Hoe stel je je de overige forummers voor?

12-05-2007 17:08 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor beeld heb je voor ogen als je aan Bronny denkt? Wat zit er op je netvlies als je Zamirah leest? Of Pers? In welk "hokje" plaats je GothicBride?

Een struise blondine uit Friesland? Een kleine pittige vrouw met woeste krullen? Zie je een beweeglijke vent met veel mimiek? 

Natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te branden, maar het lijkt me leuk om over jezelf te lezen hoe een ander je ziet die jou niet kent....
Alle reacties Link kopieren
zuigwortel :





Calvijn , maar dan met krullen , brilletje en meestal een sjaaltje en kolbertje :





korenwolf;





Ik heb toch wel IETS goed hoop ik ?????????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote: Nijntje reageerde

Fuhuck, dat is me schoonzus! :o



Echt ?





Goh, ik heb geoogled op vuil- over- hun- schoonzus- spuiende vrouwen en dit plaatje kwam naar voren.......... :D:D:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Nou, de dames die ik in irl ontmoet heb, vielen me allemaal erg tegen. Ik noem liever geen namen, maar bijv. Qwertu....ahem, kapster zei ze, yeah right. En Jakkie, nee, die lees ik ook liever dan dat ik ernaar moet kijken.



Leo en Pom konden niet van elkaar afblijven, het was gewoonweg iritant. Demo moet vroeger wel een mooie vrouw geweest zijn, voordat ze dat ooglapje ging dragen. Loomii was zo klein dat ik haar eerst niet eens zag zitten, haha, maar die wrat op haar neus daar kon ik niet onheen.



Rok was destijds hoogzwanger dus dan vind ik het niet zo gek dat je onder de acnee zit. Jammer dat die bril uit de jaren ´70 er zo de nadruk op legde. En die hoge ijle stem, dat deed me gewoon pijn.



Maar verder zijn het schatten, allemaal!

Ik dacht eerst dat Kjong een Chinees was, man of vrouw was een beetje onduidelijk;-)

Verder stel ik me niet zoveel voor, Nijntje is voor mij gewoon een konijntje, wel een hele lieve, ik ben een beeldlezer, bij Thee zie ik een kopje thee, en daar doorheen de echte Thee:-)

Dus ik zie een nick en het daarbij horende plaatje, voor mij dan, Dee ziet weer hele andere plaatjes, leuk zoals dat werkt.
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen wat voor beeld mensen bij nicks hebben en of die met de mijne overeenkomt:D
Alle reacties Link kopieren
Pommes, petite en mondaine
Alle reacties Link kopieren
Q ("ik heb gestudeerd hoor")
Alle reacties Link kopieren
BGB en Poez
Alle reacties Link kopieren
Leo en Nijn op mijn 50 jarige huwelijksfeest
Alle reacties Link kopieren
jakkie
Alle reacties Link kopieren
Beo teambuilding vorig jaar. We maken Leo gereed voor het bungeejumpen
Alle reacties Link kopieren
Niemand een idee over hoe ik eruit zie ? (of durven jullie niet ?)



Minny: Klein meisje, kort donker haar en fel type met mannenhumor (maar daar hou ik wel van)



BgB: Roodharige (geverfd lang haar), slanke vrouw, ze rookt en werkt in de verslavingszorg oid



Doddie: heb ik in 't echt ooit ontmoet en had een heel ander beeld van haar, zoals ze hier praat zo is ze in het echt ook. Ontzettend kalm (kan ik nog iets van leren ;))



Eleonora: Lang krullend donker haar, slank



Zuigwortel: Kort donker haar, slank



TL: ooit op een foto gezien en had in gedachten een italiaans type, in werkelijkheid heel anders.



Houvanjezelf: Type psycholoog, sandalen, snor + baard, pijp rokend, vakliteratuur lezend



Poezewoes: lief meisje, donker haar



Shining: blond, klein type



Geve: een soort van ringbaard, kaboutertype



Gnome: een soort trol (sorry, kon 't niet laten)



Willem; Geitenwollensokken-type met zo'n vrome heilige blik, met een bijbel onder z'n arm



Agentl: Kort donker haar, klein



Persephone: donker lang haar, studente-type, netjes gekleed



Frank: Donker kort haar, beetje kinky type met een hondenriem om z'n nek ofzo



MV: Donker lang haar, slank, serieus type



Jee... wie vergeet ik ?   



(valt me wel op dat ik bijna niemand blond in m'n hoofd heb :o)
Alle reacties Link kopieren
Wie je vergeet, Wipkipje, bijna niemand hoor, alleen maar 49.993 andere forummers. ;)





Anyway, Meds, LOL :D. Helemaal de spijker op ze kop, met je foto´s. Damn. :D Vooral Q; ten voeten uit!! :D Eh, voor haar zwangerschap natuurlijk he?



BGB, ik schreef wel me schoonzus, maar ik bedoelde eigenlijk een vriendin van me, die lijkt er wél echt heel veel op. Die foto is gewoon zo´n doorsnee Hollandse meid. Damn, ik lijk er zelf best wel op! :$ Ik vond je foto van Zuigwortel ook heel goed, dat beeld raak ik niet meer kwijt. En Korenwolf, zo stel ik me haar ook echt een beetje voor!
Alle reacties Link kopieren


Mimsey











 Heb niet hele topic gelezen, want moet eigenlijk heel andere dingen doen dan forummen, maar zag op deze laatste pagina deze foto en wil even opmerken dat de dame op de foto vast een zeker een heel aardig mens zal zijn en heus geen gedrocht is, maar jullie doen Mimsey toch te kort. Mimsey is zo veel mooier dan deze dame. Mims heeft een uitstraling van hier tot Tokyo, lange haren, pretlichtjes in haar ogen die (hoe zwaar ze het ook heeft) altijd glinsteren, als ze lacht dan lacht haar hele aura mee, ik kan me niet voorstellen dat ze er ooit zo netjes/tuttig/saai bij loopt als hier afgebeeld, ze heeft (nog ;)) geen bril nodig en straalt een mooiheid uit die je overtuigd dat ze zowel van buiten als van binnen een mooi mens is!

Zo, dan is dat even recht gezet! :D
Het gaat er hier ook om hoe je je iemand vóórstelt in je hoofd naar aanleiding van iemands nickname en hoe ze schrijft, niet hoe het in het echt is volgens mij.



Maar wel leuk om te weten hoe Mims er in het echt uitziet hoor :D
Alle reacties Link kopieren
(Toet kan het niet laten om, als ze langs computer loopt toch even hier te lezen :D).



Snap het, thanks.

Maar hoe kun je nou in hemelsnaam denken dat ze er zo uit ziet????? :D
Geen idee......Ik denk bij Mims meer aan dit...
Alle reacties Link kopieren
Niemand een idee over hoe ik eruit zie ?
Alle reacties Link kopieren
@ Leo,



De oktober-editie van de Beomonde me een slecht plan. Als je er recente foto's bij wilt hebben tenminste. Vanaf half september moet ik namelijk gaan werken aan een extra bovenarmkwab om de okselbonsaï 's winters optimaal te kunnen beschermen tegen schuin licht en de droge oosten wind. Flitsen in deze periode zou haar helemaal ontregelen.




quote: wipkipje reageerde



Niemand een idee over hoe ik eruit zie ?
ik denk zo


@ Leo,



De oktober-editie van de Beomonde me een slecht plan. Als je er recente foto's bij wilt hebben tenminste. Vanaf half september moet ik namelijk gaan werken aan een extra bovenarmkwab om de okselbonsaï 's winters optimaal te kunnen beschermen tegen schuin licht en de droge oosten wind. Flitsen in deze periode zou haar helemaal ontregelen.






Ai Yet, jammer zeg......

Dan wordt het 't kerstnummer.



Kom je ook even meepraten over de nieuwe BEO cursussen die we willen gaan geven? Ik heb er speciaal een workshop topic over geopend op deze pijler.



Ik ben al met Winx in onderhandeling om haar cursus wat naar voren te halen en die van jou een maandje te verplaatsen. Ik zou zegen bemoei je even met de planning....
Alle reacties Link kopieren
Daar was ik al :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven