berndes pannen??

25-08-2008 17:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb bij de ah in een opwelling een wok van berndes in mijn kar gegooid. Dit omdat hij van 74,95 voor 26,95 was.......

Klonk me op dat moment als een koopje in de oren.

Zit nu te googlen, maar kan eigenlijk niet zoveel erover vinden.



Iemand ervaring met Berndes pannen? HOe is de kwaliteit, en waarmee zo ongeveer te vergelijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het merk niet, maar vindt wel de (Duitse) website:

http://www.berndes.com/de/



En hier nog wat: linkje



Ziet er wel uit als dure, degelijke pannen.

Heb je zo'n giertijzeren??
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik stond een uur geleden met de Berndes koekepan in mijn handen, nu voor 24,95 (met Bonusmiles). Toen viel mijn oog op de AH koekepan die er naast lag van 9,95 voor 7,95 en heb ik die meegenomen. Wel slim van die Albert, gewoon een dure pan ernaast leggen en ik heb een extreem goed gevoel over die van mij.
Alle reacties Link kopieren
Maar die van mij is vast maar een tiende zo goed als die van jou, nu ik alle info lees...
Alle reacties Link kopieren
Hey infojunk, bedankt voor de link. Die tweede had ik ook al gezien ja.

Het is geen gietijzeren, maar gewoon net als een tefal wok zeg maar.



Op de site van berndes, staat ie volgens mij voor 39,99, dan valt dat koopje dus behoorlijk tegen.............
Alle reacties Link kopieren
Het koopje valt misschien tegen maar als je er een had willen kopen dan had je dat óf online óf in Duitsland moeten doen want ik heb ze hier in Nederland nog nergens anders gevonden dan bij AH.



Wat mij betreft zijn ze hun geld in elk geval meer dan waard. Wij kochten onze eerste set (3 pannen) ongeveer 3 jaar geleden in Duitsland in zo'n groot warenhuis en pas dit jaar heb ik er 2 van moeten vervangen omdat de aanbaklaag slecht werd. Dat is een leeftijd die een gemiddelde tefalpan bij mij nog niet gehaald heeft. (En omdat wij op inductie koken is de gemiddelde tefalpan ook nog eens stukken duurder)
Alle reacties Link kopieren
Zie ze nu ook in het folderrtje vd AH staan, ga van de week eens kijken hoe ze er in het echt uitzien
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Over de Berndes wok . Er zijn verschillende soorten , en de RSV is de duurste . ook al omdat hij geschikt is voor alle soorten

energie.

Gebruik je alleen gas , kun je een goedkopere soort nemen .

Het is een overjarig model , daarom is hij in de aanbieding.

Ik [kok ] heb er zelf een voor thuis . Pefect
Ik wok in een IKEA wok van 4 euro....prima ding en voor dat geld zou je hem zowat niet eens afwassen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor goed en dat hoeft ook echt niet duur te zijn. Sinds jaren gebruikt mijn moeder Braet pannen, die zijn ook wel bekend als de 'groene pan' omdat ze groen zijn aan de buitenkant. Ik ken niet alle ins en outs, maar die kun je lezen op dus waarom ze echt goed zijn. Toen ik ging samenwonen heb ik een hapjespan en een koekenpan van Braet gekregen van mijn oma en inmiddels heb ik de wok en de steelpan gekocht. Het nadeel was toen dat ik moest wachten tot die man weer op de markt kwam maar omdat hij nu een webshop heeft is dat peanuts. Ik zou nooit meer een pan kopen van bekende merken want je betaalt alleen maar de naam en vaak is het troep want ze hebben zich al waargemaakt. Oja je kunt zelfs en cake bakken in die pan, dus zonder oven! Heb ik geprobeerd, was lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor goed en dat hoeft ook echt niet duur te zijn. Sinds jaren gebruikt mijn moeder Braet pannen, die zijn ook wel bekend als de 'groene pan' omdat ze groen zijn aan de buitenkant. Ik ken niet alle ins en outs, maar die kun je lezen op Ik ga voor goed en dat hoeft ook echt niet duur te zijn. Sinds jaren gebruikt mijn moeder Braet pannen, die zijn ook wel bekend als de 'groene pan' omdat ze groen zijn aan de buitenkant. Ik ken niet alle ins en outs, maar die kun je lezen op dus waarom ze echt goed zijn. Toen ik ging samenwonen heb ik een hapjespan en een koekenpan van Braet gekregen van mijn oma en inmiddels heb ik de wok en de steelpan gekocht. Het nadeel was toen dat ik moest wachten tot die man weer op de markt kwam maar omdat hij nu een webshop heeft is dat peanuts. Ik zou nooit meer een pan kopen van bekende merken want je betaalt alleen maar de naam en vaak is het troep want ze hebben zich al waargemaakt. Oja je kunt zelfs en cake bakken in die pan, dus zonder oven! Heb ik geprobeerd, was lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven