Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat de meeste mannen veel minder de behoefte voelen om contact te hebben. Mijn openrelatieminnaar heeft daar wel behoefte aan, gewoon prettig.
Alle reacties Link kopieren
Liesje, is jullie thuisfront op de hoogte omdat jullie zo vaak kunnen afspreken? Zo niet, hoe regel je dan zoveel dates op korte tijd?



Pearl, doe mij zo'n man!
Alle reacties Link kopieren
Deze deel ik niet karoxx😉
Alle reacties Link kopieren
Pearl en karoxx , grappig mijn nr 2 is ook erg nuchter in de dingen. Maar heeft toch zelf ook veel behoefte aan contact. Ik vind dat erg prettig heeft mij heel veel rust gebracht. Want naast veel contact voel ik niet meer de onzekerheid als het om wat voor reden dan ook soms een dag wat minder is. De afspraak is dat zodra 1 van ons om wat voor reden dan ook zou willen stoppen we dat uitspreken en het niet laten dood bloeden door dood leuk geen berichtjes te sturen.

Bevestiging van elkaar leuk vinden zit in hele kleine dingen. Ik kan erg blij worden van even een smiley of een rijtje xxxx op een onverwachts moment



Secr, euh jouw meneer 3 klinkt als mijn ex minaar. Hoop het niet want die heeft mij veel verdriet bezorgd



Had ook een hengelaar in mijn PB. heb hem maar genegeerd.
Alle reacties Link kopieren
Karoxx , ik heb een open relatie. Mijn lover niet. Toevallig kwam het nu zo uit dat we elkaar meer konden zien. We zien elkaar minstens 1 keer per week. Verder hebben we dagelijks app contact. De frequentie van ons contact bevalt mij prima. Ik moet echter wel steeds de balans opmaken dat ik niet teveel met mijn lover bezig ben. Dat blijft een uitdaging. Laats ook even woorden thuis omdat ik een verkeerde afweging had gemaakt . Gelukkig heb ik een geduldige man die aan de bel trekt wanneer ik dreigt door te slaan
Alle reacties Link kopieren
Ja spinsels het hoeft niet veel te zijn, het idee dat je aan elkaar denkt vind ik prettig. Als er meer tijd is wordt er soms van alles besproken en als je elkaar weinig ziet hebben wij dat nodig. Tussen mij en mijn openrelatieminnaar komt dat spontaan van beide kanten. Met mijn andere minnaar is het contact onregelmatig, voor hem zal dat genoeg zijn maar soms zorgt dat bij mij voor onrust. Als ik met hem verder wil zal ik dat los moeten laten of onze verwachtingen samen bespreekbaar maken. Eerst maar eens afwachten hoe het varrassingsweekend met zijn vrouw is gegaan. Hij had daar een positief gevoel over want zij had dat geregeld na een moeilijke periode tussen hun.
Alle reacties Link kopieren
Spinsels, tell me more...ik begrijp het niet...

Ik heb toch niets negatiefs gezegd over Meneer3. Waar kan jij uit opmaken dat hij lijkt op jouw exlover die jou veel verdriet heeft gebracht. Als ik alerter moet zijn, hoor ik het graag..
Alle reacties Link kopieren
Spinsels dat is in feite mijn situatie. Zo is het afgesproken en de hoeveelheid contact is voldoende (dagelijks). Maar wat ik mis is inderdaad even die smiley, een 'mis je', etc. Ook als hij het druk heeft. Toevallig kreeg ik een dergelijk berichtje gisteravond ineens en dan denk ik 'muts, zie je nou wel'. Gelukkig heb ik een druk weekend in het vooruitzicht dus afleiding vinden moet lukken.



Klinkt als een begripvolle nummer 1 Liesje. Wat heerlijk dat het zo kan! De balans vinden (en houden) lijkt me niet eenvoudig. Hebben jullie ook kinderen?



Pearl, ik snap dat je zo'n exemplaar niet wilt delen! ;) Wel spannend wat er nu gaande is bij je openrelatieminnaar. Heb je er vrede mee als dit het einde van jullie minnaarschap betekent?
anoniem_211041 wijzigde dit bericht op 15-05-2015 06:28
Reden: verkeerd gequote
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Karoxx, ben je niet een heel klein beetje verliefd?
Alle reacties Link kopieren
@karoxx Ik heb een zeer begripvolle, geduldige, lieve nummer1. We hebben 1 kind. Hij is nu niet echt actief bezig met een andere vrouw. In het verleden is hij ook verliefd geweest toen was het aan mij om begrip te tonen en geduldig te zijn maar ook om mijn grenzen te bewaken .Het vinden en houden van balans is echt een uitdaging. Ik hou van beide mannen.

Mijn lover en Ik appen dagelijks. Ik heb nu app vrije uurtjes ingebracht zodat ik mij kan focussen thuis. Mijn lover en ik zijn heel open over onze gevoelens. Hij laat mij regelmatig weten dat hij me mist en dat hij van me houdt. Ondanks deze gevoelens voor elkaar willen we beiden niet weg bij onze nummers 1.
Alle reacties Link kopieren
Secr, als je , je PB openzet kan ik wat opener met je praten. Wat bij mij de gelijkenis opriep was , de vriendschap, de openheid ( die 1 groot leugen bleek te zijn ) in de combi met samen hardlopen. Maar het zal heel toevallig zijn Nederland heeft zoveel mannen.



Karoxx, ik snap het wel. Ik heb die periode zeker ook gehad, maar wij zijn nu ruim jaar samen ( op afstand ). En mijn nr 2 is echt zo stabiel. Heerlijk want ik kan nog wel eens stuiteren of vol ongeduld zitten.
Alle reacties Link kopieren
Spinsels, dank voor je aanbod, ik maak er graag gebruik van ;-)Mijn PB staat open. Zoveel overeenkomsten, zou het dezelfde man zijn?
Alle reacties Link kopieren
Karoxx, het is niet mijn openrelatieminnaar die het weekend weg is met zijn vrouw maar mijn andere minnaar. Zijn vrouw heeft er absoluut geen probleem mee, wij spreken zelfs bij hem thuis af en dat vindt ze prima. Mijn minnaar, die nu het weekend weg is, gaat vreemd omdat zijn vrouw al zeker anderhalf jaar geen sex wil en daarvoor gebeurde het ook erg weinig.

Hij heeft al vaak gepraat met haar daarover maar dat hielp niet. Een paar maanden geleden ging het zo slecht tussen hun dat hij weer het gesprek is aangegaan en naar zijn idee draait ze de laatste tijd wat bij. Er was nog niks gebeurd maar dat ze dit weekend had geregeld, hij was er nogal verbaasd over, gaf hem toch wat hoop. Tijdens onze laatste date was hier nog geen sprake van dus het was voor hem zeker niet nog even een wip voordat het thuis goed zou komen.

Tja en of ik bang ben hem te verliezen, aan de ene kant wel natuurlijk. Ik vind hem ontzettend leuk en erg lekker. Ik wacht gewoon even af, als het tussen ons doorgaat wil ik iig afspraken gaan maken over ons contact want dat geeft me af en toe behoorlijk wat onrust.
Alle reacties Link kopieren
Secr, ik heb je mail gestuurd. Tenminste dat hoop ik want ze verschijnen ( ook ) in mijn eigen inbox. Weet niet of dat klopt.

Maar ga nu eerst aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Spinsels; mail is binnen. Ik moet zelf ook werken nu, maar ga vanavond op mijn gemakje lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 15 mei 2015 @ 06:56:

Karoxx, ben je niet een heel klein beetje verliefd?Wel geweest. Nu niet meer. Maar ik schijn toch behoefte te hebben aan bevestiging. Ik geef wel veel om hem. Misschien teveel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 15 mei 2015 @ 07:48:

Karoxx, het is niet mijn openrelatieminnaar die het weekend weg is met zijn vrouw maar mijn andere minnaar. Zijn vrouw heeft er absoluut geen probleem mee, wij spreken zelfs bij hem thuis af en dat vindt ze prima. Mijn minnaar, die nu het weekend weg is, gaat vreemd omdat zijn vrouw al zeker anderhalf jaar geen sex wil en daarvoor gebeurde het ook erg weinig.

Hij heeft al vaak gepraat met haar daarover maar dat hielp niet. Een paar maanden geleden ging het zo slecht tussen hun dat hij weer het gesprek is aangegaan en naar zijn idee draait ze de laatste tijd wat bij. Er was nog niks gebeurd maar dat ze dit weekend had geregeld, hij was er nogal verbaasd over, gaf hem toch wat hoop. Tijdens onze laatste date was hier nog geen sprake van dus het was voor hem zeker niet nog even een wip voordat het thuis goed zou komen.

Tja en of ik bang ben hem te verliezen, aan de ene kant wel natuurlijk. Ik vind hem ontzettend leuk en erg lekker. Ik wacht gewoon even af, als het tussen ons doorgaat wil ik iig afspraken gaan maken over ons contact want dat geeft me af en toe behoorlijk wat onrust.Sorry Pearl, dan heb ik niet goed gelezen. Lijkt me voor jou wel lastig. Afwachten is nooit leuk als je er zelf geen invloed op kunt uitoefenen. Hopelijk vinden jullie een manier die voor jullie beiden werkt en kan je goede afspraken maken.
Alle reacties Link kopieren
Geeft niet hoor karoxx☺️

Ik zie wel en anders is het gewoon tijd om afscheid te nemen, het moet wel leuk blijven he.
Alle reacties Link kopieren
Maandag een date met openrelatieminnaar, zo'n zin in

Hij wil graag buiten een leuk plekje zoeken maar ik denk dat het weer niet gaat meewerken, toch maar een hotel zoeken voor het geval dat.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Pearl! Ik zou ook voor een hotel gaan. Beetje fris anders denk ik In de zomer een stuk aangenamer een buitenlocatie!



Ik ga het gesprek over wat ik verwacht met hem aan zodra we elkaar zien. Ik ben er teveel mee bezig naar mijn zin. Dan maar uitspreken wat ik verwacht en misschien niet het antwoord krijgen wat ik wil horen.
Alle reacties Link kopieren
Prearl, wat heerlijk maandag een date, wij daten vaak buiten. Ik vind het prima te doen. 1 x echt drijf nat geregend , dat had ook zijn charme. Sex in de regen



Karoxx, stoer om je verwachtingen uit te spreken. Hopelijk brengt het duidelijkheid .



Secr, heb je mijn mail al gelezen ben echt heel nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Ja vorig jaar eens met hem de struiken ingedoken (vlak voor een zakelijke afspraak☺️) toen zat ik onder de muggenbulten. Toen was het wel warmer, ik ontspan toch minder als ik het koud heb.
Alle reacties Link kopieren
Pearl, dat in niet fijn. Ik bereid het altijd wel voor hoor. Kleed mee en als het kouder in nog een wat dikkere laag eronder. Maar idd je moet gaan voor een plek waar je kan ontspannen en ongeremd genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil gewoon uren lekker tekeer gaan
Alle reacties Link kopieren
Haha heeerlijk! Eidelijk eens gelijkgestemden! meestal komt er een beschuldigend vingertje bij kijken in "normale" topics. Liefde en lust zijn toch 2 aparte dingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven