06 nummers blokkeren

25-08-2008 17:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP de telefoon rekening van KPN is weer binnen, en er is weer gruwelijk veel naar 06 nummers gebeld.

Weet iemand hoe je die kunt blokkeren???
Wie belt er naar 06 nummers? Je kinderen? Gewoon die hele vaste telefoon eruit en alleen 'n gsm nemen. De kinderen pre-paid zodat ze niet meer kunnen bellen dan waar ze de centen voor hebben.
Alle reacties Link kopieren
06 nummers?? Lijkt me ook normaal dat die er tussen staan...of bedoel je 0900 nummers :)
Alle reacties Link kopieren
Eh... zoeken op de KPN site? Of Google?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je kunt gewoon bij de kpn of je telefoonprovider opgeven welke nummers er geblokkeerd moeten worden.

Dus bijv. alle betaalde 06 of 0906 nummers of 0900 nummers.

Meestal kan je dat doen door ze te bellen of door een briefje te sturen.
Ja, volgens mij zit er niet zo veel verschil meer tussen vast en mobiel. Ik denk dat je idd 0900 bedoelt.

En anders, als je het zelf doet discipline aanleren of van abonnement veranderen (prepaid, daluren, bundels en weet ik wat er allemaal is tegenwoordig).

Doet een ander het, aanspreken en terug laten betalen.
Alle reacties Link kopieren
Klopt het eigenlijk nog wel dat van vast naar vast en mobiel naar mobiel goedkoper is of gaat die vlieger inmiddels niet meer op?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, ik heb al tien jaar geen vaste telefoon meer. Ik wist niet eens dat ze nog bestonden X-D .
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Naar mobiel bellen is nog altijd veel duurder dan naar een vaste lijn. Moet zeggen dat ik daarom ook bijna nooit naar 06-nummers bel... (Maar goed, ben sowieso niet zo'n beller)
Volgens mij ligt het ook heel erg aan je soort abonnement.

Ik bel naar mobiele nrs. met mijn mobiel omdat ik 100 belminuten per maand heb ongeacht of ik naar vast of mobiel bel. Omdat we via internet bellen via een tientje per maand bel ik naar vaste nummers ook altijd met vast, tenzij ik natuurlijk niet thuis ben.
Alle reacties Link kopieren
nogeensdan schreef op 25 augustus 2008 @ 22:32:

Volgens mij ligt het ook heel erg aan je soort abonnement.

Ik bel naar mobiele nrs. met mijn mobiel omdat ik 100 belminuten per maand heb ongeacht of ik naar vast of mobiel bel. Omdat we via internet bellen via een tientje per maand bel ik naar vaste nummers ook altijd met vast, tenzij ik natuurlijk niet thuis ben.






Dat is een goed plan. Bij welke internet+bellen zit je dan? en werkt de telefoon dan goed. Is het erg ingewikkeld?

Kun je daar op internet wel 06 nummers blokkeren?

Ik dacht dan neem ik zo'n mobieltje apart erbij voor de 06 nummers
Hoi Camille,

Ik heb in het begin veel gedoe gehad met bellen en internet, dat heb ik bij Telfort, maar omdat wij van Tiscali kwamen, en dat werd overgenomen door Telfort snapten ze er daar niks meer van, dus dat was wel anders dan dat je een heel nieuw abonnement zou afsluiten. Ik betaal dus voor internet en bellen 30 euro p.m. Mijn mobiel heb ik bij KPN, een hi abonnement, maar ik weet niet zo goed wat voor abonnement ik precies heb. Ik denk dat je overal de 06 nummers wel kunt blokkeren, maar kijk het even goed na vantevoren hoor!

Succes met het zoeken naar een geschikt abonnement.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven