind, of net te korte pijpen of te hoog in de taille.
maandag 25 augustus 2008 om 19:44
De pakken van Turnover, Just-B en Marc Aurel zijn en blijven ook altijd erg mooi. Ben ik zelf erg tevreden over.
Over Mexx ben ik zeer ontevreden, ik vind de laatste jaren de kwaliteit sterk achteruit gegaan en koop daar nu niks meer van. Bij Esprit kan ik de laatste jaren juist weer wat vaker slagen. Maar koop daar meestal wel de pakjes met een rok erbij. Ben over de broeken wat minder tevreden.
Vanilia Elements ,zoals al eerder genoemd, ook erg leuk. Baal er alleen van dat wel heel veel mensen op mijn werk in dat merk lopen. De variant met het streepje erin hebben ze nu al jaren en hebben dus ook veel mensen. Maar ja, het blijft een leuk pak van een goede kwaliteit.
Over Mexx ben ik zeer ontevreden, ik vind de laatste jaren de kwaliteit sterk achteruit gegaan en koop daar nu niks meer van. Bij Esprit kan ik de laatste jaren juist weer wat vaker slagen. Maar koop daar meestal wel de pakjes met een rok erbij. Ben over de broeken wat minder tevreden.
Vanilia Elements ,zoals al eerder genoemd, ook erg leuk. Baal er alleen van dat wel heel veel mensen op mijn werk in dat merk lopen. De variant met het streepje erin hebben ze nu al jaren en hebben dus ook veel mensen. Maar ja, het blijft een leuk pak van een goede kwaliteit.
maandag 25 augustus 2008 om 21:02
de pakken van vero moda!!! Echt een aanrader. Broeken zijn heerlijk lang en ook de mouwen zijn qua lengte erg goed ook al ben ik erg lang. Pakken mag je over het algemeen zelfs wassen en dat is in de zomer wel zo fris. Scheelt een heleboel in stomerijkosten.
Twee jaar geleden enkele pakken gekocht 26,95 voor een jajse en ook 26,95 voor een broek. Zitten heerlijk maar helaas nergens meer te krijgen. draag deze nog steeds al wordt de stof nu minder mooi. Maar ik draag ze dan ook elke dag naar mijn werk. heb in februari van de toen nieuwe collectie meerdere pakken bijgekocht. Broek 29,95 en jasje 34,95 en broek 34,95 en jasje 39.95. Al doe je dan misschien minder lang met een pak dan een pak van mexx of esprit omdat ze goedkoper zijn en ze niet naar de stomerij hoeven svheelt het een berg.
Succes met zoeken.
Twee jaar geleden enkele pakken gekocht 26,95 voor een jajse en ook 26,95 voor een broek. Zitten heerlijk maar helaas nergens meer te krijgen. draag deze nog steeds al wordt de stof nu minder mooi. Maar ik draag ze dan ook elke dag naar mijn werk. heb in februari van de toen nieuwe collectie meerdere pakken bijgekocht. Broek 29,95 en jasje 34,95 en broek 34,95 en jasje 39.95. Al doe je dan misschien minder lang met een pak dan een pak van mexx of esprit omdat ze goedkoper zijn en ze niet naar de stomerij hoeven svheelt het een berg.
Succes met zoeken.