fantaseren over donkere mannen

10-07-2007 12:44 537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik heb al een tijdje een leuke vriend maar betrap mezelf er steeds vaker op dat, als we seks hebben, ik fantaseer over een grote donkere man. Ik heb niet een bepaald persoon voor ogen maar gewoon een grote brede donkere man die me gewoon neemt zoals hij dat graag wilt en dat ik onderdanig ben.



Ik heb het nog nooit gedaan met een donkere man maar ze zeggen: once you go black, you never go back. Is het waar wat ze over donkere mannen zeggen? Meer ritmegevoel, groter uithoudingsvermogen enz ... Natuurijk weet ik dat je niet mag generaliseren maar toch...



Hebben meer meiden fantasien als ze vrijen met hun vriend of ben ik een uitzondering?



Liefs, Elke
quote:lonha82 schreef op 15 mei 2015 @ 08:22:

Heb sindskort mijn negerfantasie waar gemaakt. De vooroordelen klopten bij deze jongen hele mooie lange dikke pikzwarte piemel, beffen moet nog aan gewerkt worden maar neuken kan meneer meer dan prima. Heerlijk om de contrasten te zien tussen onze lijven. Hij is echt diep donker bruin en ik roomwit. Alleen krijg ik veel het volle blaas gevoel tijdens de sex terwijl ik kort voor de sex mn blaas geleegd heb.mm ja, ik weet wat je bedoelt. voel me zelf ook aangetrokken tot exotise mannen. al is dat geen garantie hoor, heb ook wel missers gehad. maar als het raak is, dan is het ook goed raak he, met een mooi getraind lijf en flinke pik. als dan zijn geur ook nog intens is, ben ik niet meer te houden.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja hij heeft wel een bijzondere geur om zich heen hangen.
Alle reacties Link kopieren
Dit vrouwen sexy aan donkere mannen:



een strakgesneden (designer) outfit, zoals een strak T-shirt, pantalon of colbertje, iets dat hun lichaam goed laat zien

hun lach, mond en/of lippen

hun spiermassa, in het bijzonder: de armen of borstkas

een lekkere eau de cologne of parfum

zelfvertrouwen

hun sprankelende ogen

hun sterke karakter

hun intellect

hun swag

een strakke zwembroek

hun baard

hun loopje
blackboysmassage Every girls fantasy
klinkt goed blackboy. heb jij dat zelf ook te bieden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blackboysmassage schreef op 18 mei 2015 @ 12:38:

Dit vrouwen sexy aan donkere mannen:



een strakgesneden (designer) outfit, zoals een strak T-shirt, pantalon of colbertje, iets dat hun lichaam goed laat zien

hun lach, mond en/of lippen

hun spiermassa, in het bijzonder: de armen of borstkas

een lekkere eau de cologne of parfum

zelfvertrouwen

hun sprankelende ogen

hun sterke karakter

hun intellect

hun swag

een strakke zwembroek

hun baard

hun loopjewat heeft dit met donkere mannen te maken? staat niets tussen dat specifiek is voor donkere mannen
love life
Alle reacties Link kopieren
Zijn daarom al die blanke dames aan het twerken geslagen?😂



Ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan die vrouwen die zich nogal aan gaan stellen zodra ze een beetje apetijtelijke donkere man zien. Leef je fantasieën gerust uit maar een beetje zelfrespect vooral als hij in gezelschap van een vrouw is zou mooi zijn. Alhoewel het levert wel hilarische gesprekken in de auto op.



Moet eerlijk bekennen dat mijn man en ik soms expres zo'n vrouwtje in de maling nemen gewoon om te zien hoe ver ze gaat voor aandacht. Geloof me het is sneu en totaal niet sexy. Misschien is hij wel de slechtste minnaar op aarde of een enorme klootzak maar dat schijnt niets uit te maken. Sommigen staan terplaatse in hun schoenen te soppen zodra ze hem zien. Vraag me af of donkere vrouwen dat ook zo hebben.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-06-2015 09:21
Reden: Spam
% gewijzigd
quote:khemam schreef op 18 mei 2015 @ 22:22:

Zijn daarom al die blanke dames aan het twerken geslagen?😂



Ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan die vrouwen die zich nogal aan gaan stellen zodra ze een beetje apetijtelijke donkere man zien. Leef je fantasieën gerust uit maar een beetje zelfrespect vooral als hij in gezelschap van een vrouw is zou mooi zijn. Alhoewel het levert wel hilarische gesprekken in de auto op.



Moet eerlijk bekennen dat mijn man en ik soms expres zo'n vrouwtje in de maling nemen gewoon om te zien hoe ver ze gaat voor aandacht. Geloof me het is sneu en totaal niet sexy. Misschien is hij wel de slechtste minnaar op aarde of een enorme klootzak maar dat schijnt niets uit te maken. Sommigen staan terplaatse in hun schoenen te soppen zodra ze hem zien. Vraag me af of donkere vrouwen dat ook zo hebben.



als je het zo erg vind dan is het nogal raar dat jij en je man expres iemand in de maling nemen. en je kunt niet het alleen recht op donkere mannen eisen omdat je dat zelf ook bent.

gelukkig vallen donkere mannen zelf ook vaak op blanke vrouwen dus er is genoeg keuze voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Blackboysmassage schreef op 18 mei 2015 @ 12:38:

Dit vrouwen sexy aan donkere mannen:



een strakgesneden (designer) outfit, zoals een strak T-shirt, pantalon of colbertje, iets dat hun lichaam goed laat zien

hun lach, mond en/of lippen

hun spiermassa, in het bijzonder: de armen of borstkas

een lekkere eau de cologne of parfum

zelfvertrouwen

hun sprankelende ogen

hun sterke karakter

hun intellect

hun swag

een strakke zwembroek

hun baard





De speedo is zeer gewild bij de donkere mannen.
ik zie het wel voor me met zo een lekkere strakke speedo
jij wel ja:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 27 augustus 2015 @ 12:01:

[...]





als je het zo erg vind dan is het nogal raar dat jij en je man expres iemand in de maling nemen. en je kunt niet het alleen recht op donkere mannen eisen omdat je dat zelf ook bent.

gelukkig vallen donkere mannen zelf ook vaak op blanke vrouwen dus er is genoeg keuze voor iedereen.Nee hoor niet erg, eerder verbazingwekkend. Ik val niet exclusief op donkere mannen gaat mij meer om de inhoud dan de verpakking. En tja wij hebben nou eenmaal een vreemd gevoel voor humor, kunnen wij ook niet helpen. Je hoeft die types trouwens echt niet aan te moedigen hoor, gaat helemaal vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven