Aambeien na anaal

14-05-2015 18:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag:

Zijn er meer VIVA lezers die last hebben van aambeien na anale seks.

Kan ik dit op de een of andere manier toch voorkomen, of moet ik accepteren dat een avondje anale seks mij 3 dagen ongemak bezorgt?
Just go with the flow
Lekker hoor.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het aambeien zijn? Zijn het niet gewoon kleine (bloedende) wondjes/scheurtjes? Gelukkig geen herkenning hier;)
Alle reacties Link kopieren
Nee, het zijn helaas echt aambeien.
Just go with the flow
aambeien zijn toch na drie dagen niet alweer weg?
Alle reacties Link kopieren
@divaviva

Wellicht helpt het om na het inbrengen van een penis of soortgelijk iets,de boel wat rustiger uit de anus terug te trekken om zo vacuum vorming te voorkomen,het zijn nu de aambeien,maar wie weet wat er nog meer uitgetrokken word.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
@ Onipaa, als de aambeien niet te extreem zijn, kunnen ze na een dag al weer weg zijn.



@ Madras, dit moet ik even verwerken
Just go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Daarom exit only
Alle reacties Link kopieren
@divaviva

U zegt: Dit moet ik even verwerken. Mag toch hopen dat er niet iets anders dan een beitje naar buiten is gekomen.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Oei dat is niet zo fijn. :( Genoeg glijmiddel gebruikt? Misschien dat je vriend minder hard stoot dat het beter gaat?
Life is fun. Live it.
Ik heb dat ook gehad bij anaal



Gewoon lauw water is goed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook wel eens met mijn buttplug. Aambeien gewoon weer terug naar binnen duwen.
Nooit last van gehad. Ik zou ook meteen stoppen met anaal als het me dagen ongemak bezorgde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 17 mei 2015 @ 11:22:

Nooit last van gehad. Ik zou ook meteen stoppen met anaal als het me dagen ongemak bezorgde.Stoppen met anaal is geen optie hier op het forum. Gewoon terug naar binnen duwen. Wel met wat spuug of zeep ofzo want anders trek je ze meteen weer naar buiten als je je vinger er uit trekt. En echt, na een dagje is het weg. Zo niet, en voel je ze weer na het poepen dan moet je ze weer terug duwen. De aanhouder wint.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nu even wachten met anaal totdat alles weer geheeld is. In de toekomst voor anale seks gewoon wat vaseline gebruiken kan ook enorm schelen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man gebruikt altijd glijmiddel op basis van cactussensap in het begin prikt een beetje maaar nooit last gehad van scheurtjes of aambeien
Don't call it a dream call it a plan.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet voor niks een uitgang
Ik heb hier ook last van, alleen zijn het geen aambeien (wat ik ook eerst dacht) maar gewoon slijmvlies/huidweefsel wat naar buiten komt.

Dit is idd na 1 of 2 dagen weer verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Onlangs anaal gedaan zonder glijmiddel en dat blijkt idd geen goed idee. Toch wel last gehad van aambeien. Hopelijk komt dit niet meer voor. Ik kijk voor speciaal glijmiddel om anaal te gaan. Ben al blij dat het maar enkele dagen zal duren...
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mee heerlijk, anaal
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 17 mei 2015 @ 11:29:

[...]



Stoppen met anaal is geen optie hier op het forum. Gewoon terug naar binnen duwen. Wel met wat spuug of zeep ofzo want anders trek je ze meteen weer naar buiten als je je vinger er uit trekt. En echt, na een dagje is het weg. Zo niet, en voel je ze weer na het poepen dan moet je ze weer terug duwen. De aanhouder wint.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:reoHtuK schreef op 09 oktober 2015 @ 23:15:

Mijn man gebruikt altijd glijmiddel op basis van cactussensap in het begin prikt een beetje maaar nooit last gehad van scheurtjes of aambeien

Cactussappen?

Natuurlijk prikt dat!
Zonder Viva wisten we minder
Alle reacties Link kopieren
quote:Miniatuurgedoe schreef op 28 juli 2016 @ 18:38:

Lijkt mee heerlijk, anaal



Zoals mijn oma altijd zei: Als je het niet hebt geproefd, kan je niet oordelen over de smaak.



Nou had zij het over eten, maar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven