24 jaar met 1 borst

18-05-2015 20:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,,,
Alle reacties Link kopieren
Als je stopt met lezen bij waar zijn onderschrift begint, heeft happy-daddy de beste reactie tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je nog geen reconstructie laten doen dan? Dat kan toch vanaf dat je uitgegroeid bent? Zonde dat je zolang met 2 ongelijke borsten hebt rondgelopen terwijl er zoveel mogelijkheden zijn.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:Flower-22 schreef op 18 mei 2015 @ 21:23:

[...]





Ik heb inderdaad aan plastisch chirurg gedacht. Ben ook naar mijn arts geweest. Maar het is niet mogelijk. Want onder mijn huid zit er wel nog wat tumor, het is niet 100% weg. Maar het groeit gelukkig niet. Ik heb nu aangepaste bh's en mijn bikini ook. Het ziet er zo mooi uit, dat je geen verschil ziet namelijk.Wat raar dat je het niet kan laten oplossen. Dat je er in kleding niets van ziet en zelfs niet in bikini is natuurlijk het belangrijkst. En 'n geliefde kijkt er hopelijk wel doorheen. Je hoeft ook niet compleet naakt tijdens seks, als je je meer comfortabel voelt met 'n sexy bh, dan doe je dat toch.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Elke man houdt van twee mooie borsten

'Elke' man bestaat niet, net zoals niet elke vrouw hetzelfde is. Ik ben inmiddels uitgezakt na mijn zwangerschappen en zo kan ik nog even doorgaan. Toch vindt mijn man me nog steeds de moeite waard. En inderdaad, eens met Summerdance, als hij je hierom verlaat, weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven