piep in oor

09-05-2015 01:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
halloallemaal

ik ben 22 jaar en ik heb altijd als het stil is een piep in mijn oren. Het is niet super hard maar kan er wel gefrustreerd door raken of bang dat t erger wordt. herkennen jullie dit? Is er iets aan te doen? Of moet je er gewoon niet op letten?



Ik draag wel vaak oordoppen met uitgaan.
Alle reacties Link kopieren
Tinnitus. http://www.tinnitus.nl/over-tinnitus.html



Je draagt vaak oordoppen maar niet altijd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tinnitus gaat vrijwel nooit meer over. Ik hoor het zelfs als het niét stil is, in beide oren. Al 35 jaar.



Draag alsjeblieft je gehoorbescherming. Altijd!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb het ook. Een hoge piep, een lage zoem, een pulserende echo- achtig geluid en een hele lage brom. En best hard. Soms belemmert het me een gesprek te volgen, te werken, me te concentreren. Ik ben net na twee jaar weer in een boek bezig....lang lezen kan ik niet. Ik probeer het nu wel. De kno arts zegt dat het nooit meer over gaat. Bij mij veroorzaakt door een trauma. Maar het kan ook ' gewoon' een gehoorbeschadiging zijn. Mij. Kno arts zegt dat ze eigenlijk gewoon niet weten wat het is......

Het is verdrietig maar helaas een veelgehoorde en veel onbegrepen aandoening.



Het is echter zelden progressief.
Alle reacties Link kopieren
wat ontzettend vervelend. Hoop dat het minder word, probeer misschien in je hoofd de geluiden die je hoort om je heen wat sterker te horen. Gewoon dat op de voorgrond zetten. Ik snap hoe het is ik heb het in mijn jeugd gehad constant pulsend geluid. DAt was mijn hartslag in het oor dat is gelukkig overgegaan. Tinitis dat gaat niet over en ik hoop dat er wat voor gevonden word. Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het af en toe, meestal als ik zwak of moe ben. Maar ook bij te weinig nachtrust.



Maar nu niet. Ik kan het wel oproepen door aandachtig ernaar te gaan luisteren. Dan begint het en wordt steeds harder. Maar waarom zou ik?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties. Wat vervelend te horen dat het bij jullie ook zo is. Ik hoop dat het toch minder wordt maar zo te horen blijft het. Misschien in de vakantie dat het minder wordt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat het in de vakantie minder wordt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven