Womanizer

08-04-2015 17:01 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

laatst zag ik de womanizer bij spuiten en slikken, het is een seksspeeltje die werk met lucht druk in plaats met trillingen wat er prettig moet voelen. Nu is me vraag zijn er hier anderen vrouwen die het al gebruikt hebben en hoe was de ervaring? Gebruik je het alleen of met je (seks)partner? Ben namelijk erg benieuwd, want hij is behoorlijk prijzig.



alvast bedankt x
Alle reacties Link kopieren
Een soort vibrator? Maar dan met luchtdruk?
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 08 april 2015 @ 17:09:

Een soort vibrator? Maar dan met luchtdruk?jup klopt helemaal ^^
Geen ervaring, maar ik kan me wel voorstellen dat het fijn kan aanvoelen. Trillingen zijn soms te heftig voor vrouwen en als het met luchtdruk is kun je het apparaatje dus ook een stukje verder weg houden, wel handig toch?
http://climaximaal.nl/womanizer-vibrator-stimulator/



Dit hoor ik van iedereen. Mij lijkt het niets. Ik houd er niet van als er op m'n clit gezogen wordt.
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel nieuwsgierig naar deze vib, nog mensen die ervaring hebben?
Ik heb hem gekregen van mijn man voor mijn verjaardag!!

Wauw!!!!! Hij is geweldig!!! Ik had de recensie gelezen op climaximaal...een site waar ik op kijk als ik een nieuw speeltje wil...

Ik heb de panterversie...hij is duur, maar voor mij is hij het geld dubbel en dwars waard! Je zet hem op je Clitje en laat hem eigenlijk op dezelfde plaats. Dus je beweegt er niet mee....dan heb je 5 standjes...het is voor mij echt een geweldig gevoel...en ik kom heel snel klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m inmiddels ook gekocht en ben ook enthousiast! Hier de tuttige roosjesversie

Eerste keer kwam ik echt direct klaar. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant hou ik van wat meer opbouw. Tweede keer kon ik het wat langer uitstellen. Het is een leuk speeltje!
@ zenga: hij is goed hè??



Ik kom best heel moeilijk klaar...met deze is het appeltje / eitje...

Merk wel dat als ik hem er lang op houdt dat mijn Clitje heel gevoelig blijft, vooral de dag erna..😂😂 Dan moet " ze" even herstellen....😂
Klinkt goed!!! Vroeg me al af wat ik met mijn vakantiegeld kon doen
Alle reacties Link kopieren
Een harde waterstraal doet hetzelfde werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 16 mei 2015 @ 19:04:

Klinkt goed!!! Vroeg me al af wat ik met mijn vakantiegeld kon doen







Zou dit een verkapt verkooptactiek zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik run geen webshop hoor!! Heb ook gewoon op internet gekeken voor info...en inderdaad ...climaximaal...

En nee! Een waterstraal doet niet hetzelfde!!

Daar lukt het me niet mee....ik zou uiteindelijk een waterrekening hebben die de pan uit reist en nog geen orgasme...neeeee...deze zuigt, lijkt het wel....😜😜😜
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 16 mei 2015 @ 19:24:

Ik run geen webshop hoor!! Heb ook gewoon op internet gekeken voor info...en inderdaad ...climaximaal...

En nee! Een waterstraal doet niet hetzelfde!!

Daar lukt het me niet mee....ik zou uiteindelijk een waterrekening hebben die de pan uit reist en nog geen orgasme...neeeee...deze zuigt, lijkt het wel....😜😜😜
Alle reacties Link kopieren
Hmms... even googlen maakt me nieuwsgierig.....
Laat ik het zó zeggen... Deze zouden ze bij de media- markt moeten hebben....dan zou je hem ook even moeten kunnen uitproberen...gordijntje eromheen..klapstoeltje...muziekje erbij uit een of ander koptelefoontje...jongens...of nee, sorry...DAMES ...écht waar!!



Ze zouden tópomzetten draaien...vooral rond de BTW vrije dagen....Dan kopen de mannen zo graag...😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha Tinkerbell! Leuk... die gadgets.... wat ik nooouuuu weer gevonden heb...... hahaha
En dan van achter dat gordijntje uit zingen: WHAT A FEEEEEELING.... Tralalalala...😂
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 16 mei 2015 @ 19:44:

Laat ik het zó zeggen... Deze zouden ze bij de media- markt moeten hebben....dan zou je hem ook even moeten kunnen uitproberen...gordijntje eromheen..klapstoeltje...muziekje erbij uit een of ander koptelefoontje...jongens...of nee, sorry...DAMES ...écht waar!!



Ze zouden tópomzetten draaien...vooral rond de BTW vrije dagen....Dan kopen de mannen zo graag...😂😂😂Top idee! Media-Markt, doe er iets mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 16 mei 2015 @ 19:54:

En dan van achter dat gordijntje uit zingen: WHAT A FEEEEEELING.... Tralalalala...😂



Hahahaha!



Of....



Ohhh...daar was ZIJ niks bij...

Niet gelogen...ik kreeg hem binnen per post...heb hem uit de verpakking gerukt...we hadden niet veel tijd. We gingen de stad in en ik was al helemaal tip top aangekleed...



Ik mijn broek af...dacht ...even snel kijken of het wat is...

Zittend op de trap in de gang...even dat " ding" op mijn Clitje....



Man stond erbij te kijken met zijn jas al aan....

Laat ik het zó zeggen....we zijn wat later gegaan....😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Ow...is het zó'n orgasme. Zo eentje waar je scheel van kijkt en het nog een uur duurt voor je terug bent op aarde?



159 euro is een hoop geld, maar waar een wil is, is een clit of was het waar een clit is, is een wil?
Heerlijk dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven