Fototoestel kopen, welk?

17-05-2015 08:14 9 berichten
Ik wil graag een fototoestel kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Heb er ook niet zoveel verstand van.



Op kieskeurig zag ik dat deze goede reviews kreeg, heeft iemand ervaring met dit toestel?



http://www.kieskeurig.nl/ ... 200/prijzen#specificaties



Of tips voor een ander merk/serie die heel goed is en fijn is om mee te fotograferen?

De foto's moeten goed genoeg zijn om op een blog te kunnen plaatsen (en ja, ik snap dat dat natuurlijk ook voor een heel groot deel van de gebruiker afhangt ) Ik wil er dus zowel bijv. landschappen als heel kleine dingen mooi mee kunnen fotograferen.



Alvast bedankt voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze en ik ben er laaiend enthousiast over.



Heb toen getwijfeld tussen Sony hx300 en deze, maar ben echt blij dat ik deze heb gekozen. Meer mogelijkheden, beter beeld, lichter en handzamer.
Alle reacties Link kopieren
Heb hem nu ruim een jaar trouwens. Wordt veel gebruikt, ook voor blogs en krijg veel positieve reacties op de kwaliteit van de foto's.
Wol,



PB
Alle reacties Link kopieren
Hmm, het hangt er heel erg vanaf wat je voor eisen stelt aan een goede foto.

Gaat het echt om professionele fotografie (want tegenwoordig kunnen zelfs de beste mobieltjes scherpe foto's maken, zelfs de goedkoopste digitale camera), bijvoorbeeld voor een professionele blog? Wil je ernaast ook foto's voor drukwerk mee maken?

Of is dit puur voor privegebruik?



Panasonic is een goed merk, maar ik zou zelf voor Nikon Coolpix gaan.

Heb zelf ervaring met deze: http://www.kieskeurig.nl/ ... ikon-coolpix-p600/prijzen - zowel voor professioneel als privédoeleinden gebruikt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf goede ervaringen met verschillende modellen van Nikon
Dank jullie voor de reacties. Ik hoef geen professionele foto's te maken, maar ze moeten er ook niet heel klunzig uitzien natuurlijk.



De Nikon Coolpix ga ik ook eens bekijken, maar de Panasonic is zeker een optie voor me.
Alle reacties Link kopieren
Met de Panasonic kun je redelijk professionele foto's maken. En het voordeel is dat je ook in raw kunt schieten als je dat wilt.
Dank je Bootje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven