kaartje maken

11-05-2015 22:01 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik een uitnodiging maken via word en via mail versturen.

Ik heb via een bekende kaartjes site een leuk kaartje gezien.

Kan ik die op 1 of andere manier gebruiken in word?



Het kaartje heb ik inmiddels in word geplakt, maar ik wil de tekst die erop staat veranderen.

Kan dat op een mooie manier?
Alle reacties Link kopieren
Als je het kaartje kan kopieren van de website dan kun je hem plakken in word.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Als je een plaatje plakt in Word, kun je daar niet de tekst in veranderen.

Je kunt wel met een fotobewerkingsprogramma als Photoshop het plaatje veranderen.

In Word kun je alleen tekst erbij zetten.
Alle reacties Link kopieren
Afhankelijk van je plaatje kun je wel een gekleurd/wit vak oid over de oude tekst heen zetten en er dan nieuwe tekst overheen plaatsen. Maar of dat er leuk uit ziet, ligt aan de opmaak van je plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in Paint een tekst erin zetten en dan plakken in Word.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Iets gehoord over klok en klepel, so forgive me when I'm wrong:

- kan wel maar dan moet je in lagen werken? Dat is bewerken voor vergevorderden.

Wat is er mis met een papieren kaartje verzenden??
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met Gimp 2 ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn reactie was op de OP zonder wijziging
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Bewerken in paint shop pro ?? Is wel een speciaal programma. Zelf werk ik er veel mee.
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Waarom stuur je niet gewoon een ecard? scheelt je een hoop gedoe. Word is een tekst bewerkingsprogramma, niet geschikt om afbeeldingen in te bewerken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Margheritaa schreef op 11 mei 2015 @ 22:24:

Iemand ervaring met Gimp 2 ?



Nee.



Plaats hier het plaatje en de tekst, er zijn hier zoveel mensen die het zo goed kunnen en al klaar zijn als jij knippert met je ogen. Of in mijn geval zelfs mijn kat laten knipogen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hier wil ik de tekst van aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Mar, super makkelijk zie ik al, zie rechtsboven dat de 1e gratis is. Heb ik wel eens gedaan, je maakt er eentje en dan zie je een voorbeeld hoe die gaat worden en dan die kopieren en opslaan in Paint.

Echt heel makkelijk.



Wat je ook kan doen, is kopieren, plakken in Paint en dan een vlakje kleuren en daar de tekst in zetten die je wilt. Ik snap je bedoeling.



Ik heb het morgen heel druk maar eventueel wil ik woensdag of donderdag wel voor je kijken als het niet lukt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Even heel snel omdat ik te moe ben om het netjes te doen, zie de datum, die kan je met paint zo veranderen, kleur heb ik nog niet goed gekozen en bold of andere letters zal het beter zijn hoe het opvalt.



Maar dit is allemaal gewoon met Paint wat bij je windows zit kan;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ps, kijk eens op het topic van Enn hier bij Digi over avarars veranderen, hint hint hint, daar zitten echt forummers die echt van alles kunnen!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Kaartje als proef maken en dan een printscreen van je scherm maken

=======================================

Gimp ken ik, is een soort van uitgeklede photoshop en niet heel moeilijk.

Daar moet je wel mee kunnen werken, gok ik
Alle reacties Link kopieren


3 minuten



Net doen alsof je de kaart gaat maken en als ie klaar is een printscreen maken en die in paint plakken.

Kaartje uitknippen en opslaan als afbeelding

afbeelding plakken in/toevoegen aan email
Alle reacties Link kopieren
quote:MaddyAlbright schreef op 12 mei 2015 @ 00:24:

[afbeelding]

3 minuten



Net doen alsof je de kaart gaat maken en als ie klaar is een printscreen maken en die in paint plakken.

Kaartje uitknippen en opslaan als afbeelding

afbeelding plakken in/toevoegen aan emailJa dat schreef ik ook. Zo heb ik ook wel eens wat leuke kaarten gemaakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zo doe ik het ook. Eerder kon je al snel gewoon de afbeelding kopiëren. Nu moet je al een eindje verder in het bestelproces.

Printscreen kan natuurlijk altijd.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt. Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven