mobiel abonnement met plafond

11-05-2015 14:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of hoe noem je dat ook alweer?

Ik wil dus een telefoon abonnement afsluiten voor mijn kinderen maar wel dat als ze door hun bundel zijn ze niks meer ermee kunnen en moeten wachten op de nieuwe maand.



Ze kopen van hun eigen centen de telefoon.



Bij welke provider kan ik dit afsluiten??
Vodafoon met bloxen
Alle reacties Link kopieren
Dank!

Ga ik even op de site van Vodafoon kijken😊
Alle reacties Link kopieren
Simpel met belplafond.. 350 belminuten, onbepert smsen en 500Mb voor ongeveer een tientje en heb het belplafond op 15,00 ingesteld :-)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar gaan zoals het gaat..
Simpel heeft ook zoiets. Daar kun je ook nog 3 nummers doorgeven die altijd kunnen worden gebeld, ook al is het plafond bereikt. Dan kunnen ze jou en/of je man altijd bereiken.



Edit: beetje mosterd
Alle reacties Link kopieren
Oke ga ik ook even kijken bij Bel simpel.



Ze zijn volgende week jarig en worden 10, van de opgehaalde centen mogen ze een telefoon kopen. Of mogen......nou ja ik ben het er niet helemaal mee eens, maar ja hun geld.



Ik wil in ieder geval zeker weten dat ik niet voor verassingen komt te staan als ik de rekening krijg.



Iemand toevallig ook al ervaring met de Samsung J. ?
Tele 2. Heeft het ook
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens op de site van Hollandsnieuwe. Daar kun je ook, ik meen 3, nummers doorgeven die altijd gebeld kunnen worden. Dus ook als het beltegoed op is .

Samsung j ken ik niet. Mijn dochter heeft een samsung galaxy grand neo. Prima toestel.
Jee 10 en al een telefoon mét een blox . Ik kan maar niet wennen aan die jonge leeftijden icm technologie, terwijl ik zelf nog jong ben.

Simpel ziet er goed uit, vooral met die 3 nummers.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar en dan al elke maand kosten voor een telefoon? waarom niet gewoon prepaid? Dat is ook op is op. Wat bellen ze nou, zal toch meestal whatsapp enz zijn en dat kan gewoon gratis op wifi
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook prepaid doen. Kinderen weten de gratis wifi overal feilloos te vinden. Abo kan altijd nog als aanvulling op hun zakgeld.
Alle reacties Link kopieren
De abo moeten ze betalen van hun zakgeld, heb er 1 gevonden van Bel simpel van 8 euro per maand vind ik een mooi bedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven